Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Hanneke,

Hier precies hetzelfde hoor, plan mn hele week maar vol om er niet mee bezig te hoeven zijn! Wordt moe van mezelf en er helemaal gek van!

Ik heb voortdurend een zeurend gevoel in mn onderbuik en zo nu en dan kleine steekjes maar ik durf niet meer te hopen na afgelopen teleurstellingen.

Veel sterkte!

Liefs,
    Ciara

2. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Hoi Ciara,
    Ja erg he, en net deze week heb ik rustig. En het moment dat ik zeg dat ik weinig voel heb ik weer allemaal krampjes. Ik probeer mezelf te beschermen om te zeggen dat die trage emmies niet overleven. Maar diep van binnen hoop ik het wel heel erg. Wij lopen ook aardig gelijk op.

3. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Hahaha Hanneke, dat heb ik ook! Riep ik gisteren nog dat ik niets voelde geen felle steken e.d. en vanaf dat moment begon het gezeur in mn onderbuik steeds heviger.

En het zegt allemaal niets, zucht.....wat een enorme wreedheid van de natuur, deze geduldoefening.

Toen ik vorige keer zwanger bleek te zijn wist ik het al 9 dagen na de TP vanwege de overstimulatie. Een heel klein ziek stemmetje in mn hoofd hoopt dat ik dat dit weekend ook weer krijg, dan weet ik tenminste dat het gelukt is. Idioot he!

Maandag ben ik jarig, ik wil 2 streepjes als cadeau!

Waarom trage emmies? Heb je er 2 terug geplaatst?

4. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Poeh Ciara, maandag is wel vroeg denk ik. Dan moet je niet teleurgesteld zijn als het nog niet zo is. Maar zou wel een super verjaardagcadeau zijn.
    Ik heb de tp 4 dagen na de punctie gehad omdat het in het weekend viel en dit voor hun planning beter uitkwam. Ik had 9 bevruchte eitjes, maar de kwaliteit is bij mij altijd slecht. Als ik zaterdag de tp had gehad had ik een 6-cellige teruggeplaatst gekregen, maar zondag bleek dat het gestopt was met delen. Dus op zich een geluk dat we een dag later de tp hadden. Maar ze hebben 2 anderen teruggeplaatst die zaterdag 3 en 5 cellig waren en zondag 5 en 7 cellig. Is dus eigenlijk veel te weinig, maar positief is weer dat ik weet dat ze doordelen. Vorige keer hadden we een 4 en 5 cellige en is ook niet gelukt. Op zich zegt dat niets, maar probeer me op weer een teleurstelling te behoeden. Maar ik weet dat het altijd een teleurstelling blijft, dat is zo cru. Hahaha die eeuwige tegenstrijdige gevoelens. Gek word je ervan!

5. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Lindinha, jij ook al van die irritante kwaaltjes waarvan je niet weet waar ze vandaan komen. Ik vind dat jij wel lang moet wachten hoor met testen. Knap als je dat volhoudt.

6. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Hanneke,

Het zegt nooit zoveel hoor. Een goeie vriendin is op haar 40e van een 4-cellige embryo zwanger geraakt. Ik heb altijd zgn topembryo's en sta ook nog met lege handen ...uiteindelijk is het gewoon een speling van de natuur en is het fifty-fifty, wel of niet. Mijn TP was overigens wel gewoon op zondag. Maar in A'dam is alles altijd open op zondag, zo ook de vruchtbaarheidsklinieken :)

Ik ga maandag nog niet testen, da's veel te vroeg maar het zou leuk zijn als er dan al een klein cadeautje in de buik zit dat zich later openbaart. Mijn tastbare cadeau heb ik gisteren al gekregen, een hele profi magimix. Ik ga het hele weekend, bakken, mixen, koken, shaken ter afleiding. En onze tuin (formaat postzegel) maar eens voorjaarklaar maken.

Lindinha, ook voor jou heel veel sterkte & succes!
    En voor alle andere wachtende meiden uiteraard ook! Feel free alle kwaaltjes, steekjes te delen!

Liefs,
    Ciara

7. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    gefeliciteerd !

8. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja 15 dagen na tp mag ik testen, maar meestal is het na een week wel al duidelijk hoe en wat. Vorige keren had ik al eerder bruinverlies en ongiklachten die ik normaal ook altijd heb.

