Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    hey meiden,

nou vanmorgen weer geteste en weeeeeer een ienieminie 2e streepje. Dus heel veel zekerheid hebben we nu nog niet (manlief ontploft zowat van de zenuwen). dus als ik morgenochtend nog niet ongi ben, maar weer testen. (Zal bij de groothandel even flink van die dingen gaan inslaan :p).
    Ik wordt er inmiddels een beetje melig van hoor. Vooral als ik manlief steeds gefrusteerder door de woonkamer zie banjeren. Hihi.

Jullie ook nog veel succes meiden.

Liefs Lena

2. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Oo spannend hier!
    Lenalijstje, succes morgen met testen. Een vaag streepje krijg je niet voor niets.....

Lian, spaanend.... Laat je ons iets weten als hebt getest. Ben zo benieuwd!

MaaikEmile, en heb je getest?
    Ik duim allemaal voor jullie meiden!

Liefs Nikkie

3. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Hoi allemaal,

heb vanochtend weer getest (kruidvat 2 voor 5) en weer negatief :cry: mn ongi is er nog niet maar die mag nu wel komen van mij!

mn vriend en ik waren gister toch wel van slag maar we gaan met goede hoop voor de 2e poging, niet bij de pakken neer blijven zitten. Maar een negatieve uitslag is gewoon zwaar k#T :(

iedereen die nog moet testen, heel veel succes, ik duim voor jullie!

Liefs Maaike

4. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heb je ook bloedverlies en krampen? Het is altijd rot om een negatieve test te hebben! Maar misschien maak je wat later HCG aan? Ik wil je geen valse hoop geven hoor. Maar zo lang je nog geen bloedverlies en krampen hebt, hoop ik nog even voor jullie door

Liefs Nikkie

5. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    nou bloedverlies heb ik niet, gister wel veel krampen maar daar is nou niks meer van te bekennen. Vind het heel lief van je hoor, ik hoop ook nog liever een paar dagen door haha ;) ik zal je zeggen; ik had liever nog een maand gewacht hoor achteraf. Dat wachten was toch leuker ;)

6. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Dames, zoals mijn vermoeden voor deed was mijn test negatief. Moet zeggen dat ik vanacht erg veel pijn had nu nog steeds en vanochtend had ik een groot stuk vlies in mijn maandverband. Schrok er wel erg van, zo had ik het nog nooit gezien terwijl dit toch al de 4x is dat het mis is gegaan!

Sorry voor de details!

Sterkte voor allen die nog moeten testen ik duim voor jullie en heel veel knuffels aan de meiden die negatief hebben getest!

Wij hebben a.s. donderdag een gesprek met de gyn. om toch even te zien wat er nog aan te doen is om erachte te komen waarom het nou steeds mis gaat!

Liefs

7. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    MaaikEmile, ik hoop dat de krampen en bloedverlies nog lang weg zullen blijven!

Stef, wat een rotnieuws weer voor jullie! Willen jullie laten onderzoeken waardoor het steeds mis gaat? Heel veel sterkte meis!

Liefs Nikkie

8. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    @Nikkie: dankje! :D

@Stef: sterkte!

9. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Lenalijstje, wat spannend zeg!

Susan79, ja ik wacht tot mijn man thuis is,dat is toch fijner. Als ik eraan denk word ik hartstikke zenuwachtig. En ben er best een beetje bang voor.

Stef, bah wat balen! Sterkte en een dikke knuffel.

MaaikEmile, Ga je nog een test doen ? Ik hoop het nog voor je hoor!

Ik had vanochtend ook weer wat krampjes, nog geen bloedverlies..
    Lfs LiAnn

10. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Hoi LiAnn,

als ik 5 maart nog niet ongi ben geworden dan wel maar denk dat het zolang echt niet meer gaat duren..

jij heel veel succes! ik duim!

Liefs Maaike

11. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    MaaikEmile, ja het is nu gewoon afwachten voor jullie .
    Nou sterkte in ieder geval!

ik durf denk ik vanmiddag bijna niet te testen denk ik,ik probeer wel positief te zijn, maar ben ook best bang voor de teleurstelling. En dan af en toe die krampen, die zijn vandaag niet erg ofzo,en misschien ook wel van de zenuwen.

Lfs LiAnn

12. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Stef wat onwijs balen. Ondanks dat je het al had verwacht blijft het toch altijd weer een enorme teleurstelling. Sterkte.

Maaike, wat duurt nog nog lang 5 maart. Als je nou niet ongi wordt waarom laat je geen bloedtest doen?

LiAnn, jeetje wat maak je het spannend. Ik ga zo voor je duimen dat de test positief is.

Lisa gaat bij jou nog alles goed?

13. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Wat een spanning allemaal hier!
    Mijn duimen draaien voor meerdere positieve (duidelijke) testen!

Kom op meiden, we kunnen het!
    Ooit lukt het ons allemaal!

Kus Linda

14. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    @ stef; jeetje meid wat balen voor je dat het nu definitief echt doorgezet heeft.

Een dikke knuffel van mij X

15. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Bedankt allemal! jullie zijn lief

16. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hai meiden,
    Mijn man is binnen half uurtje thuis, en dan gaan we een test doen,maar ik denk dat deze poging mislukt is aangezien ik wat bruin bloed verlies,nog niet heel veel maar ja..
    lfs liAnn

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Stef, wat ontzettend naar voor je zeg! Heel veel sterkte en hopelijk komen ze erachter waarom het elke keer weer misgaat.

Linda, ik zie dat jij vandaag de punctie hebt gehad! 11 eitjes, heel mooie score zeg! Heb je er erg veel last van? Wanneer word je gebeld door het zkh over een tp?

LiAnn, hopelijk is dat bruine bloedverlies geen teken want ik hoop nog steeds op een mooie posi-test voor je! Je man is zo thuis dus ik ben erg benieuwd...!

18. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hai meiden,

We hebben net een test gedaan en die was negatief :cry: Wat is dit kl*** zeg. Bah. Ben er erg verdrietig van

Linda, hoe gaat het nu na de punctie ?

Lfs LiAnn

19. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Neeeeee LiAnn ik begrijp dat je je enorm verdrietig voelt. Heel veel sterkte meis.

Wat een rotweek is dit geweest zeg.

Ik ben net gebeld dat ik zondag de terugplaatsing heb en dan hoor ik ook de kwaliteit. Eerst wordt zondag een spannende dag en horen we of de Menopur zijn werk gedaan heeft en daarna beginnen die verschrikkelijke wachtweken pfff.

20. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Punctie is redelijk goed gegaan, nog steeds niet pijnloos, maar redelijk vol te houden. We hebben 11 eitjes, en worden maandagochtend rond 10 uur gebeld of we emmies hebben en zo ja, dan 's middags de terugplaatsing.

Iedereen hier heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina