Hoi meiden, Ook ik dacht gister dat ik ongie ging worden. Had ook heel erg het gevoel, maar vandaag gaat het weer beter.... Voel me goed en heb verder niet veel klachten behalve dat m`n buik opgezet is en heel erg gevoelig. Dus iedereen hou de moed erin.... Liefs Romy
Hai Zoe1976 en MaaikEmile, Je wordt er zo onzeker van als je het ongigevoel hebt. Ik heb niet echt gevoelige borsten en ze zien er volgens mij ook niet anders uit,wel zijn mijn tepels erg gevoelig. Je(tenminste ik) vraag me bij alles wat ik voel af,wat is dit nu weer, is het goed of is het niet goed. NOD gaat dit nu ook op met ivf ? Lfs LiAnn
Bij mij betekend mijn NOD niets meer, ik moet echt uitgaan van de punctie datum maar MaaikEmile die doet IUI... Was er eigenlijk vanuit gegaan dat daar je NOD lijdend is...Weet eigenlijk niet of het zo is. Ik moet woensdag testen en toevallig is dat ook mijn NOD, maar met ICSI wordt je eigen cyclus stopgezet dus hoef je met je NOD geen rekening meer te houden... X
hey meiden, @ zoe; hihi, ja stom he, dat dromen over ongi zijn. Bepaald gelijk je hele gevoel als je naar het toilet moet. @ all, ik vind het echt zo fijn om zoveel herkenbaars te lezen. Elke keer denk ik bij een klachtje (nouja, gelukkig niet elke keer, anders word ik gillend gek) 'is dit normaal', 'hoort dit wel zo', maar als ik dan jullie stukjes lees is het zo herkenbaar dat ik gelijk gerust gesteld wordt. Ik weet al wel dat elke keer weer anders aanvoelt. Vorige poging bleef ik last van mijn borsten houden en viel mijn buik wel mee; wel veel last van obstipatie maar niet zo opgeblazen. Nu deze keer, niet zo'n gevoelige borsten, wel opgeblazen buik, maar weer geen obstipatie. Kan er dus echt geen touw aan vastknopen. nog een paar spannende nachten voor ons meiden. Uhm, hoe is je bloedtest vandaag gegaan? Succes en even een dikke grouphug voor ons allemaal. **HUG**
Ja ik vind dat ook wel fijn als ik dan lees dat andere meiden ook een beetje dezelfde klachten hebben,dat stelt weer wat gerust. Normaal heb ik heel erg last van obstipatie maar nu gaat het beter. Gebruiken jullie ook die bolletjes? Is het wel normaal dat er ook weer zoveel uitkomt ? Lfs LiAnn En Lenalijstje voor jou ook een HUG.
Hey meiden, Vandaag een rot dag, voel me helemaal niet happy vandaag en denk dat het dus ook niet gelukt is deze keer.....! Vanochtend naar de Gyn geweest om bloed te prikken en toen dacht ik nog zo van nou het zit wel goed, maar nu begin ik weer last van dat ongi gevoel te krijgen en had zonet toen ik naar de wc was heel licht maar dan ook heel licht rose op mijn wc papier! Moest wel goed kijken, wat iuk wel steeds heb is dat ik vooral middags veel van die bolletjes op het wc papier heb hebben jullie daar ook last van? Borsten zijn nog steeds pijnlijk maar heb niet meer zo'n opgezette onderbuik. Ik baal zo enorm en wil nu echt dat het woensdag wordt!
LiAnn@ ik heb ergens gelezen dat het bolletje in de kern de hormonen heeft zitten en wat erom heen zit dat komt er weer uit, dat is nergens goed voor... Dus ja, bij mij komt het grootste gedeelte er ook weer uit, heel erg vies... Dikke hug voor jullie terug... X
Ja dat klopt! Die bolletjes zijn echt smerig. Bij mij kwam het omhulsel er ook gewoon weer uit. Dat geeft ook niks. Stef, ik hoop dat je snel een postieve uitslag krijgt woensdag! Spannend meis, ik duim voor je! Ik heb vanochtend getest (veeeeels te vroeg!) en die was negatief. Donderdag is pas mijn NOD. Maar ik voelde me gisterenavond zo zwanger, last van gevoelige borsten wat gespannen borsten, en steekjes richting mijn liezen. Nu ben ik ook lichtjes aan de diarree (sorry beetje onsmakelijk). Mijn borsten zijn nu minder gespannen, dat baart me weer zorgen. Ook heb ik een opgezette buik. Word ik nu toch ongi? Liefs Nikkie
@Stef, jammer dat je z'on rotdag hebt,wat duurt he lang he wachten. ik bliijf duimen voor je. @Zoe, ow oke, ja het is zeker vies. @ Nikki, ik hoop dat je niet ongi wordt ik zal voor jullie allemaal blijven duimen. Lfs LiAnn
hoi meiden, wat een spanning hier, ik zit vandaag 5 dagen na de tp, ik voel niet veel af en toe wat lichte steekjes of een trekkend gevoel in m'n onderbuik, maar als ik er bij nadenk voel ik al niks meer je bent ook zo gefocust op alles wat je voelt. ik denk dat bij mij na woensdag de zenuwen wel beginnen toe te slaan x lisa.
