Daag, Gefeliciteerd voor iedereen met goed nieuws! Ik voeg mij binenkort ook weer op jullie wachtbankje heb zaterdag in het zonnige Spanje een miskraam gehad. Moeilijke is dat we de 2 kindjes van mijn vriend nog niet hadden verteld dat ik zwanger was. (i.v.m. lastige ex-vrouw). Moest alleen naar het ziekenhuis en moet dus nu mooi weer spelen en kan nergens met mijn verdriet terecht behalve 's nachts. Heb nu maar een uurtje internet gekocht om het ff van me af te schrijven. Liefs aan iedereen. Ciara
Ik zat vanochtend even te googelen op 'wondertjes' en 'zwangerschap' en begon deze link te lezen. http://www.9maanden.com/verhaal/onverw/verhaal30.php Deze verhalen geven me weer een beetje moed. Er gebeuren toch nog steeds wondertjes Ik ga moed houden en gewoon denken dat het dit jaar gaat lukken en volgend jaar Juni kan ik gewoon ook zeggen dat ik moeder wordt! Zo, even wat positiviteit voor mezelf en iedereen op het forum Groetjes Flam
Ik mag eerst weer van het wachtbankje af. Ben gisteren ongesteld geworden Volgende week echo voor de tweede poging en dan hoop ik dat ik me binnenkort weer bij jullie kan voegen groetjes miepje
flam: bedankt voor je fijne woorden nog! ben hier hele tijd niet geweest om de voor de hand liggende redenen. ikhoop dat wij beiden dat geweldige wonder van de natuur nog eens mogen beleven. hopelijk kan ik je nog wat meer hoop geven: ik bleek zwanger, spontaan, van onze zoon toen we net te horen hadden gekregen, dat wij zelf niet zwanger konden worden door erg slecht zaad! aan alle wachtenden: ik duim heel hard voor jullie!
Miepje, sterkte de komende tijd, want dat zul je nodig hebben na deze teleurstelling. Ik hoop dat de 2e poging jouw geluk gaat brengen. Judibi, wat mooi om te lezen over de spontane zwangerschap van je 1e zoon. Ook een prachtig wondertje! Leuk, dat jullie op mijn berichtje reageren, we blijven met z'n allen in wondertjes geloven! Gr Flam
Hallo, Ook ik zit weer op het wachtbankje. Was even tijdelijk wat minder actief op het forum vanwege een sterfgeval in de familie. Maar nu gaat alle energie weer naar ons wondertje (tenminste, waarvan ik hoop dat het nu in me groeit). @ Flam, je bent 4 dagen overtijd? Is het spannend ook? Of klopt je banner niet?
hallo ik was ook een beetje stil. maar ik probeer me gewoon te concentreren om niet van het bankje af te vallen verder houd ik mezelf voor dat als ik er niet zo veel mee bezig ben het positiever uitpakt voor me.. maar door geforceerd iets anders te doen ben ik er juist extra mee bezig. ik heb hier nog geen oplossing voor gevonden.
nee, precies. ik heb wel gisteren in mijn eentje al zwetend een nieuw bed in elkaar gezet. ik heb vandaag dan wel enorme spierpijn, maar het resultaat mag er wezen. we hebben heerlijk geslapen. ik lag er gisteren al vroeg in om gewoon even te genieten van het bed (en het regende, extra gezellig ) srb, al symptomen ontdekt? of ook gewoon spierpijn zoals ik
Nee, nul Ik heb wel zere (.)(.), maar dat is van de pregnyl, dat heb ik elke maand rond deze tijd. Ik las gisteren ergens op het forum dat je pas na 6 weken echt iets voelt. Ik hoop maar dat dat het is Superstoer hoor, zelf een bed in elkaar gezet! Ben trots op je
SRB en Rach Spannende tijden! Ik heb me bij de 1e poging heel veel afgeleid, veel afgesproken. Hielp geen bal. Als ik in de stad liep met een vriendin kon ik alleen maar denken: "Wat voel ik nu?" Met de 2e poging heb ik rustig aangedaan, zijn we zelfs een week weggeweest. Maar ook toen maalde ik de laatste dagen. De laatste poging ben ik zo positief mogelijk geweest, heel relaxed ook. Ik ben gewoon zoveel mogelijk in m'n normale patroon gebleven. Dit beviel mij nog het beste. Alleen de laatste paar dagen blijven moeilijk. Niet zo verwonderlijk want je wilt zo graag zwanger worden dat de spanning oploopt. Heel veel sterkte. Ik duim me suf voor iedereen in de wachtweken! Dat ik maar veel mooie berichtjes mag lezen binnen Gr Flam
SRB en Rach VAN HARTE ALLEBEI Ik zie hier niet veel meer gebeuren op dit topic maar wil jullie hier toch nog van harte feliciteren. Gelukkig zijn jullie allebei met positief nieuws van de wachtbank af. Geniet er maar van allebei, het is jullie van harte gegund Gr Flam
nou van harte meiden die een positiefe test hebben gehad! ik hoop dat ik er donderdag ook een krijg na de 4iui zit ik ook weer op het wachtbankje.. wachten,wachten,wachten...
PFFF... ik moet nog een heel eind...zit op dag 4 na pregnyl! Ik pieker me suf! ik moet zeker nog 2 weekjes wachten voor een bloedafname.. MAAR, we blijven volhouden he Liefs