nope nog steeds geen bloed, ook geen pijnlijke borsten ik ben alleen heeeeeeeell emotioneel.. maar dat zijn de zenuwen denk ik..
Hoi hoi, Hier ook nog steeds niks. Ben benieuwd! Wordt toch wel spannend zo! Pekske, voor jou is het ook spannend he? Ik duim voor je! Ik heb mijn banner gezet op mijn langste cyclus. Daarmee bedoel ik de langste Luteale fase. Ik zit nu dus op dag 16 na mijn eisprong. Dit was vorige maand de dag dat ik ongesteld werd... Liefs Houda
spannend houda....erg he die onzekerheid pffffffffff ik kan af en toe wel gillen van machteloosheid omdat ik eindelijk ook een keer een positieve test wil... spannend hoor
Ja dat begrijp ik, dat ik precies het gevoel dat ik ook heb! Oh oh wat een gedoe allemaal is het telkens weer. Ik zie dat jij veel behandelingen heb gehad zeg! Ik gun het je echt van harte! Welke dag zit jij nu dan precies?
ik zit nu op dag 12 na terugplaatsing.. in mijn natuurlijke cyclus.. ik zou eigenlijk gister ongi moeten worden.. ik was 13 feb voor het laats ongesteld... jullie zijn anders ook al erg lang bezig, dus voor jou is het net zo gegunt als voor mij....ik gun het iedereen ... ik hoop dat we snel weten hoe of wat.. voel jij je anders?
Oke spannend hoor! Ja wij zijn ook lang bezig oinderdaad maar nog njiet zoveel behandelingen gehad. Ja alleen clomid anderhalf jaar en nu 2de ronde spuiten... Ik voel wel ongikrampjes al een paar dagen en dat heb ik ook altijd wanneer ik ongesteld word. Verder eigenlijk helemaal niets. En jij? Raar eigenlijk, zit nu op dag 16 na mijn eisprong. (weet ik zeker omdat ik pregnyl heb gezet) dit is pas de 2de maand dat ik spuit en bij de vorige maand was mijn luteale fase ook 16 dagen. Bij de clomid altijd 14 dagen maar dat telt nu niet meer. Wanneer mag jij testen?
ik voel ook helemaal niks..alleen jankerig..en wel meer moe.. ik mag dinsdag testen. ik heb al zeker een week last van ongi krampen en soms ook best heftig..dan denk ikals ik ongi zou moeten worden dan was het nou toch wel door gekomen zeker.. erug he die onzekerheid.. nog 2 nachtjes slapen...
Jeetje Pekske en Houda, jullie houden het spannend zeg. Ik ga heel erg voor jullie duimen meiden. Sterkte met wachten.
Dindag testen, inderdaad nog 2 nachtjes... Ja je haalt je alles in je hoofd, echt heel irritant. Ik weet niet wanneer ik ga testen, ik durf eigenlijk niet meer omdat ik liever ongi word dan dat ik een negatieve test heb en op mijn ongi moet wachten..
ja dat heb ik dus nu ook..normaal wil ik testen endenk als hij nega is dan weet ik hoe of wat, maar nu ik al zo ver ben durf ik nie meer.. iedereen hier loopt op zijn tandvlees hahahahah mijn schoonzusje mijn schoonmoeder enz... we wonen allemaal bij elkaar dus ik ben niet de enige zenuwmuts op het moment....
Hihih, ja dat heb ik ook hier Pekske. Mijn zusje woont tijdelijk bij mij en mijn moeder belt me heel vaak op.... Tja de MMM is bijna niets anders dan wachten wachten en nog eens wachten....
@ pekske en houda; WHOA! SPANNEND! als ik jullie berichtjes zo achter elkaar lees, krijg ik helemaal de zenuwen in m'n buik. Hoezo een climaxopbouw, wow. Supper veel moed en rust nog toegewenst deze laatste wachtdagen. Enne...ongipijn hoeft niet perse iets te betekenen hoor. Heb ik namelijk nu nog steeds; al vanaf de terugplaatsing. Ik houd goede moed voor julllie meiden. En een dikke knuffel aan de rest op het bankje. Liefs Lena
meiden, ik duim heeeeeeeeeeeeeeel hard voor jullie! Ik ben toe aan goed nieuws na een doopsel van het kindje van onze vrienden... Weer eentje zwanger en de rest in de luiers, dus het ging weer lekker over misselijkheid, flessenverwarmers, kolven, borstvoeding, consultatiebureaus, luieruitslag enz enz...Snik... En aangezien ikzelf nog even moet wachten, teer ik op goed nieuws van andere mm-gangers! Zet hem op! Liefs Loesie
Meiden, vanaf vandaag zit ik weer bij jullie op het wachbankje. Gisteren dan eindelijk het verlossende telefoontje gehad. Er zijn drie ontdooit, één was goed en één was twijfelachtig net als de vorige keer. Wat zat ik in spanning zeg. Heb na het telefoontje gewoon staan te janken van opluchting. Vandaag hadden we de terugplaatsing. Er zijn gelukkig toch twee terug geplaatst, die ene was mooi verder gaan delen en was van redelijke kwaliteit, de ander was goed. Dat zit er dus weer op, nu maar flink duimen en veel afleiding zoeken....
Nou meiden, Opeens ga ik naar de wc en heb ik bruin bloed (oud bloed?) bij het afvegen. Toen deed ik de tampontest (tampon erin en weer meteen eruit halen) en daar zat ook allemaal bruin bloed aan.... (sorry voor het vieze praatje hahah) Ik heb nog nooit bruin bloedverlies gehad en ik wordt ook (hoe onregelmatig ongesteld ik ook ben) altijd in de ochtend ongesteld, wanneer ik uit bed stap, en dit is ook altijd meteen knalrood en heel veel pijn... Dus oh oh oh wat is dit nou weer? Ik heb eerlijk gezegd niet meer zoveel hoop omdat je menstruatie met spuiten heel anders kan zijn dan normaal en dit is pas de 2de ronde spuiten.... Liefs een ongeduldige en onzekere Houda
Ja inderdaad, bij veel meiden is dat zo! Bij mij normaal nooit maar ja misschien nu wel.... ik heb er ook niet zoveel hoop in, mijn lichaam houd me heel vaak voor de gek... Ik ga morgen dan wel testen als het vanavond of morgen niet doorzet want dan wil ik het ook meteen weten! Bah bah bah....
Dames, even heel kort ego maar...........gisterochtend testje gedaan, negatief... Kwam ik 's middags thuis, wilde m weggooien en zag toen een vaag 2e streepje. Toen vanmorgen maar weer een testje eraan gewaagd, de digitale van CB, en wat denken jullie........ POSITIEF! Ben nog heel voorzichtig blij want eerst morgen bloedtest afwachten met de evt bevestiging en uiteraard de eerste tig weken.