Kom op meiden, dit kan nog vanalles betekenen! Hou goede moed, zolang het nog niet de testdatum is en er is nog geen test, kan het nog alle kanten op! Dikke kus voor jullie allemaal!
@ ZOe; oh meis, ik hoop zo dat er voor jou morgen een mooie positieve test uitrolt. Gun het je echt, en kan (lekke ego) wel even wat goed nieuws gebruiken. @Stef; ja, ik had idd ook al gelezen op je eigen topic. Moeten toch maar blijven hopen dat het niet doorzet, en dat het gewoon onze baarmoeder is die beter doorbloed wordt. (ook al voel ik diep van binnen al wel een verlies, en bereid me voor op slecht nieuws). Succes met de dag vandaag. Ik ga met een half uurtje weer naar m'n werk waar ik m'n masker weer op zal moeten zetten. Helaas ook nog eens een extra lange werkdag; tot morgen 12.00 uur. Dit betekend dat ik manlief pas morgenavond met eten weer zie. Baal daar nog het meest van. Had het liefst nu lekker tegen hem aangekropen op de bank. Heb hem net geprobeerd te bellen, maar krijg alleen voicemail. liefs voor allen en een extra dikke knuffel voor Stef. Lena
Lena heel veel sterkte op je werk en misschien heb je daar wat afleiding, wat rot dan idd dat je dan niet even lekker tegen je vent aan kan liggen. Moet zeggen de mijne heeft de zaak aan huis en is hier wel maar ook hij en ik moeten een masker opzetten als we dan in de garage staan of buiten want ja je hebt ook geen zin dat een klant ziet wat voor verdriet je hebt! Jakkes wat een rotdag vandaag blehhhhh wil dat het weekend is en dan lekker weg naar R'dam ahoy concert P!nk en dan hoteletje en weg kruipen ! Sterkte Lena liefs
Hoi allemaal, ook ik ben vandaag niet echt positief (ook al heb ik vandaag nergens last van) heb sterk het gevoel dat het voor mij ook voorbij is, weet niet waarom heb gewoon zo'n gevoel... heel veel sterkte iedereen hier.. maar zoals zoë zegt: houd moed.. dat moet ik ook maar gewoon is doen!
hoi hoi, ook weer hier weer eentje die keihard van de bank is gevallen. maandag vollop ongesteld! en had een krampen waar je U tegen zegt! had er gwoon goed last van. morgen moet ik testen. eens kijken of ik echt negatief bent. denk het haast wel hoor. maar goed morgen testen. en hoe is het hiero? en met zoe? jij liep toch gelijk met mij en lena?
Lena en Stef sterkte op jullie werk hoop dat jullie het een beetje vol kunnen houden . En ik sluit me maar een beetje aan bij Zoe en MaaikEmile probeer moed te houden, en ja MaaikEmile ook ik zal dat maar eens gaan proberen. Ik weet verder niet zo goed wat ik op bovenstaande berichtjes moet zeggen. Een dikke knuffel voor jullie allemaal Lfs LiAnn
Hai Deesjuh, Wat vreselijk balen zeg! Nou het gaat vandaag niet erg lekker met de meesten hier,ik had gisteren z'on rotdag,vandaag gaat het ietsje beter. En ik weet dan niet zo goed wat ik moet zeggen tegen de meiden die zich zo rot voelen,omdat ik het zo rot voor hun vind. Voor jou ook Deesjuh ,ook voor jou een dikke knuf. Lfs LiAnn
Wattt Deesjuh dat meen je niet, wat ontzetten rot zeg voor jullie! Heel veel sterkte hiermee, wat een teleurstelling... Als ik eerlijk ben heb ik er niet eens bij stil gestaan dat ik wel eens eerder ongesteld kan worden dan dat er getest wordt...wat dom zeg van mij.... Kom op meiden laten we elkaar positief houden, al wordt ik hier ook wel moedeloos van! XX
deesjuh wat balen meid, knuf voor deze tegenslag. @lena, kop op meid, het kan nog alle kanten op, zolang het geen helder rood is zeker nog. wanneer mag je testen, zaterdag toch. werkse igg vandaag, heb jij trouwens zo'n lange dag tot morgen 12 uur, of bedoel je vannacht? ook knuf voor jou stef, voor jou ook balen meid, ook knuffel voor jou. @zoe, hoe gaat ie, nog steeds geen ongie? klinkt goed meid, ik duim voor een posi test morgen. hier gaat alles rustig, voel me nog steeds hetzelfde, wel redelijk positief, maar soms ook weer niet. ik weet ook niet of je nou wel of niet wat moet voelen. de vorige keer voelde ik helemaal niks en was toen zwanger maar werd een vmk. dus tja er zit niks anders op dan te wachten. x lisa.
