Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Meiden, ik kom me hier ook melden. Vanaf vandaag ben ik in het bezit van 2 embryo's. Een b kwaliteit en een c kwaliteit. Nu begint t zenuwslopende wachten. toi- toi -toi jullie. groetjes Herma

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hoi Herma,
    Welkom hier (helaas...). Vreselijk he die wachtweken?!

Ben je in Nijmegen onder behandeling? Wij in Arnhem en Utrecht.

Jij ook succes met wachten.

3. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    hoi hoi,

geeft nie liann,
    wanneer mag jij weer naar het ziekenhuis?
    misschien dat we weer gelijk lopen hihihihihi.
    zo lekker een stukkie motor gereden ff er tussen uit.
    was best redelijk weer moet ik zeggen.

@herma,
    wat bedoel je met een b en c kwaliteit?
    ik mag over ongeveer een week of 3 a 4 ook voor de 2 emmys gaan.
    dus hopelijk....
    zal voor je duimen herma!
    en ook voor pekske!

4. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Na een afgebroken eerste IUI poging, zit ik ook op het wachtbankje.
    Erg spannend is het nu niet, nu de IUI niet is doorgegaan, maar ik wil wel graag snel ongi worden zodat we ons op de volgende ronde kunnen richten.

5. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Dag Meiden,

Herma, Lindinha, Giegel succes op de bank!
    Hanneke: Nog 4 daagjes te gaan, hou je het bog vol?

Had gisteren mijn bekende offday die ik altijd halverwege heb, dikke tranen [ff/huilen.gif] dat het wel weer niet gelukt zou zijn.
    Het is ook zo ontzettend balen dat alle kwaaltjes ook aan de utrogestan te wijten kunnen zijn.
    Heb gevoelige (.) (.) en iedere avond een enorme dikke opgezette buik maar ja...geen steken/krampen, geen rugpijn, allleen een zeurende onderbuik.....en het zegt allemaal niets...........
    Vandaag weer een nieuwe dag..en nog maar 5 te gaan...

Liefs Ciara

6. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Herma, veel succes met de wachtweken!

Deesjuh,
    Wij zijn afgelopen vrijdag voor een gesprek geweest en ik begin 20maart weer met de deca en 7 april heb ik de uitgangsecho waarschijnlijk dan half april de punctie. Ik denk dat we dan niet gelij opgaan toch want jij hebt over 2 weken een tp toch ?

Ciara, vervelend he die kwaaltjes,ik hoop dat het allemaal goed kwaaltjes zijn !. Sterkte nog met het wachten Dikke knuffel

Lfs LiAnn

7. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    vervelend vond ik dat ook altijd die kwaaltjes door de meds..
    die pijnlijke borsten hielden bij mij op dag 13 op..

nu voel ik helemaal niks....

8. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Pekske, ik voel ook niet zoveel. Ik heb liever dat ik zere (.)(.) heb en ziek, zwak en misselijk ben hahaha. Ik heb alleen een beetje een weeig gevoel in mijn onderbuik. Wat je ook krijgt een tijd voordat je ongi wordt. Ik heb er ook helemaal geen goed gevoel over, al vanaf het begin niet. Nou ja we zullen wel zien. Sterkte iedereen met alle kwaaltjes en wachten.

9. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    dat heb ik ook dat wat jij zegt in mijn buik..
    ik heb er wel een goed gevoel over...hopen dat die zere tieten nog komen..hahahahah

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Heb afgelopen vrijdag de tp gehad. Voelde ik gisteren nog wat krampjes, vandaag helemaal niets! Wel gevoelige (.)(.) en de tepelhof die is vergroot. Is natuurlijk allemaal wel heel kort na de tp natuurlijk en weet pas over 1.5 wk meer maar ik had er zo'n positief gevoel over en nu begin ik dan toch te twijfelen! Heeft iemand dit ook (gehad)?

Wat vervelend is dit allemaal zeg! Probeer er zo min mogelijk aan te denken maar ja, dat is best moeilijk! Zeker met die zere (.)(.)

11. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    hallo meiden !

Ik heb vanmorgen getest met een gevoelige
    zwangerschapstest.
    Helaas negatief.

Heb ook niet het gevoel dat ik zwanger zou
    kunnen zijn.
    Ik test dan ook voorlopig niet en ga er vanuit
    dat ik gewoon niet zwanger ben.
    Om teleurstelling te voorkomen....

12. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hoi Deesjuh,een A kwaliteit embryo heeft een boven gemiddeld kans een topembryo noemen ze dat, een B kwaliteit embryo heeft een gemiddelde kans en een C kwaliteit een matige kans. Ons zieknhuis Radboud Nijmegen geeft deze klasificering aan de embryo's die je terug krijgt. De 2 beste plaatsen ze terug. Ik had een b en drie c.

13. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Kleintje, wat balen voor je. Sterkte.

Pekske, wat ben jij toch heerlijk positief. Maar het is voor mezelf een bescherming om er van uit te gaan dat het niet gelukt is. Die klap komt zo hard aan iedere keer. En natuurlijk zit ik vol met hoop, bij ieder steekje dat ik weer in mijn buik voel. Daar word ik zo moe van, die tegenstrijdige gevoelens. Maar nog een paar dagen en dan komt het verlossende antwoord.

14. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    hoi LiAnn,

moet jij helemaal opnieuw beginnen?
    jeetje ook lastig zeg.
    was gister op een feestje en liep langs een meisje die ik ken en hoorde haar zeggen tegen iemand dat ze ongeveer 5 weken was.
    dus ik zei wat! best wel moeilijk natuurlijk maar ja kan haar moeilijk voorbij lopen.
    en heb haar gefeliciteerd.
    voelde me best klote....
    maar ja komt wel goed skatje...
    wens de andere veel sukses komende tijd...

15. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    @Kleintje: he wat verdrietig nou weer. Heb je niet veel te vroeg getest?
    @Suus: Heel veel sterkte de komende 12 dagen. Irritant he dat je van alles voelt. Ik kreeg pas 4 dagen na de tp zere (.)(.).
    @Petske & Hanneke: Hahaha, ik voel me soms ook net zo'n slingerpopje, wat heen & weer slingert tussen positief en negatief. Ik word ook een beetje gek van het extreem gezond leven, dat ik er uiteraard graag voor over heb maar ja, dan wil ik wel weten dat ik het ergens voor doe. Soms crave ik echt naar een glaasje wijn.

Mijn buik is erg aan het opzetten nu ook overdag, heb een kleine hoop op overstimulatie omdat mijn lichaam zelf HCG zou aanmaken. Ben nu weer even in mn positieve modus.

Ik duim voor jullie allemaal!
    Sterke alle wachtdagen!

Liefs,
    Ciara

16. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik heb geen meds nu omdat ik tp heb gehad in natuurlijke cyclus..normaal had ik ook zere boobies tot een dag voor de test,,,dat kwam dan door de pregnyl en progestan..
    dus ik hoop nu wel zere boobies te krijgen over een paar dagen..hahahhah

ik heb wel kei veel pukkels ineens....
    ik wil mezelf soms ook wel indekken , maar ik ben bang dat ik dan niet positief meer ben en dat dat dan weer tegen mij werkt..
    daarom wil ik zo positief mogelijk blijven en niette veel doemdenken..
    een klap is het altijd wel.....al moet ik zeggen dat ik wel steeds makkelijker er mee word..
    na al die pogingen is het "moeten"er een beetje af...
    nu is het meer van hopen en zo niet...dan hup alles weer bij elkaar pakken en verder...

als je het anders bekijkt valt die 7 nog wel mee, een normaal stel heeft iedere maand kans..dus als je het zo bekijkt dan zijn we nog maar 7 maanden bezig...zo wil ik het ook graag bekijken om het wat makkelijker te maken...

17. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Kleintje, wat ontzettend jammer en vreselijk balen meid.Dikke knuffel voor jou.

Deesjuh, ja wij beginnen met een verse (2e) poging ik had (maar) 4 follikels en daar zijn 2 eicellen uit verkregen waarvan er maar 1 bevrucht is.Ik ga nu omhoog met de gonal f(van 150 naar 225) in de hoop dat we meer follikels hebben.En dan misschien ook iets " over" hebben. Maar ja het s allemaal afwachten. Ik vind het erg jammer dat wij niets hadden om " in te vriezen".

Ja dat is hartstikke vervelend dat je dat zo hoort van iemand,en je kan dan inderdaad diegene (hoe graag je dat dan ook zou willen) niet voorbij lopen,maar het doet wel pijn .. Ik snap heel goed dat je je kl*te voelde.
    Het komt inderdaad goed skatje, met ons.
    Ook voor jou een dikke knuffel
    En natuurlijk ook voor alle andere meiden *Knuf*

Lfs LiAnn

18. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    oja nou weet ik het weer....
    hopelijk is het voor jou ook gauw raak LiAnn.
    wanneer mag je beginnen met het spuiten?

en ook een dikke KNUF van mij terug...

19. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lief Kleintje,

big huggie van mij...

Wat kl*te zeg :(

20. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Deesjuh, ik begin 20 maart met de deca dus nog 12 dagen..en 7-4 de uitgangsecho. Spannend dan weer.!
    Wij gaan dan niet gelijk op toch ?

Lfs LiAnn

Deel Deze Pagina