@zoey: dankje! ik moet a.s. vrijdag teste, gewoon thuis. het gekke is; vandaag nergens last van gehad! dus weer blijer haha @romy: ik heb ook steeds dat wisselende gevoel. nu voel ik me wel iets beter @liAnn: ik vraag me ook steeds af 'wat is dit' 'wat is dat' ... *zucht* vind het wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met al die ongi-klachtjes! normaal gesproken wordt ik altijd tussen de 1e en 5e van de maand ongi maar ik kon al na 2 weken testen zeide ze in het ziekenhuis... @all: veel succes
Hallo Meiden, Ja Lisa, de spanning is zeker hoog hier. Ik heb sinds vanmiddag ook een dipje eigenlijk. Elke keer dan weer een ongi gevoel en dan is het weer even weg,dan voel ik weer niets. Ik word er zo onzeker van. Hoe gaat het nu met jullie ? Lfs LiAnn
gaat goed hier lian. ik zie dat jij 2 daagjes eerder de tp hebt gehad als ik. zoals ik al in m'n vorige berichtje schreef voel ik me goed, weinig kwaaltjes, af en toe voel ik iets maar toch ook weer niet nog een dikke week wachten. x lisa.
@Lisa, ja sorry ik had jou eerdere berichtje ff gemist Fijn dat het goed gaat. En als je iets voelt ,wat voel je dan ? @MaaikEmile, ja ik vind dat ook wel fijn dat je leest dt andere ook die klachten af en toe hebben. En idd *Zucht* Lfs liAnn
wat fijn dat je je zo goed voelt meis ! Ik hoop het ook ! Bedankt Enne.. ik wil natuurlijk wel ff die babysite weten he Liefs
Goedemorgen allemaal, Hoe gaat het vandaag met jullie ? Nou ik hoop in ieder geval dat ik een betere dag heb dan gisteren,toen zag ik het allemaal eigenlijk negatief. Lfs LiAnn
*let op; enorm ego-bericht* Oww meiden ik heb zo'n rotdag! Gisteren voelde ik mezelf nog super zwanger: steekjes richting de liezen, gespannen borsten aan de zijkanten, vlagen van misselijkheid. En na vanacht geen gespannen borsten meer, een opgezette buik, heel af en toe een steekje richting de liezen, maar echt minimaal. En mijn onderbuik zeurt gewoon en lage rugpijn. ik ben zo bang dat ik mezelf veel te veel hoop heb gegeven en dat ik toch gewoon ongi word... Vanochtend getest, super negatief! Ik mag eigenlijk pas donderdag tesetn, dus misschien toch te vroeg? Ik hoop het zo. *einde ego-bericht, sorry* Liefs Nikkie
goeiemorgen meiden, Helaas denk ik dat ik vandaag van het bankje af ga vallen. Vanmorgen licht donker bloedverlies na het plassen. Ben gelijk mijn bed weer ingedoken en er net pas weer uitgekomen. Manlief is er niet, en ik moet zo werken, maar heb dus echt totaal geen zin meer. Bah. Probeer niet te negatief te zijn, heb helemaal geen buikpijn of krampen, maar waar komt dan nu ineens dat bleod vandaag? Heb nu hoofdpijn van de spanning, en helaas alleen dit forum om tegen te kunnen praten. Had zo gehoopt dat het een keertje mee zou zitten.... Nouja, we zullen wel zien wat de rest van de dag brengt... Lena
hai Nikkie en Lena, Wat een nare berichten.. Nikkie probeer nog een beetje hoop te houden tot donderdag.Misschien is het nu gewoon te vroeg.En je zegt Ego bericht maar je mag het toch gerust over jezelf hebben. Ik blijf nog duimen voor je. Lena, Ja ik weet het ook niet wat het is. Maar ja zolang je nog geen helder rood bloed verliest..Ik hoop het zo voor jullie dat het toch goed mag komen. Ik blijf ook voor jou duimen. Een dikke knuffel voor jullie
Lena ook hier is het denk ik game over, gisteren licht rose en vanochtend licht bruin/creme en meestal is dat een teken dat de duivels door komen....GVD had deze keer zo'n hoop en goed gevoel erover maar helaas. Morgen wel de uitslag maar weet het nu al, baal er zo enrom van hoopte er zo op! Kan de hele dag wel janken en mijn bed in kruipen maar ja dat lan niet met een zaak aan huis he......! Lena ik leef met je mee hopen dat we de volgende ronde geluk mogen hebben! Knuf van mij voor jouw