Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hier ook nogmaals een dikke knuffel voor zoe en deesjuh. echt balen meiden.

hier alles nog goed lian, en met jou?
    het broekloeren is hier begonnen hoor, elke wc bezoekje vind ik nu spannend worden.
    ik zit nu op de helft.
    pfffffff.

2. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hai Lisa,

Ja het gaat wel , heb heel de week gewoon soms het ongi gevoel en hier en daar wat steekjes en lage rugpijn,maar geen erge krampen ofzo.Wel heel erg stemmingswisselingen :oops: soms heb ik een heel happy gevoel en het andere moment kan ik zo saggie worden.. Dat heeft me man ook al gemerkt :oops: .
    En het ene moment denk ik van het zit wel goed ,maar dan weer helemaal niet.heb jij dit ook ?.Tja wat moet je ermee.
    Vandaag is mijn laatste dag van de bolletjes en ik ben best bang dat ik dan morgen mijn ongi krijg.

ja,wat je zegt over broekloeren dat doe ik ook steeds :rolleyes:

Lfs LiAnn

3. 5je

5je Lid

25 feb 2009
    24
    0
    0
    Hi Dames, Ik kom me hier vandaag toch maar eens melden. Ik heb de laatste tijd wel meegelezen om af en toe via julie meer zekerheid te krijgen over mijn onzekerheden.. want hoewel ik me er jaren niet druk over heb kunnen maken begin ik nu toch moedeloos te worden.
    het is een fijn gevoel dat ik er niet helemaal alleen voor sta.

Ik heb vandaag mijn 5de IUI gehad.... dus nu maar weer afwachten.
    Mijn NOD is 11 maart..

Liefs.

4. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    haii meiden,

bedankt voor jullie medeleven.
    jeetje zoe dus bij jou zit het ook nie mee.
    ook kl"#$% voor je.
    heb je al gebeld naar het ziekenhuis?
    ik mag deze maand rust houden zeg maar dat er niks gebeurt en dan de volgende cyclus moet ik bellen als ik weer menstrueer.
    dan op de 9-10de dag heb ik een afspraak..
    nu duimen we voor liAnn!
    u go girl!

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hallo,
    Sorry, ik heb een hoop lezen in te halen zie ik al, heb even geen tijd gehad deze week.

@ Deesjuhh: jeetje meid! Sterkte en een dikke knuffel

@ 5je: Ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt hoor. Ik heb het gevoel, heb me er jaren ook niet druk over gemaakt (dit is voor mij jaar 6), maar het laatste jaar zakt bij mij ook de moed af en toe in de schoenen. Het is gewoon niet leuk!

@ lisa: pfff, broekloeren ... breek me de bek niet open. Ik doe sinds vandaag niet anders.

@ Zoe: wat balen! jij ook sterkte en een *digihug*

@ All, hier zijn de laatste loodjes aangebroken. Ik heb vandaag een off day, en heb echt het gevoel dat het niet gaat lukken eigenlijk. De krampen komen en gaan (trekken ook door naar mijn lies en been). Ach, we zullen wel zien. Vrijdag mag ik gaan testen (als ik niet al eerder ongi wordt). Zenuwslopend allemaal weer ...

Nou ja, nog eventjes geduld ...

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Meiden, wat een treurige verhalen weer hier.
    Heel veel sterkte allemaal lieverds!

Big hugg
    X

7. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    hoi hoi,

jij heel veel sukses bij je punctie lindinha!
    @Strijkkraal zal nou voor jou duimen gaan draaien zie dat je de 27ste moet gaan testen of nie?

toi toi toi meiden!

8. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Zoe en deesjuhh heel veel sterkte hoop dat jullie gauw geluk moen hebben!

All sterkte te komende tijd en hoop dat het bij de rest nu gaat lukken.

Hier is het nu echt donker rood aan het worden en best veel, alleen heb ik er verder geen kramp bij of zo! Heb twee testen gehaald voor morgen en vrijdag maar denk niet dat dat wat gaat uitmaken want het voelt gewoon niet goed. Als het niet zo is dan moeten we een cyclus over slaan en mogen bij de volgende menstruatie bellen voor een nieuwe afspraak voor een eskimo TP.