Hier gaat het opzich goed. Ik heb geen idee welke kant ik op moet denken. Voel me niet zwanger, maar ik heb ook geen idee hoe dat voelt... Lekker vaag weer zeg. Moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik morgen eindelijk kan testen. Die onzekerheid, daar kan ik echt niets mee... Ik zal wel verdrietig zijn, maar omdat wij nog aardig wat in de vriezer hebben, blijf ik toch vol goede moed. Het gaat lukken, de vraag is alleen wanneer! Succes iedereen, de spanning hier is te snijden! XX
Hallo allemaal, Ja Zoe dat geloof ik graag dat je blij bent dat je morgen mag testen,die onzekerheid ! Fijn dat je je goed voelt.Heb je de afgelopen dagen klachten gehad,of helemaal niets ? Lisa fijn dat het bij jou ook goed gaat. Gebruiken jullie ook allemaal die bolletjes ? Lfs LiAnn
Hai LiAnn, Oh ik heb vanalles gevoeld hoor. Door "de bolletjes" (die ik ook gebruik 3x2pd) heb ik ontzettend gevoelige borsten, hoewel ik nu het gevoel hebt dat het iets minder wordt. En ik heb vanaf maandag het gevoel dat ik ongesteld moet worden... Volgens mij heb ik alle dingen die hier voorbij zijn gevlogen de laatste dagen ook gehad... En jij, ook allemaal van die vage dingen? Gaat opschieten hè voor je... Succes met wachten nog! X
Hai Zoe, Fijn he die bolletjes. Ja ik heb af en toe ook een ongi gevoel en dan lage rugpijn dan is het weer weg en dan komt het weer. Dat maakt me erg onzeker,ik probeer wel positief te blijven,maar dat is soms wel moeilijk.Mijn borsten doen verder niet zeer.Ik ben wel onzettend moe,ik denk dat dat van de bolletjes komt,soms kan ik gewoon niet in slaap komen zo moe ben ik En ik heb het steeds erg warm. Nou ja ik weet het ook niet hoor. Ja ik mag vrijdag testen. Weet je al wanneer je morgen gaat testen ? Ik ben erg benieuwd. Lfs LiAnn
Ik moet morgen voor 11 uur bloed prikken en dan worden we na 14.00 gebeld. Mijn man is pas om half vier thuis, dus ik vraag of ze dan willen bellen... Even een ander (vies) vraagje. Ik heb onzettend last van windjes en mijn ontlasting stinkt enorm. Niet dat ik normaal naar bloemetjes ruik, maar gister kwam mijn man de deur binnen en rook hij dat ik boven naar de wc was geweest, nou ja dat is toch niet normaal! En vanmiddag op mijn werk liet ik ineens een heel erg dikke boer, zo vies. Ik zal dit echt nooit doen in het openbaar (boeren en winden) zelfs niet thuis, dan ga ik evn naar het toilet..en nu floept alles er zo uit... Ik hoop toch maar dat het aan de hormonen ligt ofzo, ik voel me net een halve tokkie! XX
hai Zoe, Ja dat zou ik ook doen vragen of ze dan pas willen bellen dan ben je samen. Ik mag vrijdag testen, met een thuistest en dat wil ik dan s'middags doen want mijn man moet al vroeg weg s'ochtend om 6uur.maakt dit eigenlijk uit of je s'ochtends of s'middags een test doet ? Nou ik denk dat het van de bolletjes komt,want ik ben ook wat winderig en mijn ontlasting is ook niet bepaald een bloemtjes geur! Dat het is wel herkenbaar. Boeren heb ik niet z'on last van wel was ik zaterdagavond en zondagochtend vreselijk misselijk. En ik heb het steeds super warm... Ookal zijn het een beetje genante onderwerpen het is toch wel fijn dat je het hier gewoon kan vragen he. Lfs LiAnn
