O nee Visje! Wat jammer. Maar wel goed van je dat je meteen doorgaat! Hier nog steeds geen duivels! Geen bloed = moed zullen we maar zeggen. Aan de andere kant heb ik veel minder last van symptomen. Alleen gister tenminste. Alhoewel... na het eten werd ik toch een partij misselijk! Wie weet word het dan toch nog wat.. Ik test maandag weer of misschien maar meteen een bloedtest er tegenaan gooien denk ik. Weet ik ook meteen of ik met mijn verjaardag de beest uit kan hangen. Liefs, Kuitje
O ja. Bijna vergeten. Onze donor heeft afgehaakt. Ze wil eigenlijk niet meer, want het diet zo'n pijn... (de punctie) en ze is zichzelf niet meer. We hebben haar gevonden via een advertentie en het klikte meteen. Echt een hele lieve dame. IK begrijp het ook wel allemaal want het is ook een hele drukke en ingrijpende tijd. En zeker als je het voor een ander doet kan ik mij voorstellen dat het nog moeilijker is. Ach ja. Mocht het deze keer niet lukken dan gaan we denk ik maar naar Geertgen. Die werken met een systeem van wederkerig donorschap. Mijn man heeft al gezegd dat als hij koppels kan helpen dan doet hij dat meteen. En als hij straks na 17 jaar ineens een berg kinderen aan de deur heeft staan (bij wijze van spreken) dan vindt hij : hoe meer zielen hoe meer vreugde.. Tja. Je verlegt toch steeds weer je grenzen als het op je kinderwens aankomt.. Zit dan toch niks anders op... Liefs, Kuitje P.s. misschien moet ik maar een eigen dagboekje bij gaan houden hierzo. Wellicht zijn er nog andere dames die meer over eiceldonatie willen weten en ik weet uit eigen ervaring dat er niet zo heel veel over te vinden is... Zeker niet over de hele procedure bij Geertgen
tja, doorgaan zit er nu ook even niet bij, moet een maand verplicht rusten.. er zit een cyste van 2,5 cm. @kuitje, wat balen dat je donor s afgehaakt.. succes ermee!
Lieve meiden, het is wederom niet gelukt Gisteren een testje gedaan. Ik heb zeer last van ongiekrampen maar het wil niet doorzetten..(nooit gedaan) Super balen ook omdat Pregnyl bij mij niet werkt! De eitjes springen niet en ik had er 3 hele mooie! Het had zo mooi kunnen zijn. Momenteel ben ik een emotioneel vrakje. Ik ben erg verdrietig.. Gelukkig hebben we 20 augustus een gesprek met het hoofdgynaecoloog over wat nu het volgende project wordt Ik zit toch meer te denken aan IVF. Hoe gaat het verder met jullie? Kuitje, je gaat morgen toch weer testen? Succes Liefs
Hallo meiden ik ben hier nieuw op het froum, en kan me dan ook gelijk hier melden.... Afgelopen donderdag heb ik een terugplaating gehad van 2 emmy's...
Meiden schuif eens op, ik wil er ook bij Ik heb begin van de middag 2 emmy's terug geplaatst gekregen dus nu beginnen de ellendige wachtweken weer 22 augustus mag ik testen!
Misschien leuk/handig om een lijstje te maken met de testdatums? Testdatum Ginny: 22 augustus (ICSI) Danjo: 22 augustus (IUI)
hallo meiden Ik wil ook graag weer plaatsnemen op het wachtbankje. Heb afgelopen zaterdag de tweede iui gehad. We gingen vol vertrouwen naar het ZH. Andere gyn, maar dat wisten we van tevoren. Dacht dat dat niet zo erg zou zijn, maar wat een ongelooflijke ....... zeg! Toen we binnen kwamen, kregen we niet eens een hand. We werden zelfs niet eens begroet. Er werd gelijk gevraagd of ik ook iets had meegenomen. Ja, duh! Daarna mocht ik me uitkleden en gaan liggen. Mijn vriend ging ondertussen maar zitten, maar voelde zich echt een beetje een aanhangsel. Maar goed, ik liggen dus. Het was een behoorlijk gefriemel en gedoe. Kreeg ie het uiteindelijk niet in de baarmoeder. Werd er ineens een enorme schaar uit het laatje gapakt en zonder iets te zeggen, wilde hij dit bij mij inbrengen. Ik nog snel vragen wat ie ging doen. Ik ga even sonderen, zei ie. Ja, HALLO, weet ik veel wat dat betekent! Maar toen zat ie er ook al in. Begon ie ineens een gaatje in mijn baarmoedermond te prikken. Ik kon wel janken zeg. Dat deed echt zeer en ik was er natuurlijk ook nog eens niet op voorbereid. Daarna kon ie het gelukkig wel goed inbrengen. Toen ik mocht opstaan, lag er allemaal bloed op de grond en liep het zo ongeveer bij mijn benen langs naar beneden. Heb die dag echt veel pijn gehad. Nu, twee dagen later is het bloeden eindelijk opgehouden en voel ik me iets beter. Maar ik vond die gyn echt geen prettige man en ik had er een heel naar gevoel bij. Nou meiden, dit moest ik echt even kwijt. Vond het een heel vervelende ervaring! Maar goed, nu zit ik dus weer op het wachtbankje. Spannende twee weken dus.
Miepje, Wat een vreselijke :x :thumbdown: man! Zo..dat moest ik even kwijt heel veel succes komende weken! Liefs
Jeetje Miepje, wat een ongelooflijke eikel zeg die gyn Gelukkig ben je er nu vanaf en ga jij ook 2 spannende ww tegemoet. Wil je ook op de testlijst? Wanneer is je testdag?
jeetje wat een klootzak zeg Ik zou hier tochmelding van maken meid hebben jullie nou ook na de iui dat je constant steken heb in je baarmoeder het zal wel aan de pregnyl liggen want dit ken ik alleen voor ongi en ben mega misselijk
ik kom er ook gezellig bij, even wachten en hopen op een posi test. de symptonen.. tepels.. lichtjes in mn hoofd, en pijn bij me lies...
Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!! Testdatum Augustus 14: Tibisai 22: Ginny (ICSI) 22: Danjo (IUI)