Hier nog helemaal niets aan de hand. Krijg nu pas een beetje gevoelig borsten. Maar geen kramp of knijp te bekennen. nog 10 dagen tot me test en verjaardag. Wat zal het zijn... De andere meiden nog ergens last van??
Deesjuhh Wat fijn dat het nu 'officieel' is !! GEFELICITEERD !!! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe !
hoi hio, dank je wel kleintje84! op 20 mei hebben we een echo voor het hartje dan ben ik 7 weken. ben er best wel nerveus voor. bang dat het hartje niet klopt maar komt goed hoop ik. jij ook sukses...
Wachtbankje Mei Talulah: NOD 4 mei JaBi1974: testen 5 mei beehappy: testen 8 mei Gwendeline: NOD 11 mei Lisa : testen 11 mei stitchie: NOD 13 mei ricmar94: NOD 14 mei hanneke78: testen 15 mei Giegel: NOD 15 mei Dolfijntje74: NOD 24 mei @MenM: bleeeh, balen meid. Niet de moed opgeven hè! ik heb je van het bankje afgehaald, staat anders zo confronterend @Jorietje: Meid, hoe is het met jou? Laat wat van je horen, misschien heb je steun aan ons. Heb je van het bankje afgehaald, want wachten doe je nu denk ik zeker niet meer (was 23 april toch?). @ Talulah en JaBi1974: al iets bekend? Spannend hoor, mijn duimen draaien! Voor jou natuurlijk ook beehappy! En voor alle anderen, inclusief mezelf, nog even geduldig wachten, zucht.. @Zora: kom je er ook gezellig bijzitten?
Wachtbankje Mei Talulah: NOD 4 mei JaBi1974: testen 5 mei beehappy: testen 8 mei Gwendeline: NOD 11 mei Lisa : testen 11 mei stitchie: NOD 13 mei ricmar94: NOD 14 mei hanneke78: testen 15 mei Giegel: NOD 15 mei Zora: NOD 20 mei Dolfijntje74: NOD 24 mei Stitchie, ik kom erbij, dank je meid!
Sorry meiden ben hier vergeten om een bericht te plaatsen Zoals verwacht na het bruinverlies begon ik 4 mei te menstrueren. Vandaag een uitgangsecho gehad op dag 3, blijkt er nog een eitje te zitten. Schijnbaar is dit eitje niet groot genoeg geweest om te springen (ik had er 3 zitten) en die zat wel op z'n gemakkie Nu moest ik bloed laten prikken op oestradiol om te kijken of het eitje nog actief was. Vanmiddag werd ik gebeld dat ik toch vandaag met de clomid mocht beginnen. Lekker begin van IUI nummer 3...ahum Ik mag dus van het lijstje af. Deesjuh gefeliciteerd meid!!
Wachtbankje Mei JaBi1974: testen 5 mei beehappy: testen 8 mei Gwendeline: NOD 11 mei Lisa : testen 11 mei stitchie: NOD 13 mei ricmar94: NOD 14 mei hanneke78: testen 15 mei Giegel: NOD 15 mei Zora: NOD 20 mei Dolfijntje74: NOD 24 mei Ik heb je eraf gehaald Talulah! Balen meid! Hopen op een super IUI dit keer!
