Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Hoi meiden,

Gefeliciteerd Susan! Inderdaad nog even afwachten op de bloedtest maar denk dat ik je wel mag feliciteren.. Leuk hoor!

Nou meiden, gistereavond had ik dus wat bruinverlies... (wat ik nooit heb gehad) en tot vanmorgen helemaal niks. Zit nu 17 dagen na mijn ei. Ga vanmiddag even een testje halen en dan of vandaag of morgen doen...
    Ik heb nog wel af en toe buikpijn maar wel heel weinig....

Pekske, hoe is het met jou? Ben benieuwd!

Liefs Houda

2. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Jeetje dames wat een spanning hier weer!

Pekske en Houda, hou nog heel even voll! Setrkte meiden ik duim voor jullie!

Susan alvast en voorzichtige felicitatie!

Liefs Stef

3. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hier nog steeds helemaal niks...
    ik ben nog nooit zo dicht bij de test datum geweest..

nou durf ik alleen niet meer te testen...

susan gefeliciteerd!

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
  5. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Oh oh oh wat spannend zeg Pekske! Voel je nog steeds niets?
    Fijn dat je lekker naar huis kon gaan maar ga je nu niet steeds meer denken enzo?

Ik ga straks werken en daarna een test halen...
    Weet nog niet of ik vandaag test maar ja... We zien we hoe het gaat!

Liefs Houda!

6. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    sterkte houda...ik hoop zo dat dat bruin niks te betekenen had....

ik denk aan jou ook hoor...

liefs peggy

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb een beetje verhoging volgens mij (kan niet meten want zit op mijn werk) en heb ook knalrode koontjes. Is dat een goed teken of juist niet?

Dit zijn de rest van de symptomen:

- Ik wordt vroeg wakker (dat is echt niks voor mij)
    - Heb behoorlijk last van hartkloppingen (stress?)
    - Moe
    - Emotioneel
    - zweten en snel warm
    - soms pijnlijk gevoel in borsten, alsof ze beetje verbrand zijn
    - tepelhof is wat donker omrandt maar niet mega
    - veel last van darmen
    - steken in baarmoeder, eileider rechts en soms ook in schaambeen
    - Erg veel witte afscheiding (blegh, voelt soms alsof ik ongesteld ben)
    - last van mijn ogen (droog en daarna opeens alsof er een vliesje opzit)

Wat vinden jullie?
    Woensdag is het 14 dagen na IUI en volgens zkh moet ik 16 dagen wachten. Werd vorige keren ook op dag 16 ongesteld.
    Wat zouden jullie doen? Nog wachten of alvast een testje eraan wagen?

8. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Hoi hoi,

Ik zou in ieder geval wachten tot woensdag met testen... Stel dat hij nu negatief is dan weet je nog niks, en ook wanneer hij positief is is het nog heel onzeker!

Maar goed vorige keer werd je ook op dag 16 ongesteld, dan zou ik persoonlijk wachten tot dag 16.

Liefs Houda

9. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

ook ik zou wachten tot de 16e dag! Sterkte

10. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Stef, hoe gaat het met jou ?

Lfs LiAnn

11. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Goed! Voel helemaal niks! Zit vandaag op dag 3 naar TP, boorsten zijn wel iets gevulder maar dat komt denk ik door de pregnyl! We wachten rustig af, zit niks anders op he!

En hoe is het met jouw, LiAnn? Voor jouw is het ook bijna weer zoveer toch?

12. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    dames helaas...ik heb net een test gedaan die van kruidvat 2 voor 5 euro die heel gevoelig zijn en die is negatief..
    was wel met urine van vanmiddag, maar danhad ie ook wel uit moeten slaan lijkt mij als ik al 3 dagen overtijd ben..
    helaas...

ik hoop dat ik nou weer een beetje rust krijg..

13. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Nee joh Pekske, ik had echt goede hoop voor je. Wie weet ben je ook een laatbloeier. Is toch raar dat je nog niet ongesteld bent. Ik blijf voor je doorduimen.

Houda succes met testen!

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, bedankt voor de voorzichtige felicitaties! Ik zal morgen even laten weten of de VU de CB-test bevestigt.

Pekske, wat ontzettend balen dat de test negatief was! Hoop ook dat je een laatbloeier want dat kan echt!

Nuage, ik ben ook moe maar word ook vroeg wakker, waarbij ik het dan vaak warm heb en zweet. Mijn stoelgang is nog nooit zo goed geweest (moet nu zowat elke dag en dat is normaal om de dag) en ben erg winderig. Ook ik heb flink wat doorzichtige afscheiding maar misschien komt dat wel door de Utrogestan? Die zere borsten worden steeds minder gevoelig en heb verder eigenlijk geen krampjes gehad. Weet je het probleem is, het is bij iedereen anders. Je weet het pas echt zeker als je een positieve test in je handen hebt........ Succes met de laatste loodjes!

Alle andere meiden op de wachtbank, succes!

15. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    susan ik had 3 maart de tp dus ben zo ie zo al 3 dagen verder als jij, en jij hebt wel een positieve test..dus ik hoop er niet meer op...

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Toch Pekske, ik wil je geen valse hoop geven maar ik ben in het verre verleden ook al zwanger geweest (op de natuurlijke manier) en toen had ik pas een echte positieve test in handen toen ik 1.5 wk overtijd was! En nu al 10dgn na de tp... het zegt echt niets maar ik begrijp heel goed dat je er nu vanuit gaat dat het niet is gelukt. Ik blijf echter voor je duimen want het is je na die lange weg zeker gegund!

17. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ja, maar wist je toen op die natuurlijke manier ook precies wanneer je eisprong was?
    in de natuurlijke weg weet je vaak niet precies wanneer je bevrucht bent geraakt en nu weet je dat op de dag af..

ik mag het hopen dat ik een laatbloeier blijk te zijn, maar ik wil mezelf niet meer gek maken..

18. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Ik begrijp dat je jezelf wilt beschermen Pekske, maar misschien heeft het zich bij Susan eerder ingenesteld dan bij jou. Tuurlijk zegt de bevruchting een hoop maar ook de innesteling. Daar kan zo 3 dagen verschil in zitten. Kun je geen bloedtest laten doen. Dan weet je het echt 100% zeker. Sterkte meis. Niets is zo erg als onzekerheid.

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja klopt nu weet je het op de dag af maar ik heb toen een abortus ondergaan en was op die dag 6 weken en 1 dag ofzo. Pas toen had ik een echte positieve test in handen, de weken daarvoor was hij een beetje vaag en echt 2 wkn ervoor toch echt negatief! Ze dachten eerst nog zelfs aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap! Aangezien ik al behoorlijk overtijd was, geen ongi had en geen duidelijke posi-test. Nu 1 dag voor NOD (=2 wkn na punctie) een duidelijke posi-test dus dat is echt sneller dan toen!

20. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ok....

ik heb net wel de gyn gebeld en die zegt ook als ie nu negatief is dan ga er maar vanuit dat ie negatief is...

wonderen bestaan..dus wie weet hier ook wel en anders maar snel die ongi dan kan ik ook verder en ben ik van die onzekerheid af..

Deel Deze Pagina