Wachtbankje April Zora: NOD 20 april Esser: NOD 23 april Zoe1976: Bloedtest 23 april Jorietje: NOD ong. 23 april Luukske: NOD 25 april Dolfijntje74: NOD 27 april Deesjuh: NOD 29 april Talulah: NOD 4 mei
Wachtbankje April Esser: NOD 23 april Zoe1976: Bloedtest 23 april Jorietje: NOD ong. 23 april Luukske: NOD 25 april Dolfijntje74: NOD 27 april Deesjuh: NOD 29 april Talulah: NOD 4 mei Helaas meiden ben er nu officieel afgekukeld. En au ik verga van de ongipijn.
Hier al vroeg, maar super bericht! Wij zijn zwanger!!! Na 3 jaar en 2 ICSI behandelingen is het gelukt..... Hoe onwerkelijk nog allemaal......... liefs
@ Hanneke, Giegel en Zora: blèèèh, echt rot meiden. Nou ja, hopelijk snel een volgende kans en dan hoop ik weer gezellig naast jullie te mogen zitten! @ Esser: fantastisch meid! Gefeliciteerd. Geniet van dit prille geluk
esser dat meen je niet!!!wat geweldig... ik zag het in een ander toppic in je onderschrift dus ben effe gaan zoeken waar het nieuws stond... gefeliciteerd!!
@Esser, geweldig nieuws meid!!! @de rest wat rot meiden, hopen dat jullie snel verder kunnen en dat jullie de volgende ronde geluk mogen hebben!
Smorgen, Dames die van de bank af zijn gevallen heel veel succes met dit wederom een plekje te geven (zo als ze dat zo fijn kunnen zeggen) en heel veel succes bij de volgende poging... wauw Esser, wat een super bericht!!! Heb je zelf getest, je stond toch voor donderdag net als ik?? Nou ik hoop dat ik je volg...Geniet van dit allemaal wat een super nieuws zeg... Ik ga proberen me door de laatste 2 dagen heen te slepen, wat is dat shit zeg dat wachten.... XX
Esser...Gefeliciteerd!!! Dat geeft weer een beetje hoop dat het ook goed kan gaan. Voor de andere meiden..echt Balen Balen Balen Het is voor mij allemaal de eerste keer dat ik dit meemaak en door dit forum besef ik echt dat het alle kanten op kan. Bets wel eng eigenlijk. Ik heb wel even een vraagje... Ik heb op 16 april de terugplaatsing gehad en op 19 en 20 april heb ik ontzettende pijn gehad in mijn onderbuik. (een soort ongie pijn, maar dan anders ) Nu vanaf vandaag eigenlijk nergens geen last meer van en ook nergens geen ongie te bekennen. Zou dit innestelpijn zijn geweest???? O..ja en ik ben een beetje stout geweest... Ik heb gister een test gedaan, maar die was negatief .
Nou ik ben van het wachtbankje afgevallen, de red devils zijn hier gearriveerd... (evt mag iemand mij er wel weer afhalen, ik weet niet precies wie dat doet hier)
Lieve meiden, super bedankt voor al jullie felicitaties! Het blijft gek en nog onwerkelijk maar dat zal nog wel eventjes duren denk ik. Ik blijf hier zeker mee lezen en flink duimen draaien voor jullie! liefs
Hey meiden, Esser gefeliciteerd!!! Jorietje, wat ontzettend balen voor jullie! Sterkte Spruitje, ja het is ook wel vroeg om te testen. Je kan ook last hebben van je eierstokken die zijn toch meestal wat vergroot daar kun je ook pijn van hebben. Sterkte in ieder geval met het wachten. Zoe, sterkte nog met het wachten,het is nog maar even maar het duurt zolanggggg. Ik was gisteren geweest voor de de 2e fm en er zitten echt maar 3 follikels.Dit was erg teleurstellend.Maar ja ,morgenochtend de punctie om half 9 en we gaan het beste ervan hopen.Duimen jullie met me mee?/ Ik ga nu naar bed toe Lfs LiAnn