Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey meiden,

Ik vergeet jullie niet hoor,

Stef,spannend meid, morgen weet je het. Ik duim zo voor je voor een positieve uitslag. Hoelaat kan je bellen ?

Miepje, voor jou ook spannend,ik duim ook voor jou.

Ik moet nog wel beetje bijlezen,
    maar voor diegene die op het wachtbankje zitten,heel veel succes!

Lfs LiAnn

2. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

LiAnn, ik mag vanaf 10 uur bellen maar ga niet voor 11:30 bellen. want dan ben ik thuis en mijn man ook!

3. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Lieve Stef, zoals ik net al zei duim ik heel hard voor je.
    Laat je het weten zodra je het weet ?

Lfs LiAnn

4. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Tuurlijk, jullie leven zo mee!

5. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Meiden, bedankt voor jullie steun en medeleven.
    Stef, succes morgen. Ik duim voor je en hoop hier morgen positief nieuws te lezen.

6. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Stef wat spannend meis. Ik ga zo voor je duimen. Het is een hele aparte dag die nog bijzonderder kan worden. Ik leef met je mee morgen.

7. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hebben ons voorgenomen ook al zou de uitslag negatief zijn om toch lekker met z'n tweetjes naar de pizzeria te gaan!

8. Angellady

Angellady Lid

12 sep 2007
    67
    0
    0
    Stef, succes morgen en ik ga voor je duimen voo een positieve test!

En Miepje en Nikkie voor jullie zal er ook geduimd worden voor een positieve test. Succes!

9. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hier inmiddels last van ongikrampen, maar t lijkt me ietwat aan de
    vroege kant (dag 23) maar goed, zolang er geen :evil: :evil: te
    zien zijn, is er hoop :D

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Spannend hier!

ik duim voor alle meiden hier, hoop op goed nieuws, het is jullie zo gegund!

Liefs Loesie

11. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    oh meiden, ik zit er even doorheen. Had gisteravond een drupje rood bij het afvegen en vanochtend wat bruin. Denk dat dit het begin is. Ben erg verdrietig en zie het even helemaal niet meer zitten :cry: Nu zijn we precies twee jaar rond en gaan we op naar het derde jaar. Waarom is het ons nou niet gegund? :cry:

12. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ah gatsie Miepje.... We zullen nog even hard duimen dat het
    toch loos alarm is... Sterkte ermee hoor!

Mijn ongikrampen zijn inmiddels weer verdwenen... :D

13. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hallo, heb zo net gebeld en er is verhooging van het zwangerschaps hormoon! Heb afgelopen zaterdag bloed geprikt en dat was dag 9 naar TP in eigen cyclus. Heb mijn eisprong de 2 dagen ervoor gehad! Het HCG was zaterdag dus 6 en zou nu dus ongeveer 24 moeten zijn! Omdat de zwangerschaps test het pas vanaf 40 op pikt mag ik vrijdag pas één test er achteraan gooien en als die ook positief is dan maandag terug voor nog een keer bloedprikken en een afspraak maken!

Ben al verder dan de andere keren en er is tot nu toe geen rose, bruin of rood te ontdekken, wel ben ik heel erg voorzichtig met blij zijn het kan nog alle kante uit gaan! Eerst vrijdag nog maar even!

Het blijft spannend!

14. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hier ook nog effe...spannend stef....ik heb de rest in je eigen topic getypt..

miepje..getver..ik hoop dat het los alarm is meid..
    ik ken je gevoel hoor..
    wij zitten al in dat 3de jaar..het blijft klote, maar geef jezelf niet gewonnen hoor!

15. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Dank jullie wel meiden. Ik durf niet meer te hopen, maar misschien heb ik toch nog een klein kansje dat er maar één van de twee het niet gered heeft. Er is nog geen echte menstruatie en ik voel ook niet dat het eraan zit te komen, maar ik ben er wel heel bang voor. Heb gisteravond en vanochtend ook even flink zitten huilen. We gaan er vanuit dat het weer niet gelukt is, maar ik blijf toch nog heel hard duimen. Morgen mag ik testen, dus als het niet heeft doorgezet, gooi ik die test er toch maar tegenaan.

@Stef Wat spannend zeg. Ik hoop echt voor je dat het raak is. Die laatste dagen zijn al zo moeilijk, maar voor jou wordt het nu wel extra spannend. Succes meid!

16. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Miepje wacht nog even! Ik had vorige week licht rose 2 dagen lang en vrijdag ochtend had ik licht bruin, ook ik dacht dat het over zou zijn want vorige maand ging het precies zo en toen was het dus mis! Maar bij heeft het tot nu toe nog niet door gezet, dus wie weet nog even door duimen!

Liefs Stef

17. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Ja maar Stef, ik zit nu 15 dagen na mijn eisprong, dus de kans dat dit een aankomende menstruatie is, is natuurlijk wel groot. Maar goed, ik probeer nog een klein beetje hoop te houden. Ik heb al vaker gelezen dat meiden ondanks bruinverlies toch zwanger bleken te zijn. Dus [-o<

18. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    het is nu bij mij echt game over

heel verdrietig, maar we moeten dus opladen voor een nieuwe poging en we gaan ons 4e jaar kinderwens in....

liefs Eef

19. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Oh nee, eef wat verschrikkelijk. En je gaat dus voor de 4e IVF? Ben je er inmiddels al achter of je dat dan zelf moet betalen? Wat is het toch ontzettend oneerlijk allemaal...
    Meid, ik wens je heel veel sterkte! Dikke knuffel van mij!

20. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Sterkte eef! Dikke knuf!

Deel Deze Pagina