De hsg was verder wel goed, geen verstoppingen! Daar was ik wel erg blij om. Succes voor iedereen die nog moet.
wat ben ik blij als ik het allemaal lees van de HSG s, dat ik onder narcose dit ben ondergaar. Wel respect voor jullie hoor!! Ik zit te wachten, verwacht helaas de vervelende ms weer......borsten doen al weer zeer. Vandaag is het 2 weken na de 2e IUI, gestest, maar negatief. Temp is ook al aan het zakken, nu op 36.9. Dat zegt voor mij allemaal genoeg. Ach zondag gaan we heerlijk op vakantie! Lekker rust en niet naar het ziekenhuis..... Inderdaad wordt het tijd voor een succes verhaal, kom maar op! Liefs hanneke
hey meiden,, ik mag op het wachtbankje, vandaag 2 tp gehad na 1e icsi/pgd. ik mag 26 mei testen, hopen dat het zover komt, en daarna ook goed blijft gaan, maar daar gaan we natuurlijk allemaal voor. alle meiden op het bankje ook heel veel succes. gr regi
Ha meiden, ik kan het bijna niet geloven, maar, al twee testen zeggen: zwanger. Ben blij, in de war, verbluft en ook nog bang het mis te hebben, of te vroeg te juichen... heel gek eigenlijk. Ik hoop zo dat het goed blijft, en ik hoop ook zo dat het jullie allemaal ook gaat overkomen. Het is jullie zo enorm gegund!!! Liefs van een verblufte stitchie
Stitchie, gefeliciteerd! Geweldig zeg. Geniet ervan. Regi, veel succes in de wachtweken.Ik duim voor je hoor.! Lfs LiAnn
Nu ik op 15 dpo zit, vind ik het toch wel weer erg spannend worden. Dit ondanks dat de IUI niet door is gegaan deze ronde. Gelukkig duren deze wachtweken niet echt lang, doordat ik er eigenlijk helemaal niet meer vanuit was gegaan dat het raak kon zijn.
Dank jullie wel meiden, voor de lieve felicitaties. Ik hoop echt met heel mijn hart dat ik het binnenkort omgekeerd ook voor jullie mag doen! Ben nog steeds niet helemaal geland..pff.... @Giegel: spannend meid, ik hoop het écht voor je. Ga heel hard voor je duimen! [-o<
Wachtbankje Mei ricmar94: NOD 14 mei hanneke78: testen 15 mei Giegel: NOD 15 mei Zora: NOD 20 mei Dolfijntje74: NOD 24 mei Miepje: NOD 27 mei Meiden, ik zit vanaf woensdag weer op het wachtbankje. Heb een cryo terug geplaatst gekregen. Dus ik kom weer gezellig bij jullie zitten. @ Stitchie: gefeliciteerd!!!! Hopelijk gaan we je allemaal volgen. Hoe is het met de andere meiden die deze dagen mogen testen?
Hoi meiden Vandaag negatief getest, begin ook wel buikpijn te krijgen.... Mocht het doorbreken voordat ik op vakantie ga (zondag) dan meld ik me hier nog even. Stichie gefeliciteerd!!! volgens mij heb ik dat op het iui forum ook gedaan, maar kan je niet vaak genoeg gebeuren! Liefs Hanneke
Nee toch ... Hanneke wat balen zeg bah! was dit de testdag ?? Miepje, Fijn dat je een tp hebt gehad! En dat het maar lekker mag blijven zitten. Veel succes tijdens deze wachtweken,k ga voor je duimen. Giegel, spannend zeg! Zal ook voor jou duimen hoor! lfs LiAnn
Wachtbankje Mei ricmar94: NOD 14 mei hanneke78: testen 15 mei Zora: NOD 20 mei Dolfijntje74: NOD 24 mei Miepje: NOD 27 mei Ik ben van het wachtbankje gevallen. Omdat de IUI niet door was gegaan, ging ik er ook al vanuit dat de duivels zouden komen. Op naar de volgende IUI, die nu wel doorgaat hoop ik, met hormonen.