Hey Ginny, Ben er nu idd eerst vanaf voor twee weken vanaf. Wel weer spannend. Ik wil wel op de testlijst. 23 aug is mijn testdag, een dag na jou. zal ook voor jou duimen groetjes miepje
Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!! Testdatum Augustus 14: Tibisai 22: Ginny (ICSI) 22: Danjo (IUI) 23: Miepje1 (IUI)
Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!! Testdatum Augustus 14: Tibisai 21: Marion1971 (ICSI) 22: Ginny (ICSI) 22: Danjo (IUI) 23: Miepje1 (IUI)
Ik ga er ook maar officieel bijzitten. Moet geloof ik ook het langste wachten. Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!! Testdatum Augustus 14: Tibisai 21: Marion1971 (ICSI) 22: Ginny (ICSI) 22: Danjo (IUI) 23: Miepje1 (IUI) 26: Brenda77 (Cryo)
ik wil ook wel op het wachtbankje. vandaag 1e IUI gehad, NOD dan dus 28 aug (volgens gyn mag ik dan pas testen) wil iemand mij even op het ljstje erij zetten, want als ik het gewoon kopieer, valt de opmaak weg. Thankx[/quote]
Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!! Testdatum Augustus 14: Tibisai 21: Marion1971 (ICSI) 22: Ginny (ICSI) 22: Danjo (IUI) 23: Miepje1 (IUI) 26: Brenda77 (Cryo) 28: Inkie73 (IUI) Wie volgt?
Tibisai Jij bent de 1e van ons die mag testen.....morgen al Hoe voel je je? Wat denk je....is het raak?
Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!! Testdatum Augustus 14: Tibisai 21: Marion1971 (ICSI) 22: Ginny (ICSI) 22: Danjo (IUI) 23: Miepje1 (IUI) 26: Brenda77 (Cryo) 28: Inkie73 (IUI) Wie volgt? Ikke...Ikke.... hoop ik vanaf vrijdag! [-o< Hope
Dank je Ginny. Hoe moet ik het eigenlijk doen als ik het wil kopieren en alle kleurtjes e.d toch mee wil nemen? dan kan ik het voortaan ook zelf!
Hoi Allemaal, Ik kom gezellig bij jullie zitten en heb heerlijke pindarotsjes meegenomen. Wie wil? Wil iemand mij op de lijst zetten met testdatum 23 augustus. 23: Winnie Pooh (Clomid) Alvast bedankt.
Hallo allemaal, en hallo Waterlelie.... Ik heb afgelopen dagen echt niet meer durven testen.... Ik ga morgen een bloedtest laten doen, want nog steeds geen ongi en ook nog steeds rare verschijnselen, zoals misselijk, veel plassen, moe enzo.... Ben wel voorbereid op een negatieve test, maar wil nu wel gewoon zekerheid. Het kunnen nl ook allemaal bijwerkingen van de medicijnen zijn.. Morgenmiddag weten we het dus zeker! Hou jullie op de hoogte!
Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!! Testdatum Augustus 14: Tibisai 21: Marion1971 (ICSI) 22: Ginny (ICSI) 22: Danjo (IUI) 23: Miepje1 (IUI) 23: Winnie Pooh (Clomid) 26: Brenda77 (Cryo) 28: Inkie73 (IUI) Wie volgt? Ikke...Ikke.... hoop ik vanaf vrijdag! [-o< Hope
Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!! Testdatum Augustus 14: Tibisai 21: Marion1971 (ICSI) 22: Ginny (ICSI) 22: Danjo (IUI) 23: Miepje1 (IUI) 23: Winnie Pooh (Clomid) 26: Brenda77 (Cryo) 28: Inkie73 (IUI) Wie volgt? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de
@Ginny, tot paar dagen geleden wist ik 200% zeker dat het raar was. Maar de symptonen zetten niet voort en mn zekerheid ook niet. Ik durf niet eens meer een test te kopen..
@ginny, HAD last ervan, gevoelige tepels, krampjes, moeheid, koud-warm efect. nu is het alleen nog die moeheid, plassen en onder de douche zijn mn tepels nog gevoelig.
@Winnie, ahh heerlijk die pindarotjesss.. heb je er genoeg meegenomen? :d Iedergeval ik hoop dat het bij jou raak zal zijn meid.