WAUW Lena! Gefeliciteerd! Enne..wat is de streep heerlijk duidelijk hihihi Geniet ervan meis Liefs, Lelie
Lena eindelijk positief nieuws. En duidelijker dan die 2e streep kan het niet worden he. Gefeliciteerd meis, geniet er heerlijk van. Wat een lekker weekend zullen jullie hebben.
dank je wel lieverds voor jullie reactie. Ik wou dat ik beetje zwangerschapshormoon voor jullie hier op het forum kon achterlaten. Ik stuur in gedachten voor iedereen die op dit forum zit met een onvervulde wens een beetje meer geluk (en zwangerschapshormonen) toe. Ik ga nog even pitten, want om 05.25 uur testen en daarna van de zenuwen niet meer slapen is niet zo goed voor me. Gaap. hihi. Dikke knuffel voor jullie. X
Hoi Lenalijstje, Gefeliciteerd met je positieve test! Ik lees al de hele week mee in dit topic omdat ik zelf in de wachtweken van onze 3e IVF zit. Wij hebben op valentijnsdag 2 embryo's teruggeplaatst gekregen. Zelfde dag als jij dus. Gisteren hielden we het niet meer van de spanning en hebben we een test gedaan: positief! Officiele testdag volgens het ziekenhuis (umc utrecht) is zondag a.s. maar dat is erg ruim genomen. Zijn nog wel een beetje voorzichtig omdat we al 2 x eerder een vroege miskraam hebben gehad, maar voor nu ziet het er goed uit. groetjes, Hellen
Wow Lena, helemaal super meid! Dikke proficiat! En idd erg leuk gedaan met de foto zo! Hellen, ook jij van harte! Super hoor! liefs
Ook ik heb vandaag mijn 4e IUI gehad en kan weer aansluiten op het wachtbankje. (Sooner we lopen gelijk zo te lezen) Groetjes Franka
jahhhhh na maanden rust mag ik als het goed is dinsdag ook weer op het bankie......als mijn eskimo`s goed ontdooien dan....... tot dinsdag hoop ik...
ik zit er nog steeds op meiden, dacht gister echt ongie te worden, maar tot op heden nog helemaal niks gezien. mooie test lena, helemaal super voor je meid, eindelijk weer eens goed nieuws hier na de afgelopen week. x lisa.
wat lees ik nou lena? je bent zwanger! gefeliciteert meid! toch nog eentje van ons die zwanger is. joehoeee!