hoi zoe1976, vorige keer moest ik ook op de woensdag testen en was ook woensdag de tp. dus horo het wel alles goed met jou? zie dat je 23 april voor een bloedtest mag? is dat voor de eventuele zwangerschap? ik zal vanmiddag na de boodschappen voor de koekjes zorgen. gaan we lekker in het zonnetje zitten. doeidoei
Nou Lydia, ik ga er een steeds beter gevoel over krijgen. Mijn arts deed er ook lichtelijk histerisch over... (beetje overdreven maar ze was heel enthousiast) Ze zei dat het zonde zou zou zijn als deze niet bleef zitten en ze zei ook dat er meer kans was dat deze bleef zitten. Maar ik laat me niet gek maken...wacht het gewoon maar af.... Had jij al snel symptomen?? x
hoe weten ze dat nou zoe? dat het beter blijft zitten? had bij de eerste ook een topper maar ja is ook niks uitgekomen. we gaan duimen draaien voor je.
Nee had niet snel symptomen. nu wel savonds een weeig gevoel en vanmorgen ook. @ deesjuh, ze vermoeden dat deze wel blijven zitten omdat ze al zover doorgedeeld zijn dat de cellen niet meer te tellen zijn. deze embryo's hebben zich al zo ver gedeeld wat normaal in de eileider of baarmoeder gebeurt. De kansen schijnen groter te worden is mij verteld vandaar. het is natuurlijk geen garantie.
Hoi allemaal, Ik kom ook op t bankje zitten, ik hou me goed vast! Wil er zeker niet afvallen Na Gonal F gespoten te hebben, 2 goeie follikels, maar door de paasdagen, moesten we zelf klussen! Erg spannend dus NOD is 27 april, ben altijd stipt, dus ben zeer benieuwd, voel uiteraard nog niks! Gr
Deesjuh@ Bij mij zaten er de vorige keer ook meer dagen tussen de tp en de test, maar dat was een hele poging. Bij jou toch ook de vorige keer? Het schijnt met een cryo allemaal wat sneller te gaan... Hoop voor je dat je eerder mag testen. Ik heb idd een bloedtest voor het bepalen van een evt zwangerschap... spannend zo weer hè... Dolfijntje welkom op de bank...hoop ook dat jij er niet afvalt!
Wachtbankje april: Hanneke78: NOD 16 april Giegel: NOD 17 april ricmar94 NOD 18 april stitchie: 4e IUI 4 april, NOD 19 april Zora: NOD 20 april Esser: NOD 23 april Zoe1976: Bloedtest 23 april Luukske: NOD 25 april Dolfijntje74: NOD 27 april Dolfijntje, heb je even op het lijstje gezet!
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Het was ook te mooi om waar te zijn. Maar je blijft altijd hopen he. Deesjuh en Dolfijntje spannend meiden.
hoi hoi, ben weer terug uit het ziekenhuis. ze hebben weer een topper teruggeplaatst. maar ze heeft nie gezegd wanneer ik mag testen. ze zal het wel vergeten zijn. dus neem aan dat ik gewoon over 2 weken mag testen. dus zet mij maa rook op het bankie!! en heb lekkere koekjes gehaald. iedereen heel veel sterkte aankomende tijd!!!
Hanneke78: NOD 16 april Giegel: NOD 17 april ricmar94 NOD 18 april stitchie: 4e IUI 4 april, NOD 19 april Zora: NOD 20 april Esser: NOD 23 april Zoe1976: Bloedtest 23 april Luukske: NOD 25 april Dolfijntje74: NOD 27 april Deesjuh: NOD 29 april heb me toegevoegd!!
hey meiden, heb lekkere thee gemaakt en vanmiddag cake gebakken, we moeten het ons maar gezellig maken hier op het bankje!! vandaag een beetje flauw/duizelig gevoel gehad....misschien dat warme weer?
@hanneke1969: jeetje meid, balen.. ik had nog zo voor je geduimd! @hanneke 78, giegel en ricmar94: succes lady's met de laatste loodjes wachten, leef met jullie mee! @ alle anderen, zit nog effe releaxed op het bankje, hier breekt net het zonnetje door, dus 't kan best gezellig worden
Wachtbankje April Hanneke78: NOD 16 april Giegel: NOD 17 april ricmar94 NOD 18 april stitchie: 4e IUI 4 april, NOD 19 april Zora: NOD 20 april Esser: NOD 23 april Zoe1976: Bloedtest 23 april Luukske: NOD 25 april Dolfijntje74: NOD 27 april Deesjuh: NOD 29 april Even de mooie roze kop er weer boven gezet....
Ik heb m net op het verkeerde wachtbankje geplaatst, dus hier nog maar een keer Ik heb nu al 2 dagen last van allemaal kleine, maar vervelende steekjes in mn buik, voornamelijk rechtsonderin.. Herkent iemand dit? (eind volgende week pas NOD dus dat duurt nog ff)
hoi jorietje, heb gister me tp gehad en heb ook van die kleine steekjes in me onderbuik dus geen idee wat het betekent
@jorietje; sta je nu op het wachtbankje? Wanneer is je NOD? Succes en wachtse... @ giegel en hanneke78: spannend meiden, al iets bekend? Las net al wat bij topic iui, maar nog niets zekers, toch?