Hey meiden, (heb het ook in mijn topic gezet maar hier dan ook nog) Nou daar ben ik weer,een ramp als je storing hebt en je pc het dan ook nog niet doet.Ik moet nog even alles van de laatste 1,5 week nog lezen.. En wat een ellende weer Nou had ik vorige week de terugplaatsing,van een 7 cellig embryo en dat was een mooie was me verteld. Wat waren we blij zeg.. tja als je er maar 1 hebt zit je zo in de zenuwen. Nu afgelopen zaterdag , 6dagen na de tp had ik wat bloedverlies ik heb toch deze dag de bolletjes gebruikt.En dacht dit hoort er misschien wel bij... maar zondag had ik meer bloedverlies en heb vanaf toen de bolletjes niet meer gebruikt. Ik ging er van uit dat de menstruatie er was. Maandag heb ik gebeld met de ivf verpleegkundige en verteld van hoe en wat, ze vond het ook erg snel na de tp dat ik de menstruatie had. Vandaag was de dag dat ik mocht testen, de verpleegkundige zei maandag je mag woensdag testen als je denkt dat het nodig is,omdat ik vorige keer ook pas een late positieve test had alleen toen was het niet goed(dat kon ook bijna niet).Ik vandaag wel getest want had net als de vorige keer toen ik bijna weer met de deca moest beginnen dat "gevoel"dat ik moest testen. Maar hij was vandaag negatief.Wat ben ik verdrietig ik kan niet zeggen hoe verdrietig ik ben,en mijn man ook natuurlijk. Ik heb al zoveel gehuild. We hebben nu nog 1 poging en je wilt graag door,maar ik ben ook zo bang..we hadden natuurlijk beiden keren al niet veel eicellen deze keer maar 1,toch is er gelukkig een bevruchting ontstaan maar het wil maar niet blijven zitten. We hebben best veel vragen,deze gaan we opschrijven voor ons gesprek. Maar heeft iemand die ivf/icsi doet dit ook meegemaakt dat je al zo snel na de tp je menstruatie krijgt ?? Zijn er verder nog "dingen "die de innesstelling kunnen bevorderen behalve de bolletjes ? Volgende week woensdag 13 mei hebben we een gesprek met de ivf arts. Het is een lang verhaal geworden maar wilde jullie toch even bij praten. Dikke knuffel Lfs LiAnn
LiAnn, zoals ik je verhaal las dacht ik ook direct dat is een innesteling geweest. Wat ongelooflijk kl... meis. Ik ben juist extreem laat met mijn ongi altijd. Pas als ik stop met de bolletjes komt het 4 dagen later waardoor je ook weer hoop houdt. Wat betreft het bevorderen van de innesteling kun je niet heel veel doen. Tarwekiemolie en kinderasprines heb ik zelf geprobeerd maar mocht ook niet baten. Heel veel sterkte. xxx
Dank je wel Hanneke, Ja het is kl..te!! aan de innesstelling daar doe je denk ik ook verder niet veel aan.Dat is het stukje " natuur" wat het zelf moet doen maar ja tips of adviezen zijn altijd welkom en je hoopt natuurlijk dat ook hier iets voor is, En zo vroeg bloedverlies daar had ik niet echt op gerekend. Jij gaat binnenkort ook aan je 3e poging beginnen,vind je het niet eng? Sorry dat ik dit vraag maar ben benieuwd hoe andere dames er tegenover staan. Lfs LiAnn
He LiAnn, ik ben dinsdag weer begonnen met de deca. Gelukkig nog geen bijwerkingen. Ik vind het best eng die 3e keer, maar niet om negatief te klinken, ik heb een beetje de hoop opgegeven. Bij ons ligt het ook echt aan de innestling. Iedere keer hebben we een goede score met de emmies, maar het wil gewoon niet lukken. Misschien is het zelfbescherming en is het juist goed om zo nonchalant die 3e ronde in te gaan. Waarschijnlijk gaan we nog wel 1 poging in het buitenland doen. Belgie of Duitsland. Daar gaan ze net een stapje verder. Met dat idee, geeft het me ook meer rust die 3e keer.
Hallo allemaal, Ik ben voor het eerst begonnen met IUI, Ik zit op het wachtbankje tot 12-5! Het duurt TE LANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Hanneke, Fijn dat je nog geen bijwerkingen hebt! Oke dat is misschien het beste om er zo in tegaan,geen verwachtingen meer. Maar ja dat is ook weer moeilijk he. Als jullie die poging in het buitenland willen doen(ik hoop voor je dat dit niet nodig is!) maar dan moet je het zelf betalen?En hoe bedoel je gaan ze net een stapje verder ? Lfs LiAnn
Hahaha Moursi sterkte meis met wachten. Hopen op een goed resultaat. LiAnn, ja dan moeten we het zelf gaan betalen. Wel heeft mijn arts stiekum iets meer medicijnen uitgeschreven dit keer. Heb ik een beetje extra voor de volgende poging als dat nodig is. Scheelt weer iets in de kosten. Moet je gewoon vragen hoor. In Belgie en Duitsland doen ze assisted hatching. Dan maken een sneetje in het schilletje waar de emmy inzit. Dat schijnt het innestelen iets makkelijker te maken. Moet je maar even op googlelen.
@ Hanneke1969: Dat heeft mijn gyn ook gedaan omdat ik nu al twee afgebroken pogingen heb en zo wat meer IUI's kan krijgen Deze ronde heb ik ook helemaal geen hoop en heb ik even een flinke dip gehad doordat de poging was afgebroken. Inmiddels zit ik weer een week voor NOD en deze keer duurt de wachtweek minder langer voor mijn gevoel.
Talulah, ik hoop dat deze keer raak zal zijn voor jullie! Succes en ik zal voor je duimen. Moursi, hopen dat het wachten wordt beloond meid, vee succes nog met wachten! Deesjuh, wat heb ik nu gelezen!!! Geweldig! Super gefeliciteerd! Dikke knuffel. Giegel,jij succes nog met wachten. Meiden op het wachtbankje heel veel succes, en meiden die er af zijn gevallen ontzettend balen en sterkte! Ik moet nog het e.a lezen hoor. Hanneke, nogmaals bedankt voor je reaktie! Fijn dat je arts wat meer medicatie heeft uitgeschreven.Dat zal ik ook vragen. Lfs LiAnn
Wachtbankje Mei JaBi1974: testen 5 mei Gwendeline: NOD 11 mei Lisa : testen 11 mei stitchie: NOD 13 mei ricmar94: NOD 14 mei hanneke78: testen 15 mei Giegel: NOD 15 mei Zora: NOD 20 mei Dolfijntje74: NOD 24 mei @beehappy, nee! Jij ook al, en zo vroeg... Je had toch pas 8 mei je NOD? Ik hoop voor je dat je snel weer opnieuw op het bankje zit. Sterkte, meid! @JaBi, al iets bekend? Ik voel me zelf helemaal niet okay, huilerig, hangerig, bleeeh. En ik weet niet eens of dat nou goed is of juist niet Heb stiekum al een test in huis meer weet dat dat echt dom is..
Wachtbankje Mei JaBi1974: testen 5 mei Gwendeline: NOD 11 mei Lisa : testen 11 mei moursi: NOD 12 mei stitchie: NOD 13 mei ricmar94: NOD 14 mei hanneke78: testen 15 mei Giegel: NOD 15 mei Zora: NOD 20 mei Dolfijntje74: NOD 24 mei @moursi: ik snap je ongeduld heel goed, heb er zelf ook nog wel eens last van. Het gekke is, hoewel het niet 'went' je wel leert geduldiger en meer gelaten te zijn (ik weet natuurlijk niet of dat bij ander meiden ook zo gaat). Ik zit nu op het bankje voor m'n 5e IUI. Maak me vooral zorgen over wat nu als het na de 6e keer niet raak is.. De eerste keer dacht ik: jaaaaa, nu gaat het gebeuren, nu wordt alles anders. Daar durf ik momenteel niet meer zo vanuit te gaan. Ik wil je niet ontmoedigen, voel zelf juist dat ik er nu een stuk rustiger en nuchterder in sta, en dat heb ik ook nodig, want mijn leven draait op volle toeren (anders langs mij heen ). en ook voor mijn partner is het anders niet vol te houden! Nou, succes meid. Gebruik het forum lekker om alles van je af te schrijven. Ik heb je erbij gezet op het bankje
Wat een spannende dagen/weken allemaal. Ik ben ff weggeweest, zo druk met werken en prikken, dat ik zo moe was van alles! Vanmorgen echo en bloedprikken, was zeer goed, zo goed, dat ze daar gelijk de pregnyl hebben gezet en we morgen de IUI hebben! is gelijk weer superspannend. Word de 1e keer dat we echt zover zijn gekomen. Vraagje die andere 2 rondes, tellen die eigenlijk ook mee, zijn alle2 eigenlijk niet tot inseminatie gekomen. Ik hoop het niet, en ga er eigenlijk ook vanuit van niet! maar ga nu ineens wel de zenuwen krijgen...over alles hihihi oh mijn hersenen die staan niet stil. Hanneke en LiAnn, jullie hebben het over bolletjes om de innesteling te bevorderen, miss stomme vraag, maar wat zijn dat voor bolletjes? EN die tarwekiemolie, had ik hier ergens ook iets over gelezen, in capsules ofzo!? Tja is de eerste IUI dus eigenlijk wil ik natuurlijk dat het ook de laatste is en wil ook alles proberen om het een handje op weg te helpen als dat zou kunnen! Maar ja wie wil dat niet, was het maar zo simpel.