Lena, wat balen van de kaakontsteking! Ow spannend hoor de eerste echo, en het duurt nog maar 2 weken! Ben heel erg benieuwd.Ik kan begrijpen dat het nog niet helemaal tot je doordringt. Zodra je je kleding niet meer past gaat het wel doordringen hi hi \/ Ja op het bankje word het weer wat drukker, gezellig hoor! Ik vind het ook gezellig hier! Natuurlijk mag je erbij blijven,je moet zelfs! Nou meid, geniet ervan Liefs en een dikke knuffel voor jou(en voor alle anderen) LiAnn
Het word voor iedereen spannend he... Hier gaat nog steeds alles goed. Heel veel succes iedereen en mijn duimen draaien ook voor jullie. @lena hoop idd snel op het walvissenbankje te komen zitten. Liefs Romy
Romy, morgen mag je officieel testen...Spannend! Ik duim heel hard voor je voor een posi-test. Lena, wat vervelend van die ontsteking. Hopelijk wordt er rekening mee gehouden dat je heel pril zwanger bent? Vanaf vrijdag voeg ik me (hopelijk) toe aan het bankje want dan zal ik hoogstwaarschijnlijk de tp hebben. Vandaag heb ik nl mijn punctie gehad (met 8 eitjes) en donderdag mag ik bellen om te vragen of er een tp is en zoja wanneer. Wrs wordt dat dus vrijdag. Bloedtest staat gepland voor woensdag 18-03........... Nu maar lekker naar bed en bijkomen van de punctie. Punctie zelf vond ik verschrikkelijk, napijn vind ik reuze meevallen trouwens. Heeft iemand ook zo'n nare punctie-ervaring gehad?
Meiden, Hoop dat jullie me kunnen helpen... Ik heb op dag 14 van mijn cyclus 's ochtends pregnyl gekregen. Eitje zag er toen uit alsof het al wel begonnen was met de eisprong. Vandaag is dag 25 dus 10 dagen dpo, Heb opeens al best veel bruin bloed. Vind het erg vroeg voor een menstruatie maar erg veel voor een innestelling en ben het ook zat om op zoiets te gaan zitten hopen. Dit is mijn 2de cyclus met puregon en preggnyl. Vorige cyclus was precies 28 dagen dus lf van 14. Met 7 rondes Clomid was mijn kortste cyclus 27 dagen. Heb nooit echt bruinverlies van tevoren (jaa een paar uur van tevoren en dan zet het door...) Weet het even niet meer...
Goedemorgen meiden, Ik kom even langs om te zeggen dat ik vanmorgen ook posi heb getest. Dus eindelijk ben ik ZWANGER! Geloof het zelf nog niet echt, moet nog even tot me door dringen. In ieder geval ga ik met een lach op me gezicht naar me werk. Veel liefs en bedankt voor al het duimen. Dikke kus Romy
ROMY!!!! JOEHOEHOEHOE!!!! Gefeliciteerd meis. super leuk dat je ook zwanger bent. Spannend en onwerkelijk allemaal he? Maar zwanger is zwanger. Manlief hier zei na de test 'nou, liggen jij vrouw! Op die bank, en de eerstkomende 8 maanden er niet meer vanaf komen!"' Hahahaha. Geniet van dit gelukkige gevoel, en laat het nog maar even goed tot je doordringen. Liefs Lena +
ROMY, van harte gefeliciteerd, echt supers! Nummer twee op de bank zwanger, maakt de ellende van vorige week aardig goed... Geniet ervan, Dikke X
ben ook van het bankje afgevallen. vanmorgen weer negatief getest, en m'n ongie is ook al onderweg, hoofdpijn, buikpijn en dat precies 2 weken na de tp. vanmorgen gelijk met het ziekenhuis gebeld, en mag op cyclusdag 18 alweer beginnen met spuiten van lucrin voor onze laatste 2 cryo's. ik verwacht rond eind april weer op het bankje te komen. @romy gefeliciteerd meid. x lisa.