Iedereen bedankt voo alle liefs helpt enorm en het is fijn om alles even lekker van je af te schrijven!

Aan allemaal een hele dikke digi knuf en weet dat jullie allemal niet alleen zijn! Heel veel liefs

9. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    ik moet dus ook een cylcus overslaan.
    in maart moet ik dus bellen voor een emmy tp

10. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hallo Meiden,

Ik heb weer even bijgelezen,ik was lekker even bij mijn ouders eten.
    @Strijkkraal, ik mag ook vrijdag testen (al ik ook niet ongi wordt) Spannend he.Mag jij thuistesten ?

@Deesjuh, wat lief van je. Ik hoop voor jou (en ook voor de anderen )natuurlijk dat het de volgende ronde raak is !

@5je, voor jou ook spannend zeg. Ik ben hier nog niet zolang,maar de meiden zijn allemaal zo lief!

@Lindinha, ik heb nog niet gelezen wanneer je je punctie hebt,(zzover was ik nog niet :oops: ) maar veel succes!

na vandaag al deze nare berichten ,krijg ik wel minder hoop :(

Lfs LiAnn

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Deesjuhh / LiAnn: yep, vrijdag mag ik thuistesten. Wat hubbie betreft mag het nu al, maar nee... ik ga sterk zijn en doe het vrijdag. Moet morgen nog wel testen in huis halen daarvoor.

12. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Ik dus ook wanneer was de bloeding bij jouw nou doorgebroken, bij mij is het dus vandaag ook echt door! Normaal heb ik een cyclus van 29 a 30 dagen, wie weet lopen we dan gelijk op met onze cryo Tp! Hoprn dat deze maand dan maar gauw mag omgaan!

Sterkte deesjuhh, dikke knuf***

13. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Strijkkraal, spannend meid ik duim voor je hopen op een dikke vette posi test!

14. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    hoi stef,

bij mij dus echt maandag.
    moest vandaag testen maar ja helaas....
    deze cyclus moet ik dus overslaan en dan de volgende mag ik verder.
    dus wie weet lopen wij gelijk.

15. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Hoi,

moet nog even alles bijlezen hoor.. :confused:

@zoe&deesjuh: kl#te.. sterkte!

@liAnn: ik heb precies hetzelfde, de ene keer denk ik: het is oke, de andere keer denk ik: het zal wel niet zo zijn.. en ben dan ook niet echt te genieten..

@Strijkkraal: ik mag ook vrijdag testen maar vrees het ergste.. heb ook steeds krampen in mn buik.. deze 2 dagen lijken nog langer te duren dan de andere dagen.. eigenlijk durf ik niet eens een test te doen, bang voor de teleurstelling. Kan je nagaan, dit is pas mn 1e poging!

@Stef1978: houd hoop, hopelijk is je gevoel verkeerd! ;)

@all: veel succes en sterkte ..

16. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Stef1978 volgens mij heb ik verkeerd gelezen, ik dacht dat er nog een kans was dat je zwanger kon zijn deze maand maar uit je bericht hierboven begrijp ik dat deze maand game over is..?

17. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Volgens de assistente zou het mss nog kunnen, want de uitslag van vanochtend was positief maar omdat ik gisteren ben begonnen met licht bruin verlies en vandaag donker bruin en nu dus echt roon verlies denk ik toch echt dat het over is! heb er alleen geen last van dus geen pijn alleen aardig bloed verlies, ze zijden dat er een kans is dat ie andere mss is blijven zitten! Ik weet het ook niet meer, maar denk het niet! Vrijdag test en dan weet ik meer! hoop ik.......!

18. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    ik ga heel veel voor je duimen ;)

19. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Lief dankje

20. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Stef, ik hoop het hoor dat er nog 1 is blijven zitten ik blijf hopen voor je hoor

MaaikEmile,ik heb sinds daarnet ook wat krampen(moest ook ff na wc :oops: dus hoop dat 't daarvan is)
    Maar ik denk nu eigenlijk ook het zal wel niet zo zijn,en ik word er gelijk verdrietig van :( Ook voor ons is het de 1ste poging. Je zegt eigenlijk precies wat ik ook wel heb, ik durf ook geen test te doen,uit angst voor de teleurstelling.

Ow Ow ow....

Lfs LiAnn

Deel Deze Pagina