Wachtbankje April & Mei Jorietje: NOD ong. 23 april Talulah: NOD 4 mei JaBi1974: testen 5 mei beehappy: testen 8 mei Gwendeline: NOD 11 mei Lisa : testen 11 mei stitchie: NOD 13 mei ricmar94: NOD 14 mei Giegel: NOD 17 mei Dolfijntje74: NOD 24 mei Deesjuhh: zwanger!
deesjuhh gefeliciteerd!!!!!! joehoe!!! Ik mag op t wachtbankje, wel na een waardeloze IUI met slecht zaad 180.000........ Maar goed, 15 mei zal ik gaan testen, je weet maar nooit Liefs Hanneke
Deesjuh nu dan echt helemaal officieel GEFELICITEERD!!!!! Hanneke, op zich hoeft het niet zo veel te zeggen. En jullie hebben zelf toch nog je best gedaan? Wie weet, hoop houden. Ik mag dinsdag beginnen met de deca. 5 mei uitgangsecho, dus het feest gaat weer beginnen. Iedereen alvast een hele fijne Koninginnedag.
hoi hanneke (gek he om je hoi tegen je eigen naam te zeggen hihi!) We hebben goed ons best gedaan, maar na ruim 2 jaar zelf proberen verwacht ik niet al te veel wonderen, maar je weet maar nooit! We houden hoop! Jij mag op mijn verjaardag de uitgangsecho hebben, zal ik makkelijk onthouden. Liefs hanneke
Wachtbankje April & Mei Jorietje: NOD ong. 23 april Talulah: NOD 4 mei JaBi1974: testen 5 mei beehappy: testen 8 mei Gwendeline: NOD 11 mei Lisa : testen 11 mei stitchie: NOD 13 mei ricmar94: NOD 14 mei hanneke78: testen 15 mei Giegel: NOD 17 mei Dolfijntje74: NOD 24 mei Nou, hanneke78, je staat erop meid, en je weet, er hoeft er maar eentje goed raak te zijn! Ik ga voor je duimen i.i.g. !
Nog niks bekend van Jorietje? De eerste testers komen er nu snel aan, duimen draaien!!!! Maak me op voor 2 de inseminatie deze cyclus. vandaag ovu krampjes dus hoop dat mijn ei nog op springen staat of net gesprongen is, er liggen in iedergeval al zaadjes van gister klaar.
Wachtbankje April & Mei Jorietje: NOD ong. 23 april Talulah: NOD 4 mei JaBi1974 en MenM: testen 5 mei beehappy: testen 8 mei Gwendeline: NOD 11 mei Lisa : testen 11 mei stitchie: NOD 13 mei ricmar94: NOD 14 mei hanneke78: testen 15 mei Giegel: NOD 17 mei Dolfijntje74: NOD 24 mei
Hey meiden! Sorry dat ik zo bruut in jullie topic kom vallen, maar ik heb mezelf ook even in het lijstje gezet. In elk geval: Deesjuhh Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopen dat deze soepel mag verlopen! Geniet ervan. En voor de andere dames: Heel veel sterkte met wachten en maar hopen op een mooie testdag! Onze 1e IVF TP is helaas misgegaan in januari. Nu hebben we 21 april een TP gehad (in eigen cyclus) van een cryo. Dinsdag mogen we testen. Afgelopen zaterdag dacht ik al dat het weer mis zou zijn. Ik had lichte menstruatie krampen en verloor redelijk wat oud bloed. De krampen waren 's avonds al over en heb ik tot nu toe nog niet teruggehad. Het oude bloedverlies heb ik nog wel. Daar kan ik natuurlijk ook niets mee, dan alleen wachten op die positieve test dinsdag of dat de ongi toch doorbreekt.... Pffff!
Wachtbankje April & Mei Jorietje: NOD ong. 23 april Talulah: NOD 4 mei JaBi1974 en MenM: testen 5 mei beehappy: testen 8 mei Gwendeline: NOD 11 mei Lisa : testen 11 mei stitchie: NOD 13 mei ricmar94: NOD 14 mei hanneke78: testen 15 mei Giegel: NOD 17 mei Dolfijntje74: NOD 24 mei
Nou meiden! Zo abrubt als ik erbij kwam, zo abrubt heb ik mezelf weer van het lijstje verwijderd. Vanmorgen helder bloedverlies en écht ongi-gevoel. Voor jullie hoop ik op een mooi testdag! Sterkte met wachten. x M
he jakkie bah MenM, wacht eens ff weet je zeker dat het een ongi is? en geen innesteling is? zie dat je de 21ste een tp hebt gehad. dus ong 1 week later zou je dan je menstruatie moeten verwachten volens mij nie hoor. of ben ik nou gek... beetje vroeg lijkt me.... blijf duimen voor je
Wachtbankje April & Mei Jorietje: NOD ong. 23 april Talulah: NOD 4 mei JaBi1974 en MenM: testen 5 mei beehappy: testen 8 mei Gwendeline: NOD 11 mei Lisa : testen 11 mei stitchie: NOD 13 mei ricmar94: NOD 14 mei hanneke78: testen 15 mei Giegel: NOD 15 mei Dolfijntje74: NOD 24 mei Uitgaande van mijn langste LF is 15 mei mijn NOD geworden. De kans dat het raak is is zeer klein, doordat de IUI niet door is gegaan omdat ik mijn eisprong woensdag al had gehad en de IUI vandaag te laat was.
hoi hoi, dank je wel MenM gaat zeker goed komen. heb wat last van me boobies. maar voor de rest gaat het wel goed. ook jij heel veel sterkte...