Wauw Ciara GEFELICITEERD! Wat super dat ze daar direct naar gekeken hebben zeg. Oh ik kan me voorstellen dat je nog bang bent, omdat het nog zo pril is. Maar........het begin is er meis. Geniet ervan. Nee ik heb nog steeds niet getest. Ik ga morgen ochtend testen. Maar bij mij houdt de Utrogestan mijn ongi tegen, was de vorige keer ook, dus dat is helaas geen graadmeter. Ik zal tot morgen moeten wachten. Nou meis, geniet van het waanzinnig goede nieuws.
Ciara, Gefeliciteerd! Wat een mooi verjaardagskado zeg,een mooier kado kun je je inderdaad niet wensen. Doe het eerst maar lekker rustig aan en ga genieten. Deesjuh, ja ik vind het ook jammer ik heb waarschijnlijk half april de punctie Dus jij zit dan denk ik eerder op het wachtbankje.Maar ik blijf je (en alle anderen natuurlijk) even goed steunen! Hanneke, spannend he.Succes nog met de laatste uurtjes. Ik hoop echt op een positieve test. Lfs LiAnn
haha. Ik denk dat ik zowiezo nog een paar dagen wacht.... Ik dacht alleen dat ongi 14 dagen na de eisprong zou komen. Dus heb ik op die NOD getest. (negatief) Maar het blijkt dus idd langer dan 14 dagen te kunnen duren. nu heb ik even mijn gegevens erbij gepakt. Hou alles bij namelijk. En uitgerekend hoeveel dagen er tussen mijn positieve ovutesten en mijn ongi zat. Daar zat al die maanden PRECIES 16 dagen tussen. 23 feb. was mijn eisprong, dus zou ik dan morgen ongi moeten worden..... ben dus blij dat ik alles heb opgeschreven, want nu is het me veel duidelijker ! en kan ik dus uitrekenen wanneer ik ongi moet worden ! Scheelt een hoop stress denk ik
Dank jullie wel allemaal! Heb besloten nu alleen maar heel blij te zijn mocht het misgaan kan je daar toch niets aan doen en zal mijn blijdschap dat niet voorkomen. @Waterlelie: Waar in de loodsen? Ken ik niet. Kom nou maar gewoon op de Oostelijke Eilanden wonen, hartstikke gezellig en kindvriendelijk @Hanneke: Aaarghh, wat spannend, over een paar uur weet je meer...Bij mij houdt de utrogestan ook altijd de ongi tegen, balen is dat. Heb je verder geen enkele aanwijzing dat het raak zou kunnen zijn? @Miepje: Alvast heel veel succes de 15e! @Kleintje: Ik blijf nog even duimen! Ik moet donderdag al weer naar het ZH voor controle mbt de overstimulatie, ze zullen dan dan ook weer HCG checken. Zal dit weekend een test halen. heb nog nooit een posi test gehad omdat ze vorige keer ook via de bloedtest er achter kwamen vanwege de overstimulatie. Fijne avond allemaal! Ik hoop dat er heel veel dames op de verlengde wachtbank mogen volgen. Liefs, Ciara
ik denk zelf dat ik elk moment ongi kan worden. Heb kramp en rugpijn. Meestal zijn dat de voortekenen....
@Ciara; hey meis, wat een goede score zeg. Wow, daar kun je in ieder geval alvast trots op zijn toch. Nu met de beentjes omhoog op de bank en daar 9 maanden niet meer vanaf komen ! @kleintje; spannende dag dus voor je morgen meis. Ik hebn m'n vingers gekruisd voor je hoor. Zolang ongi uitblijft, gewoon hoop houden. enne....kleine bloeding had ik ook hoor. (was op een dinsdag, maar zaterdags super mooie testuitslag). SUCCES! (ook voor de andere meiden die binnenkort mogen testen. Ik zal alvast een appeltaartje in de oven schuiven voor op het wachtwolkje ) Liefs Lena
Hebben jullie ook last van afscheiding? En wat voor een kleur is die dan? Is die altijd helder van kleur of ook wel eens een beetje gelig/licht bruinig? Als jullie die bolletjes inbrengen heb je dan ook wel eens dat er iets van gelig/bruinig slijm meekomt? Hoor graag jullie ervaringen.... word hier zo onzeker/bang van!
goeiemorgen allemaal ! Net thuis van werk (nachtdienst) en er is geen ongi op komen dagen ! Ook geen last meer van kramp en rugpijn... !
He meiden, ik heb vanmorgen negatief getest. Het voelde ook helemaal niet goed, maar toch blijft het een klap in je gezicht. Ik wilde eerst de zomer erover heen laten gaan voordat we aan de derde poging zouden beginnen, maar we willen toch door. Ik word in april 40 en dat is al over mijn grens en wil echt niet langer wachten. Ik heb wel een lekker jong ventje (31) als mannetje dus het is niet dat het kindje met twee ouwe knarren groot gebracht wordt hahaha. Lindinha, ik had helemaal geen afscheiding, alleen die witte troep van de Utrogestan. Zolang het bruin is is het oud bloed en niet erg. Sterkte.
oh, wow wat spannend! Ik heb nog steeds mijn vingers gekruisd hoor. Ik hoop zo zo zo zo zo zo dat je zwanger bent! Ben erg ongeduldig hoor, maar uh... wanneer ga je nou weer testen? Dikke knuffel Lena
Goeiemorgen meiden, Hanneke, wat ontzettend rot voor jullie! Goed van je hoor,dat je gelijk door wilt gaan. Sterkte en dikke knuffel Kleintje, je maakt het wel spannend zeg! Ik hoop het zo voor je.! Ciara, je hebt gelijk, geniet er gewoon van. Succes alvast voor morgen in het zh. Lindinha, ik had ook afscheiding van de vieze bolletjes. Lfs LiAnn
Daag meisjes, Bedankt voor jullie lieve felicitaties! Ik blijf het heel spannend vinden hoor, ik hou mn lichaam heel goed in de gaten, ben bewust van ieder pijntje, steekje etc. maar een opluchting is het wel. Stap 1 is gezet. @Hanneke: wat ontzettend K&*##@@%&T nou weer! Knap dat je direct doorgaat. In ieder geval een dikke knuf en laat je even lekker verwennen door je jonge mannentje @kleintje: Spannend!...nog niet getest? Ik duim voor je! @Lindinha: Heel veel sterkte! Ik zie dat je je aan alles vast wilt klampen maar het is vaak zo moeilijk te zeggen omdat de hormonen die in je inneemt ook een rol spelen. Hou nog even vol! Ik duim voor jullie an maak plaats op de verlengde wachtbank! Iedereen op de bank heel veel sterkte & succes! Tot de 1e echo blijf ik bij jullie zitten. Liefs, Ciara Alle andere meiden
Even spieken hoe het hier gaat en er is weer goed nieuws...Ciara van harte gefeliciteerd, wat onwijs gaaf voor jullie! En helaas ook slecht nieuws, balen zeg hanneke wat een teleurstelling. Goed dat je besloten heb om gelijk door te gaan. Wij moeten 1 maand rust voordat we weer verder gaan, en ik vind het erg lang duren als ik eerlijk ben... Kleintje, heel veel succes nog, hoop op positief nieuws! X