deesjuh, balen zeg! sterkte.. ook ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. voor mezelf tel ik de dagen af.. vrijdag kan ik testen maar wil eigenlijk nog het liefst wachten voor de zekerheid (maar weet bijna zeker dat ik niet meer kan wachten!).. succes+sterkte allemaal.. liefs Maaike
LiAnn, Ze zeggen dat je het beste met ochtendurine kan testen. Ik denk als jij oplet dat je niet teveel drinkt dat je dan ook 's middags kan testen. Als je teveel drinkt krijg je erg "schone"plas en is het volgens mij moeilijk het hcg op te sporen... MaaikEmile ik heb niet zelf getest, maar wacht op het ziekenhuis. Het was wel moeilijk afgelopen paar dagen om niet in de verleiding te komen om te testen. Moeten ook eerlijk zeggen dat ik niet durf te testen...Van het ziekenhuis weet ik iig zeker dat het klopt, een test die ik zelf zou doen zou ik dan toch weer niet vertrouwen. Ik wil ons toch even complimenteren met onze doorzettingsvermogen. Wat zijn wij eigenlijk sterke vrouwen met alles wat we meemaken gaan we toch door en blijven we gaan. Naast alles wat we meemaken in de MMM (en dat is echt heel veel) gaat ons "gewone" leven ook door... Denk dat ik een beetje doordraai, maar ik wil ons allemaal toch een dik vet compliment geven! Dikke XX
Hai, MaaikEmile,ja je wilt testen maar ook eigenlijk weer niet..Ik heb dat ook wel al een beetje. Zoe, Oke maar als je dus veel drinkt dan wordt die stof dus lager ? Wat je verder zegt daar heb je wel gelijk in, je (wij) ondegaan het allemaal en je dagelijkse leven blijft ook gewoon " normaal" doorgaan. Toen ik voor de FM moest zat ik met een stel in de wachtkamer en we maakten zo een praatje (we hadde met hun ook de prikinstructie gedaan) en toen zei die man van het stel " ik vind het knap van de vrouwen eerst alle hormonen spuiten en dan de punctie erbij,en de spanning, hij zegt ik vind het echt moedig en sterk. Toen gingen hun na binnen en zat daar en dan denk je er toch over na. Ik bedoel nu niet dat het voor de mannen makkelijk is hoor,want dat vind ik niet. Maar Zoe,soms mag je jezelf en anderen ook weleens een complimentje geven hoe je het allemaal doorstaat. Het wordt wel erg spannend he morgen mag jij bloedprikken,ben je zenuwachtig? Lfs LiAnn
Hai Meiden, Ik kom er even bij, als jullie niet erg vinden. Ben een groentje voor wat betreft het wachtbankje...zit er voor het eerst sinds begin van Menopur begin januari en pregnyl vorige week. Ik zal tot 6 maart moeten wachten op de uitslag van de gyn of er genoeg progesteron in m'n bloed zat dat een eisprong verwezenlijkt zou moeten hebben vorige week. Mocht ik tegen die tijd nog niet ongi zijn dan mag ik 9 maart voor een test naar het ziekenhuis. Moet zeggen dat ik dit de irritantste tijd vind tot nu toe. Menopur prikken 'viel nog mee'. Wil wel nog even kwijt dat ik voor jullie allemaal heel veel RESPECT heb. We doen het toch maar 'even' en allemaal voor een ongelooflijk wonder! Groetjes Judith PS. Misschien een hele rara vraag; maar wat bedoelen jullie met 'bolletjes'?