Stef1978 *KNUFF* voor jou ! LiAnn *KNUFF* voor jou ! Lena wat een mooie duidelijke streep !! Gefeliciteerd meid ! Geniet van je zwangerschap Hellen36 Gefeliciteerd met je zwangerschap !! Ik duim voor een voorspoedige zwangerschap ! zodat je er goed van kunt gaan genieten ! waterlelie Hoe is het met jou ? Hoe voel je je ?
Hellen36, Gefeliciteerd ! Sooner, Veel succes op het wachtbankje,ik hoop dat jij straks een positieve test hebt! Pekske, Ik hoop dat je eskimo's goed ontdooien en je dinsdag ook op het wachtbankje mag gaan zitten.Succes! Lisa, Ow spannend hoor! Ik ga voor je duimen dat je woensdag een positieve test hebt! Esser, wat ontzettend balen voor je meid! Ik ben er vrijdag ook afgevallen,erg verdrietig he. Sterkte en een dikke knuffel ! Nou de ongi heeft hier inmiddels goed doorgezet,en heb me een buikpijn pfff niet normaal bah! Lfs LiAnn
Jodelie! Lena geweldig, je bent zwanger! Hele dikke kussen vanaf deze kant! Toch nog iemand zwanger geworden deze maand, geniet er lekker van meid! En Helen, helaas ken ik je niet, maar van harte gefeliciteerd! Wat geeft me dit weer veel moed! Esser@ onwijs shit zeg, succes met dit weer een plek te geven, wat is het toch oneerlijk allemaal... Pepske@ heel veel succes volgende week, de duimen draaien hier, jullie verdienen het zo (iedereen hier trouwens!) Lisa@ jeetje wat wordt het spannend, heel veel sterkte met wachten nog! Alle andere meiden heel veel succes met wachten! XX
GEFELICITEERD LENA EN HELLEN! onwijs leuk voor jullie moet nog even verder goed bijlezen; iedereen die van het bankje is gevallen heel erg veel sterkte! iedereen die aan het wachten is: heel veel succes! hier is de ongi doorgezet dus ben er "officieel" van afgevallen, maar ben vol goede hoop voor de volgende poging en dan voeg ik me ook weer bij jullie Liefs Maaike
Lena en Helen van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Eindelijk wat goed nieuws hier zeg.....afgelopen dagen was het wel extreem! Esser, meid heel veel sterkte en heel veel knuffels. We moeten maar hopen dat voor ons ook binnenkort gaat lukken! Liefs Stefanie
Daag Dames, Ik kom mij ook weer even melden. ben na de miskraam tijdje niet geweest. Moest even afkicken van mijn forumverslaving. Ik zie inmiddels veel nieuwelingen. Dames, heel veel succes allemaal! Gelukkig heb ik het afgelopen jaar ook vele meiden zwanger zien worden op dit forum, dus houdt de moed er in! (spreek ook voor mezelf ) Lena & Helen, van harte! Jullie geven het goede voorbeeld! Ik heb vandaag de de terugplaatsing gehad, dus nu beginnen de slopende wachtweken weer Veel liefs, Ciara
Lieve Ciara, je bent terug! Wel heftig hoor...2e ICSI behandeling. Ik hoop echt dat het positief uit zal pakken! Hier eindelijk beter nieuws...mag het 9 maart komen bewonderen Doe het rustig aan en ik spreek je gauw weer. Liefs, lelie
vandaag dag 11 na tp, nog steeds niet ongie. en kon niet meer wachten, dus was zo stom om een test te gaan halen. negatief dus ](*,) bah, zal het nog te vroeg zijn? officieel mag ik woensdag testen. iemand ervaring met de kruidvat testen?
He Waterlelie, Ik had je al gevolgd! Nog van harte gefeliciteerd! Je geeft het goeie voorbeeld hier . 9 maart moet helemaal goedkomen. Is nl mijn verjaardag en dan gebeuren alleen maar leuke dingen. Ik weet al wat voor een cadeautje ik wil...en dat mag ook 4 dagen later. Lisa, je moet echt nog even tot woensdag wachten, sterkte! Liefs, Ciara
Hey Lisa, kan nog alle kanten op idd, nog ff geduld tot woensdag. Zolang je nog niet ongi bent is alles nog mogelijk! Ik duim voor je! Volgens mij zijn die Kruidvattesten niet echt heel erg goed, heb al meerdere negatieve verhalen erover gelezen hier op het forum... maar goed, ze zouden allemaal dezelfde uitslag moeten geven... Even geduld nog... komt goed!
De pipet kruidvat zw.testen van 2 voor 5,- zijn juist wel goed De ovu-testen van kruidvat kan je beter laten liggen.
Lisa, hoe gaat het nu met je ? Nog geen ongi hoop ik ? Ciara, Heel veel succes deze wachtweken! Ls LiAnn
Hallo lieve meiden hier, ik kom me graag melden voor het wachtbankje. Heb vandaag tp gehad van 1 emmie (2 in de vriezer) en mag 17-3 testen. Is er nog een plekje vrij voor me de komende 2 weken? Heb lekkere koekjes bij me...
ik kon al niet weigeren maar na het lezen dat je koekjes bij je hebt kan ik helemaal niet weigeren veel succes, ik duim voor je de komende weken, en dit terwijl ik alvast een koekje neem!
meiden ik ga denk ik het bankje verlaten, gister en vandaag negatief getest. welliswaar niet met ochtend urine, maar goed dat deed ik de vorige keer ook niet en was toen op dag 12 na tp wel positief. ik heb nog 2 testen liggen dus morgen ochtend en woensdagochtend doe ik er nog een, en dan kan ik definitief zeggen dat deze poging mislukt is, ziekenhuis bellen en de volgende cryo behandeling in gaan plannen.
hey Lisa, Ik heb op woensdag en vrijdag (vorige week) ook getest met de Kruidvattesten, toen ook een minimaal/geen streepje. afgelopen zaterdag met een test van Matcare (via internet besteld) en toen dus vet dikke streep. Dus zolang je niet ongi bent zou ik nog even beetje hoop blijven houden hoor als ik jou was. Ik hoop dat het toch nog een positieve week voor je mag worden. Liefs Lena