hai meiden, @waterlelie gefelicteerd met het hartje om maar even zo te zeggen hahahhaha. @LiAnn als het goed is moet ik rond begin april voor een afspraak voor de 9de of 10de dag. voor de tp dan van 2 emmy. dus dan lopen we denk ik net nie gelijk. @kleintje heb je al getest? knuffff
Hi Hanneke, Dank je wel! Heb 3 alcoholvrije biertjes gehad, leek het toch nog wat . Moet morgenmiddag pas naar het ziekenhuis. Er zit voor jou al bijna weer een dag op ...en dan nog maar 2 te gaan. Sterkte met de laatste loodjes. Liefs, Ciara
Hi Deesjuh, Nog een paar dagen voordat het vrijdag is. Morgen moet ik even naar het ZH om naar mn buik te laten kijken, die is aardig opgezet. Ben net uit bedje gekropen omdat ik op geen enkele manier lekker kon liggen met die buik en ontzettend last heb van mn darmen. Laten we hopen dat deze ellende niets voor niets is. Jij nog ff volhouden tot begin april voordat je je TP hebt toch? Alle wachtende onder ons: Heel veel SUCCES! Liefs, Ciara
goeiemorgen meiden, ik mag me weer melden op het bankje, gisteren pos ovu test gehad, en goed geklust, nu hopen dat de Clomid zijn werk goed heeft gedaan, en het eitje en een zaadje elkaar leuk vinden
Jeetje Ciara wat een ellende zeg. Je moet echt voorzichtig zijn he met overstimulatie. Heel veel drinken en veel rusten. Het kan echt gevaarlijk zijn. Sterkte meis. Het kan ook een goed teken zijn dat je lichaam HCG aanmaakt. Laten we daar maar op hopen. Luukske welkom op het wachtbankje. Heb je wat lekker bij je? Na 1,5 week is bijna alles op hahaha.
@hanneke, heb lekkere limburgse vlaai in de aanbieding, lekker met een kop koffie/thee.... @ciara, hoop dat het meevalt, en je een mooie pos. test in handen krijgt!
@Waterlelie: wat een goed nieuws! geniet er van! @ciara: nog gefeliciteerd, hoop dat jij ook positief test! mag ik ook een stukje vlaai
Hallo meiden, Deesjuh,dat is wel jammer dat we niet helemaal gelijk gaan,maar ja als het maar goed uitpakt toch! Waterlelie, gefeliciteerd met jullie eerste echo, en het kloppende hartje! Luuske, heel veel succes op het wachtbankje! Ik moet nog ff beetje bijlezen ben er gisteren helemaal niet geweest,ik heb griep en ontzettend last van mijn buik.Ben net even voor een echo geweest er zit vocht in mijn buik,dit kon verder geen kwaad maar geeft wel veel pijn. Misschien dat er een cyste heeft gezeten en deze gesprongen is. Ik moet rustig aan doen.En ook nog steeds hevig aan het menstueren. Voor degene die ik nog vergeten ben sorry Lfs LiAnn
Kleintje,hoe gaat het nu? ik hoop dat je toch nog positief gaat testen. MaaikEmile, wordt weer spannend voor je,ik ga weer duimen voor je hoor! Ciara, hoe gaat het nu met je ? Hanneke en Lindinha, succes nog met het wachten. Ik hoop op een positieve test voor jullie .. Lfs LiAnn
hoi ciara, als ik het goed uitegerekend mag ik begin april voor de tp. hopelijk is het voor jou morgen geen gekke berichten ondanks dat je een opgewzwolle buik hebt. en dat de test vrijdag positief is. @LiAnn, jammer dat we nie gelijk lopen. was wel leuk gweest dan. als het idd maar goed uitpakt. goodluck all!
@all; hey meiden, even een dikke knuffel voor jullie allemaal. heel veel succes nog op het bankje. Voor sommige meiden wat langer dan voor de ander. Ik hoop dat jullie mij snel komen vergezellen op het walviswolkje. Zou het jullie ten eerste erg gunnen, maar zou het ook gewoon wel erg gezelli vinden. Dus....tot snel! Ik zal voor jullie duimen dat het een mooi jaar mag worden dit jaar. [-o< Liefs Lena
oh wat fijn meissie ! Je kleintje voor het eerst gezien Dat lijkt me zo een mooi moment ! Ben blij dat alles er goed uitzag !
nee ik heb niet echt verschijnselen van een aankomende ongi. Enkelt mijn borsten doen sinds 2 dagen zeer, en ik kreeg gister met tillen van de boodschappen ineens steken in mijn buik, en vannacht ook. en dat was ook zo ineens weer weg. Ik wacht toch voorlopig nog even af voordat ik weer ga testen (want ik heb soms idd cyclussen van 35 dagen) Misschien word mijn geduld dan beloond
Dag meiden, Bedankt voor al jullie lieve berichten. Ik heb net het mooiste verjaardagscadeau gekregen dat ik me kon wensen. Moest vanmiddag naar het ZH en heb idd last van overstimulatie, vandaar de dikke gezwollen buik. Bloedwaarden zijn kantje boord maar ik hoef (nog) niet opgenomen te worden. Omdat er toch bloed afgenomen moest worden is er ook op HCG getest. 9 dagen na de TP heb ik een HCG van 60, dus zwanger Het blijft natuurlijk doodeng omdat het vorige keer is misgegaan maar voor nu wil ik alleen maar even heel blij zijn. Ik zit dus voorlopig nog wel even op het wachtbankje. @Hanneke: Sterkte met de laatste 1,5 dag. Heb je nog steeds niet stiekem getest? Nog geen bloed is een goed teken! @Lindinha, Luuske, Kleintje en Petske, succes met het wachten. Ik hoop op een positieve test voor jullie allemaal! @Deesjuh, Liann, en Maaike: Heel veel succes aankomende ronde. Ik duim voor jullie! Liefs, Ciara
Wauw, Ciara, wat fantastisch. Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Een mooier verjaardagscadeau kon je je niet wensen.
JOEHOOEEE Ciara! Dit is nieuws wat we graag willen horen Superdepuper zeg! Ik ga heel hard voor je duimen, komt vast goed Enne...dat huis was toch niks haha as donderdag gaan we een andere bekijken je weet wel in de "Loodsen". Ik ben benieuwd, want ik wil wel heel graag snel verhuizen haha Geniet van je avond! Liefs, Waterlelie