Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    bedankt voor julllie lieve berichtjes...

misschien heb ik ook wel te vroeg getest..
    maar heb deze maand mijn cyclus gevolgd
    via de echo's en wist precies wanneer mijn
    eitjes zou springen, en dus ook zo ongeveer wanneer ik ongi zou moeten worden.
    ben nu dus eigenlijk met een cyclus van 28 dagen 1 dag overtijd. Maar heb voor mezelf besloten alleen vandaag te testen, en het verder af te wachten....

2. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    het volgende wil ik ook nog even met jullie delen !

Mijn lieve oma, is vergeetachtig aan het worden, en ook achterdochtig.
    en ook haar karakter veranderd een beetje.
    (of ze heeft het altijd al gedacht, maar zegt het nu hardop)

ik heb ook nog 2 nichtjes aan de kant van de fam. van mijn oma.
    De een heeft 2 kinderen, en de ander is nu zwanger. beide ongetrouwd.
    Mijn oma vind het een schande dat ze ongetrouwd zijn en al kinderen hebben (zo heeft ze er vroeger niet over gedacht)

Ik was dus al doodsbang om het te vertellen als ik zwanger mocht raken, want ook ik ben ongetrouwd. :-#
    Nou kreeg ik vandaag bezoek van mijn ouders,
    met het volgende:

Ze hadden een kadootje bij zich voor mij, van oma.
    Het was een heel oud schilderijtje met een slapende
    baby erop.
    Die had oma voor mij gekocht op de rommelmarkt, zodat ik toch nog een babytje had....
    Ze vind het heel erg dat het maar niet wil lukken,
    want ze gunt het me zo...

Zelfs mijn ouders stonden versteld....

Is dat niet lief ! :D
    Ik schoot helemaal vol ! :cry:

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ow wat een lief gebaar van je oma!
    Ze denkt dus toch veel aan je ;)

Morgen een spannende dag voor de boeg! Duim je ook mee voor mij morgen :)

4. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    tuurlijk !

Mijn duimen draaien hoor !

Hoe voel je je meid ?
    lekker aan het genieten ?

5. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Wat één prachtig gebaar van je oma! Bij het lezen schoot ook ik helemal voll.....! Prachtig!
    Mijn duimen draaien!

Hallo alle anderen, heb wel mee gelezen de laatste dagen. Mag vanochtend weer voor de echo, heb het weekeind ovu testen gedaan maar die waren nog niet posi....! Denk dat het vandaag of morgen wordt dat ik mijn eisprong heb!

De rest op de wachtbank, gaat het nog een beetje mijn duimen draaien hier voor allen die aan het wachten zijn en hele dikke knufs voor die die het nodig hebben!

Liefs Stef

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden,

denk dat ik morgen weer op het bankje mag, heb net een zo goed als pos ovu test in handen gekregen :D , dus vanmiddag zal hij wel knallen ;) .....vanavond maar snel klussen, hebben gisteravond niks gedaan omdat ik moest werken, en hubbie en ik alle 2 knallende hoofdpijn hadden :oops:

7. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Oh Kleintje wat een prachtig verhaal.
    Waterlelie ik ga voor je duimen vandaag.

Ik voel echt helemaal niets meer aan mijn lichaam. Niets aan mijn borsten, niets in mijn buik. Alleen enorme hoofdpijn. Dus ik denk dat het voor mij klaar is. Het enige is dat ik vanmorgen al om half 6 wakker werd (misschien daardoor die hoofdpijn) en vanmorgen wat misselijk, maar dat kan weer van die hoofdpijn komen. Hahaha volgen jullie het nog?

Fijne dag iedereen.

8. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Pffffffffffff ik word ook helemaal gek van dat gewacht, elk pijntje of steekje denk ik "oh oh", echt zo zenuwslopend die laatste week...

9. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    @kleintje; potverdorie, had zo gehoopt dat het je eens mee zou zitten. Ben je ook al ongi of nog niet. Ik wil je toch een beetje moed inspreken. Ik had namelijk 2 dagen achter elkaar een minimaal/geen streepje en ineens de 3e dag (precies 2 weken na de TP) een dikkere streep; dus zolang je nog niet ongi bent zou het misschien nog kunnen meis. Ik gun het je echt.
    XXX *HUG*

@ waterlelie, veel succes en plezier vandaag bij je eerste echo! Geniet van het zien van jullie wondertje.

Liefs Lena

10. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Dag meisjes,

@Lindinha: Balen he dat wachten, ben er ook helemaal niet goed in. Waarom mag jij pas zo laat testen? Ik heb mn TP 1 maart gehad en mag vrijdag de 13e testen!

@kleintje: Wat een lief verhaal!

