Hoi Stef1978, ja ik tel de dag zelf ook al mee, net als bij m'n ongi reken ik ook de 1e dag van bloeden als dag 1 en bij tp reken de 1e dag van emmy bij je hebben. Wat doen anderen? Anyway hoop van harte dat het idd een innesteling is! Eef-x-
Stef, ik denk ook dat het nog best vroeg is om ongie te worden. Erg he de onzekerheid. Ik hoop dat het wat 'anders' is. Ik blijf dimen voor je hoor. Lfs LiAnn sorry voor de fotjes maar mijn laptop doet het bijna niet meer.
stef niet de moed opgeven he.. het is nog kei vroeg om al ongi te worden..ik bid dan ook dat het van iets anders is............
Jullie zijn lief, ben uit frustatie vanmiddag naar de Intratuin geweest en heb de lente in en om het huis gehaald! Vet veel uitgegeven maar was met mijn hoofd niet bij de TP!
Stef dat klinkt eigenlijk best positief! Ik heb ooit 1 keer roze afscheiding gehad. Toen was ik zwanger.....Ik hoop dat het bij jou ook positief uitpakt!
Heel goed stef! Heb ik ook gedaan in mn wachtweken en bij mij heeft het positief uitgepakt Heel veel succes! Liefs, Ciara
hallo lieve meiden ! Heb een paar dagen geen internet gehad dus heb net ff 7 pagina's moeten bijlezen ! Pfff wat een hoop verschillende berichten weer. Alle zwangere gefeliciteerd ! En voor alle meiden die ongi zijn geworden: Een hele dikke KNUFF !
Hallo Lady's ik heb vanmorgen toch stiekum ( 2 dagen eerder ) een test gedaan. En wat zie ik daar tot mijn grote verbazing : een duidelijke 2e streep. Ik werd gek! Mn vriend zag m als eerst opkomen. Ik had dit echt niet verwacht omdat ik overtuigd menstruatie pijn heb. Ik had zelfs gister al de pil opgehaald bij de apotheek.( Die moest ik dan doorslikken om menstruatie te voorkomen.) Net t zieknhuis gebeld en doorgegeven dat ik positief heb getest. Ze wijten de pijn aan de baarmoeder oprekking en opgezetten eierstokken. Dus dames met mnestruatiepijn, geen bloed is nog goed! Wauw ik kan t bijna niet geloven we niet zo veel kans met mijn endometriose. Voor iedereen die nog moet wachten succes en toi toi toi de komende tijd. X Herma
@herma, wat een mega goed nieuws zeg. Gefeliciteerd! Nu gaat het echte lange wachten pas echt beginnen CIAO Lena
Lieve meiden, ik ga me voorlopig even afmelden hier, ik zit tenslotte niet op het wachtbankje en heb even een maand rust. Ik merk dat ik er meer afstand van moet nemen en dat onze mislukte poging er flink inhakt. Iedereen die zwanger is: gefeliciteerd En iedereen die nog aan het wachten is: HEEL VEEL SUCCES! Tot over een maandje!
Lindinha, gek is dat, dat die 2e keer er zoveel harder inhakt he. Ik heb het ook, en Linda volgens mij ook. Heel veel sterkte meis.
Lieve Linda, Sterkte en je hebt gelijk als je het zo voelt moet je dat lekker doen! Denk aan je en zie je over één maand weer, ook ik zit er dan weer want het is hier weer mis! Het is niet niks elke keer! Dikke knuff
@ Herma: Gefeliciteerd! @ Lindinha: Sterkte en tot binnenkort! Ik kom over twee weekjes weer denk ik........ben vandaag van het bankje gevallen en we gaan voor een nieuwe eerste IUI-poging maar dan zonder hormonen. Nu maar hopen dat er een follikel gaat groeien, want de rechterkant is aan de beurt en dat is de kant van mijn dichte eileider.
Herma, geweldig, gefeliciteerd! Linda, vreselijk balen zeg. Ik vond dat ook erger dat mijn 2e IVF mislukt was dan bij mijn eerste. Giegel, jij ook veel sterkte meid! Ik heb nog steeds zo'n last van steekjes onderin richting liezen/eierstokken. Ook zijn mijn borsten op zijn tijd gevoelig. Kan dat nog steeds van de Pregnyl zijn? Tis nu precies 1 week geleden dat ik de IUI heb gehad. Ik heb nog nooit zo lang last ervan gehad....vreemd. Iemand hetzelfde? Liefs Nikkie
Hallo dames, Ik kom me ook melden voor het wachtbankje. Vandaag een TP gehad, en ik mag op 03-04 testen. Ze hebben een 4 cellige eiteje terugeplaats. Ze hadden geen keuze aangezien ik bij de punctie ook maar een eiteje had! Tot nu toe heb ik geluk, en hopen dat het geluk aanhoud. Groetjes Angellady.
Meiden, hoe gaat het hier? Ik ben bewust niet zo actief op het forum. Zit nu op dag 7 na de TP. Vorige keer ging het vanaf vandaag mis. Wordt dus nu wel erg spannend. Durf al bijna niet meer naar de wc te gaan. maar tot nu toe gaat het nog steeds goed. Blijven duimen dus... [-o<
Dacht dat het misschien wel leuk was om weer even een testlijstje te maken Testdatum Maart 25: Stef 26: Miepje 27: Nikkie April 3: Angellady Ik hoop dat ik het tot nu toe goed heb ingevuld. Als je er nog niet tussen staat, kun je het lijstje misschien zelf even updaten.
Hai meiden, hoe is het hier? Ik heb vandaag 1week geleden mijn cryootje teruggekregen en rekende die dag als dag 1, dus zit nu dan op dag 8 na tp. Het gaat nog goed, voel af en toen vreemde steekjes in mijn onderbuik en heb wat gevoelige borsten, ze lijken ook wel groter? Maar ik mag van mijzelf niet hierdoor dingen gaan denken/hopen, want ben al zo vaak teleurgesteld.... Ik vind dat lijstje wel ene goed idee, ik zal hem eens gaan quoten! Herma van harte, Nikkiehou vol, net als alle anderen! En de afvallers: sterkte dames. Eef`16