hoi dames, @kleintje, balen zeg van de kleinste. gelukkig gaat het met de andere wel goed. @luukske en zoe.. op naar de volgende kansen!!! gisteren zag ik tot mijn verbazing dat er iets rood van onder was en heb er een kruisraket ingelanceerd. toen ik gister naar bed ging was er bijna niks meer. tot vandaag ook nog niks. zou het een innesteling geweest zijn? was een beetje donker en zeg maar druppels... oh de spanning stijgt bij me. denk niet dat het een ongi was daar zou het te vroeg voor zijn na een tp toch? ik blijf duimen voor iedereen die nog op het bankje zit!!
nee inderdaad, ik heb mijn best gedaan. En in de natuur had ze waarschijnlijk niet eens 1 dag overleefd. En toch baal ik er enorm van ! Helaas is het andere poesje dat ook 12 uur later kwam, vannacht overleden. Omdat ze het allebei niet overleefd hebben denk ik toch dat dit komt omdat er 12 uur tussen heeft gezeten met de 1e twee. Ik ben wel blij dat ik even goed kan slapen, zonder de kleintjes om de 2 uur te moeten voeden, dit heb ik nu 4 dagen gedaan, en ik ben gebroken ! De andere 2 gaan super goed, dat zijn 2 lekkere dikzakjes. De ene weegt 164 gram, en de ander zelfs 177
Schuif is op allemaal. Hier ben ik weer. De 2e IUI is ondertussen al een feit. En die was op 24 maart. Testdag is op me verjaardag 11 mei. Vergeleken de vorige IUI heb ik nu last van niets. Geen steek geen kramp helemaal niets. En dat was bij de eerste niet. Toen waren die 2 weken vol met steken en krampjes en dingentjes. Dus is nu even afwachten.
Wachtbankje April & Mei Jorietje: NOD ong. 23 april Dolfijntje74: NOD 27 april Deesjuh: NOD 29 april Talulah: NOD 4 mei Gwendeline: NOD 11 mei stitchie: NOD 13 mei Ik kon niet meer wachten op ook op het wachtbankje te komen zitten . Sterkte voor alle April-dames, tis nu wel erg spannend voor jullie! Ik ga lekker relaxed koninginnedag vieren hier op 't bankje, heb jou er ook vast bijgezet Gwendeline. Wie komt er nog meer bijzitten?
Wauw Deesjuh, dat zou fantastisch zijn! \/ \/ \/ Mag je lekker om een hele goede reden het wachtbankje af!
die wolk zit vast veel beter dan die wachtbank, geniet er van, en kijk even of er meer roze wolkjes zijn waar we straks ook op kunnen stappen
hey meiden, mag ik er bij komen zitten. heb vanmiddag de tp gehad van 2 eskimootjes. @deesjuh, wauw meid, wat een super nieuws, gefeliciteerd. liefs lisa.
Wachtbankje April & Mei Jorietje: NOD ong. 23 april Dolfijntje74: NOD 27 april Deesjuh: NOD 29 april Talulah: NOD 4 mei Gwendeline: NOD 11 mei stitchie: NOD 13 mei Lisa : testen 11 mei
woensdag is mijn nod. dan is het officieel daar heb ik de digi voor. had nog de goedkope testen en daa rkwam uit dat ik dus zwanger bent. woensdag mddag het ziekenhuis even bellen dat het echt waar is en dan gaan we bellen voor de verloskundige eindelijk na 6 jaar....!!!! oja me schoonpa is donderdga jarig dus... is de hele fam erbij en dan zeggen we pa je wordt weer opa....alsjeblieft je kadootje... hihihihhihi me shoonmoeder vroeg het ook nog van het weekend van en weet je al wat meer?? nee zei ik denk nog even mond houden voor het geval dat... verlies op het moment beejte slijm met waterige afscheiding hebben jullie dat ook
deesjuh GEFELICITEERD!! Ik ben helaas van het bankje afgekukeld, ik ga door naar mei Ik heb onderweg naar huis alweer een flinke dosis chocolade ingeslagen daar ga ik mij vanavond ff tegoed aan doen. Beetje de pijn verzachten. Mijn mannetje is echt superlief en wil gelijk door naar de volgende ronde. geen tijd verliezen.
Wachtbankje April & Mei Jorietje: NOD ong. 23 april Dolfijntje74: NOD 27 april Deesjuh: NOD 29 april Talulah: NOD 4 mei beehappy: testen 8 mei Gwendeline: NOD 11 mei Lisa : testen 11 mei stitchie: NOD 13 mei hallo meiden ik kom gezellig bij jullie zitten, 6 mei is mijn NOD, maar ivm extra pregnyl (om de innestelling te bevorderen) mag ik pas 8 mei testen. succes allemaal!
dank jullie wel....!!! ik heb nog plaats op mijn roze wolk dus als je wil mag je erbij komen zitten.... morgen ga ik met de digi testen dan heb ik echt zekerheid.. heb er al twee liggen die op me badmeubel liggen om er elke keer naar te kijken of ik nie droom... voor de rest voel ik me super beetje misselijk en ´s avonds kouwelijk. rillingen lopen ove rme lichaam heen en koude poten is me man heel blij mee hahahhahahah. doei doei
Wachtbankje April & Mei Jorietje: NOD ong. 23 april Deesjuh: NOD 29 april Talulah: NOD 4 mei beehappy: testen 8 mei Gwendeline: NOD 11 mei Lisa : testen 11 mei stitchie: NOD 13 mei @Dolfijntje: hè meisje toch, balen zeg. Hopelijk zie ik je snel weer op het wachtbankje van mei!'k Heb je van het bankje afgehaald voor eventjes @Deesjuh: durf je al van het wachtbankje af? Of toch nog maar effies tot morgen wachten?
Deesjuh, super gefeliciteerd! Heerlijk meis na 6 jaar. Lisa jij ook gefeliciteerd met je 2 eskimootjes. Dolfijntje balen joh, sterkte. Morgen ga ik mijn receptjes ophalen voor de medicijnen en ik denk volgende week beginnen met spuiten. Dus voor mij duurt het nog even voordat ik weer op het bankje zit. Iedereen weer sterkte met het verschrikkelijk wachten.