Wachtbankje april: stitchie: 4e IUI 4 april, NOD 19 april Luukske: NOD 25 april heb mezelf al op het lijstje gezet, heb vandaag een positieve ovu test, en morgen is mijn eisprong(weet dat hij altijd binnen 24 uur bij mij springt)....
Wachtbankje april: Hanneke1969: NOD 11 april Giegel: NOD 17 april stitchie: 4e IUI 4 april, NOD 19 april Luukske: NOD 25 april[/quote]
Wachtbankje april: Hanneke1969: NOD 11 april Giegel: NOD 17 april stitchie: 4e IUI 4 april, NOD 19 april Esser: NOD 23 april Luukske: NOD 25 april Zo, mezelf weer toegevoegd....
Wachtbankje april: Hanneke1969: NOD 11 april Giegel: NOD 17 april ricmar94 NOD 18 april stitchie: 4e IUI 4 april, NOD 19 april Esser: NOD 23 april Luukske: NOD 25 april Ricmar ik heb je er even bijgezet.
nou meiden ik ben vanmiddag ongi geworden. Dit was mijn laatste kuur clomid, dus helaas hebben al die maanden clomid niet geleid tot een zwangerschap. Volgende stap is een HSG laten maken.
Kleintje dat is balen.. Hopelijk laat het HSg geen afwijkingen zien en heb je later dit jaar meer geluk HUG
Ongeveer wel echter is je ei bepaald met een ovu test dan is je ei 1 of 2 dagen later dat je test. zelf heb ik een LF van ca 11 dagen na ei. het kan dus wisselen
nou ik had namelijk 30 maart mijn intake voor ivf, en toen was te zien dat me eisprong al geweest was. (links), kon ze ook zien ik ben t nu ongeveer steeds na 29 dagen, en dat was afgelopen dinsdag namelijk. morgen is t 2 weken nadat we onze intake hebben gehad, dus ook minimaal 2 weken na de eisprong.. dus heb nu een kleine hoop dat t misschien toch nog spontaan raak is..
jewel, gister van de babyboomshop, maar negatief.. wacht nu even af! durf niet zo goed! haha.. maar nu morgen vroeg maar even afwachten, en anders test ik nog een keer, met die van kruidvat
Goedemorgen... Heb even geen idee wie erop de bank zitten, maar allemaal veel succes toegewenst voor sommige is het aardig spannend volgens mij... Ik heb straks om 1 uur de tp van ons paasei, dus ik hoop dat er een plekje voor me is??? Weet nog niet wanneer ik dan moet testen, maar dat hoor ik straks, dus als iemand me dan op de lijst wil zetten heel graag.... X