Dacht dat het misschien wel leuk was om weer even een testlijstje te maken Testdatum Maart 25: Stef 26: Miepje 27: Nikkie 29: Eef16 April 3: Angellady Ik hoop dat ik het tot nu toe goed heb ingevuld. Als je er nog niet tussen staat, kun je het lijstje misschien zelf even updaten.[/quote]
Ja goed iedee van het lijstje. Is wat makkelijker bij te houden nu. Eef, dat klinkt wel goed zeg! Ik voel me borsten nu bijna niet meer. Heb nog wel last van de steekjes onderin. Nog 6 dagen afwachten......vreselijk!
@Eef ik heb ook vorige week zondag mijn cryo's teruggeplaatst gekregen en ik mag donderdag al testen. Hoor wel vaker dat er verschillende periodes worden gerekend tussen terugplaatsing en testen. Maar goed, fijn dat je ook op het lijstje staat. Succes nog met de laatste dagen @ alle andere meiden: ook heel veel succes!
Hallo, Ik heb een vraagje. Ik had afgelopen vrijdag een terugplaatsing en eigenlijk vanaf zaterdag vreselijke steken in mijn onderbuik, is dat niet te vroeg, of hebben meerdere meiden hier last van gehad? Groetjes Angellady. P.S: Lijstje is een goed idee
morgen dames voor mij geen goede morgen vannacht wakker geworden door last van mijn darmen en zag toen ook al wat roze afscheiding en nu is het rood....hadden de 15e de tp, mislukt, het is op... van de gyn mogen we nog wel door, maar nu is de kans groot dat we het zelf moeten gaan betalen, fijn kan ik me daarin gaan verdiepen hoe dat te voorkomen, hebben immers maar 1 ivf met tp en cryo-tp's gehad, en 2 zonder tp.... Eef
Eef, Ow wat vind ik dit erg voor je. Zo oneerlijk allemaal.. Verlies je nu veel bloed ? Sterkte en een dikke knuffel Lfs LiAnn
Oh nee, eef. wat vreselijk. dit had niet zo mogen zijn. meid, vind het echt verschrikkelijk voor je. wens je heel veel sterkte. dikke knuff van mij!
Thanks meiden, doet me goed. Tsja balen is het zeer zeker wel... LiAnn, het is niet echt veel, donkerrode sliertjes dat wel. Ik wacht nog 1 dag met doorgeven aan de poli, tot het echt doorzet zeg maar. M'n vriend zei ook al dat he tde vorige cryo precies zo ging, 1week en 1dag na tp begon het toen.... eef
Goedemorgen dames, @Angellady: Dat kan hel goed de innesteling zijn. Verder is je buik ook vaak nog gevoelig van de punctie. Het zegt dus helaas nog even niets...vanaf 14 dagen na de punctie kan je ongeveer gaan testen. @Eef: Is dit niet erg vroeg voor je menstruatie? Ik had een week na de TP ook een klein beetje bloedverslies maar dat was juist innestelingsbloed. Alle andere wachtenden ik wens jullie heel erg veel succes! Liefs, Ciara
Dank je Ciara, hoe ging dat dan bij jou? Ik durf niet te hopen, het is al zo vaak misgegaan en ik ben zo bang mezelf vals hoop te geven.... Testen nu geeft ook geen zin vrees ik.
Dag Eef, Mijn cryo's hebben helaas ook nooit geresulteerd in een zwangerschap. Maar ik ken ook genoeg positieve cryo verhalen. (zie het cryo topic) Bij mijn 1e verse ICSI poging had ik 6 dagen na de TP ineens een grote donkerbruine vlek in mijn inlegkruisje. Ik dacht toen dat het over was maar het bleef hierbij en bleek dus uiteindelijk een innestelingsbloeding. Ik heb bij beide ICSI pogingen op dag 9 na TP mogen testen ivm overstimulatie en bleek toen zwanger maar dit was wel met een bloedtest, ik denk niet dat het met een plastest al zichtbaar was geweest. Daar zou ik zeker 14 dagen na de punctie aanhouden. Mijn menstruatie is bij de 2 mislukte pogingen altijd tegen gehouden door de utrogestan, ik werd pas als ik hier mee ophield ongesteld. Heel veel sterkte! Liefs, Ciara
Eef, hou nog even vol meis, misschk heb dat ookdd een innetselingsbloeding. Ik heb dat ook gehad en was toen wel zwanger. Verlies je nu nog steeds bloed? Is het helderrood of bruinrood. Bruinrood mag je niet zien als een menstruatie. Ik hoop het zo voor jullie (en alle anderen natuurlijk ook)! Liaan, succes morgen met de uitslag meis! Ik duim ook voor jou! Ciara: hoe voel je je? Hier minder gevoelige borsten alleen nog af en toe steekjes onderin. Ik denk niet dat het raak is. Maar dat is misschien ook wel zelfbescherming....Nog 4 daagjes en dan weet ik meer....
Wachten........om gek van te worden! Ik moet nog 1 dag! maar het lijkt wel alsof de sec. voorbij kruipen! Heb er deze maand meer last van de vorige!
Succes met wachten, ik zie dat ik eigenlijk nog maar niet moet klagen, jij hebt al veel meer behandelingen achter de rug...
Jawel, maar ook voor jouw zijn de wachtweken net zo erg als voor iemand die al langer en meer heeft mee gemaakt!
hey stef...hij gaat goed zie ik... de vorige keer waneer werd je toen ongi? ben je die dag al voorbij?
Ja en nee, het begon maandags met licht rose en de woensdags bruin donderdags braak het helemaal los! Ben de maandag voorbij en heb tot nu toe nergens last van, alleen af eb toe licht steken meer niet! Onderbuik is iets opgezet, maar heb geen last van mijn (.)(.)! Dus moet echt tot morgen wachten, maar wat is het dan vorige week geweest zou het dan mss toch innesteling zijn geweest? Ik durf niet te hopen.......