dank je lena, ik weet het maar de hoop is nu nog ver te zoeken. vanavond heb ik getest met een test van de apotheek, die had ik de vorige keer ook en was op dag 12 wel al vet positief. en de utrogestan en progynova houden in principe je ongie tegen dus tja. weinig hoop meer hier. morgen en woensdag test ik nog een keer om het zeker te weten.
Lindinha, heel veel succes de komende wachtweken.!Ik hoop op een positieve test.! Lisa, nee toch, ik hoop dat je te vroeg hebt getest en je woensdag toch positief test. ! Ik moest vandaag bellen om door te geven dat deze 1e poging mislukt is. Ze vroeg of gelijk door wilde, nou dat wilden we wel graag. Vrijdag hebben we een afspraak bij de arts. En waarschijnlijk mag ik ongeveer 20 maart weer beginnen met de deca. Hoe gaat het met de rest van de meiden ? Lfs LiAnn
Hoi Liann, Wel fijn dat je zo snel weer kan gaan beginnen... heb wel is andere verhalen gelezen. Hier gaat alles goed, heb gister positief getest maar mag morgen officieel pas testen dus ik heb nog 1 zenuwslopende dag voor de boeg. Morgen is in princiepe de pregnyl uit me lijf dus dan moet die test kloppen. Spannend dus. Heel veel succes de volgende ronden. Liefs Romy
lena en hellen, gefeliciteerd meiden meiden op het bankje, mijn duimen draaien.... ik hoop er volgende week weer op te mogen....
Romy, wat goed! Gisteren een positieve test, nou dan is hij morgen ook positief denk ik hoor..Ik ga je nu nog ff niet feliciteren, morgen als je weer een positieve test hebt dan doe ik het pas Luuske, ik hoop het ook voor je meid! Lisa, hoe is het vandaag, nog geen ongi? Lfs LiAnn
Ja wacht daar idd maar mee haha Het kan nog steeds alle kanten opgaan... Wachten maar he......zucht. Romy
hey Romy, Owh, wat spannend zeg. Maar geen ongi in zicht een een mooie streep op de test is al wel een kleine felicitatie waard hoor. Je bent in ieder geval van harte welkom op het walvissen wachtbankje . Liefs Lena
Hoi Lena, Bedankt en ik hoop ook dat het een felicitatie waard is. M`n vried is er al helemaal van overtuigd en het kost me best veel moeite om met beide benen op de grond te blijven. Wil pas gaan zweven als ik het echt zeker weet. Liefs romy
hoi hoi, het gaat het goed hoor LiAnn. even lekker rust geen spuiten in me lijf. maar ja moeten nog een week of 3 wachten voor we weer verder mogen. best wel balen maar ja... we blijven er voor vechten...
oww lisa wat een onzekerheid weer he...ik hoop dat je alsnog positief test.... ik mag vandaag oficieel op het bankie...heb net 2 mooie eskimo`s opgehaald....
Hey Pekske, welkom hier op het bankie! Gezellig dat je ons hier 2 weken gezelschap komt houden. Ik heb gister tp gehad, lopen we bijna gelijk. Ik mag di. 17-3 testen. Jij ook denk ik?
jawel hoor, ik trek het nog wel ...dank je wel.. ik test gewoon op mijn normale menstruatie datum...dat is volgende week zaterdag.. ik heb tp gehad in mijn eigen cyclus....
Romy, ja ik kan me wel voorstellen dat je moeite het om met beiden benen op de grond te blijven, ik hoop echt dat je nogmaals een positieve test hebt.Ik duim voor je hoor! Lena, hoe gaat het met je ? Voel je je goed ? Deesjuh, fijn dat het goed gaat met je. Mag je over 3 weken dan weer beginnen ? Pekske, hopen dat ze lekker blijven zitten bij je, ik ga voor je duimen hoor! Lfs LiAnn
hey LiAnn, Hier alles nog lekker hoor. Ben wel mega moe, maar dat kan ook komen door de kaakontsteking die ik sinds dit weekend heb. Vanaf vandaag ook steeds meer gevoeligere borsten, vooral bovenop, nouja ga er vanuit dat het allemaal wel ok is. Heb vanmiddag het ziekenhuis gebeld om te zeggen dat de poging gelukt is, en de 1e afspraak voor de echo gemaakt. We mogen dinsdag de 17e heen om 15.20 uur. Dus nu gaat het echt spannend worden. Voor de rest moet ik eerlijk zeggen dat het nog niet heel erg tot me doordringt hoor. Komt misschien wel als ik straks echte kwaaltjes ga krijgen, of kleding niet meer pas of de 1e echo heb gehad. Nouja, wel zullen het wel zien. Ik zie dat het inmiddels weer gezellig op het bankje gaat worden. Ik hoop dat ik er als gast nog wel even bij mag blijven zitten (neem ik m'n eigen klapstoeltje wel mee), vind het veel te gezellig om weg te gaan. Dikke knuffel voor jullie allemaal.