@Hanneke: Hi Hanneke, hou je het wachten nog vol, nog 3 daagjes he. Ga je niet stiekem eerder testen? Sterkte met je hoofdpijn!

@Petske: Hoe gaat het met je? Ben je het eerste weekend goed doorgekomen? Al kwaaltjes?

@Herma: Je eerste wachtdag zit er op! Succes de komende dagen!

@Luuske: Hoop dat je ons morgen komt vergezellen!

@Waterlelie: Hoe was het, het was het? Vertel, vertel! Heb je een mooi hartslagje gezien? Hou je ons op de hoogte?

Sterkte voor iedereen hier!

Ik moet morgen even tussendoor naar het ziekenhuis. Ik heb een buik alsof ik al 4 maanden zwanger ben, dus hoogstwaarschijnlijk weer een milde overstimulatie en ze willen het even zien. Voor de rest gaat het eigenlijk wel, beetje zeurende onderbuik en nog steeds gevoelige (.)(.) maar verder geen krampen of steekjes. Wou dat het al vrijdag was!

11. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Jeetje Ciara, dat kan toch gevaarlijk zijn, overstimulatie. Sterkte vandaag dan in het ziekenhuis.

Ik denk dat ik woensdag ga testen om me voor te bereiden dat ik niet zwanger ben. Ik moet donderdag ochtend bloed laten prikken en daarna heb ik een vrij lange vergadering. Dan kan ik me tenminste op de vergadering focussen ipv op de uitslag. Ik ga er van uit dat ze die 'smiddags doorbellen.

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hoi Ciara,

Ik heb 2 maart de tp gehad, maar moet altijd 2 weken + 1 dag testen na de tp. Weet ook niet waarom, het ziekenhuis houdt dit altijd aan. Heb jij ook gewoon gestimuleerde ICSI gehad of in eigen cyclus?

13. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Wat lief van je !
    ik ben nog niet ongi...

Mijn cyclus is altijd vrij onregelmatig,
    maar nu precies kunnen volgen met de echo's en
    22-2 is mijn eisprong geweest.
    Volgens mij moet ik dan 14 dagen daarna ongi worden.
    dat was gister.
    Of kan daar nog een veel langere tijd tussen zitten ?

14. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

@kleintje, voel je ook dat je ongesteld moet worden of heb je nergens last van? Het kan zijn dat je lichaam niet zo heel snel het zw hormoon aanmaakt. Dus wacht anders nog 1 á 2 dagen en test dan nog een keer! Zolang er geen bloed is is er hoop! Ook ik gun het je zo........Mijn duimen draaien voor je!

Liefs

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @kleintje, gemiddeld is de LF rond de 14 dagen, maar er zijn meiden bij die een kortere hebben, maar ook een langere.....hoop voor jou dat je bij die langere zit, want dan duurt het nog een paar daagjes voor je pos test.....mijn duimen draaien in ieder geval!

16. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    @kleintje: balen voor je, hoop zo dat het toch nog anders is. En wat een onwijs lieve oma heb jij!

@all: loop een beetje achter ben even niet actief geweest. Hoe is het met jullie?

wil iig iedereen in de wachtweken succes wensen!

over 4 dagen kan ik ook weer plaatsnemen op het wachtbankje, dan heb ik als het goed is mijn eisprong en kan dus beginnen met de 2e IUI.
    vandaag ovulatietest gedaan, een heeeeel erg licht streepje.

succes en sterkte allemaal!

Liefs Maaike

17. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou lieve meiden, het duimen heeft geholpen hoor :D

We hebben het hartje zien kloppen! Alles loopt volgens schema en frummel is nu 10,8mm klein hihi

Ik ben wel 2 dagen korter zwanger dan gedacht...nu ben ik 7 weken en 3 dagen.
    Ik heb alleen geen zin om nu mijn banner te veranderen pfff

We hebben foto's meegekregen en mijn vriend heeft een filmpje gemaakt, echt leuk ;)

Ik hoop echt dat jullie mij snel gaan volgen!

Dikke knuffel van Waterlelie

18. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Wauw Waterlelie wat prachtig, GEFELICITEERD meis. Wat een opluchting dat alles goed is he. Geniet er van.

19. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Waterlelie,

Wat een goed nieuws! en nu alleen nog maar volop er van genieten!
    Eerste foto kan al in het album.

Ik ga nu mijn verjaardag vieren met een glaasje appelsap :(
    Doei doeii

20. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Oh Ciara van harte gefeliciteerd meis. Balen dat je niet ff ontspannen wat wijntjes kan nemen. Maar ja, het is te hopen dat je de komende 8,5 maanden niet mag drinken. Hoe was het in het ziekenhuis? Gaat alles nog goed met je?

Deel Deze Pagina