:D :D Maar we blijven positief... ik heb zo'n gevoel dat dat doorwerkt op die kleine daarbinnen! :D :D

9. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Ik word dus niet ongie door de bolletjes. Goed dat je positief blijft Lindinha. Ik ga proberen hetzelfde te doen, zeker na dat positieve verhaal van Ciara. Nog een week pfff hellup! hahaha. Het vervelende is dat ik ook niet meer weet wat voor kwaaltjes ik de vorige keer had. Ik heb bv nu vaak steekjes bij mijn liezen. Zal ook wel weer door die bolletjes komen. Nou ja, ik ga de hond maar even uitlaten, heb ik weer even afleiding.

10. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    hey meiden,

even suffe vraag, maar zijn er meiden bezig met ICSI die uit de omgeving van Beverwijk komen?
    Wil je me dan even een PB'tje sturen?
    Thanks.

dikke knuffel lena

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,
    wilde even kijken of er hier nog nieuws is!

12. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie allemaal!

Voor diegene die op het wachtbankje zitten heel veel succes,spannend hoor,ik zal voor jullie duimen en hopen op een aantal positieve testen! ;)

Wij hebben vandaag ons gesprek gehad met de ivf-arts en we mogen 20maart weer beginnen met de deca. En ik ga met de gonal f omhoog,ik ga nu 225e spuiten in de hoop op meer follikels.
    We kijken er helemaal naar uit.!

Lfs LiAnn

13. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Fijn zeg dat je weer zo snel mag beginnen LiAnn. Nog maar 2 weekjes. Ik ga weer voor je duimen hoor!

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, ik ben vandaag op het bankje erbij gekropen. Vandaag de tp gehad van 1 topper dus ben erg benieuwd. Wel af en toe een wat licht zeurend gevoel in mn onderbuik (heb ik pas sinds de tp); is dat normaal? Ben al vanaf dinsdag bezig met die lekkere bolletjes maar had het nog niet eerder...

LiAnn, fijn meid dat je zo snel alweer mag beginnen! Hopelijk nu meer eitjes nu er meer eenheden ingaan :)

15. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    hoi hoi,

@ lenalijstje, hoe is het met je?
    alles goed?

zo nog ongeveer 2 weken wachten en dan mag ik het ziekenhuis bellen.
    af en toe lees ik jullie berichtjes om op de hoogte te blijven van jullie wie er zwanger en bij wie het mislukt is.

hopelijk komen mijn pendels uit!

16. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    hey deesjuh,

Met mij alles inmiddels weer prima (nog een beetje herstellende van een zware acute kaakontsteking). Heb nog geen last van misselijkheid enzo, dus vind t allemaal prima.
    Het enig wat beetje lastig gaat is toiletgang, dus zit vanaf gister maar braaf aan de verse jus en roosvice laxo.
    Hoest met jou. Spannend hoor, weer een Emmy aan boord. Hoe voel jij je? Veeel last?
    Vandaag nog leuke plannen met dit mooie weer?

Ik denk dat ik heerlijk even onze voortuin ga opfleuren met nieuwe plantjes enzo.

Fijn weekend!.

Liefs Lena

17. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Susan , ja laten we het maar hopen! En jij heel veel succes op het wachtbankje!

Hanneke, nog 2 weekjes ja, dus gaat best alweer snel.En je hebt dan ook nog eventjes tijd om " bij te komen".

Deesjuh,ik hoop ook van harte dat je pendels uit gaan komen. Je zit nu toch ook weer op het wachtbankje ?

Lena, fijna dat het goed met je gaat!

Lfs LiAnn

18. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    hoi,

nee ik heb nog niks aan boord.
    moet nog 2 weken wchten voordat ik het ziekenhuis moet bellen voor een nieuwe tp.
    dan krijg ik er 2 terug.
    dus heb helaas nog niks......

is het bij jou mooi weer lena?
    het is hier somber.
    het is grijzig de mist is net weg.
    straks misschien een stukkie motorrijden.
    en liann, wanneer mag jij weer verder?

19. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hier alweer een week na mijn ei...
    ik heb tp in natuurlijke cyclus dus ik heb waarschijnlijk over een weekje mijn antwoord al wel..
    het is wel spannend weer hoor.....pffffffff

20. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Deesjuh, sorry het was me even ontgaan :oops:
    Ik ben niet erg helder.. :(

Pekske, spannend voor je hoor!Ik zal duimen voor je

Lfs LiAnn

Deel Deze Pagina