Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Giegel,Hanneke en Ricmar, ontzettend balen voor jullie, sterkte!

Lfs LiAnn

2. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Ricmar balen joh. Sterkte ermee. Wanneer krijgen we nou weer eens positief nieuws hier?

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey Meiden,

Ik kom jullie hier gezelschap houden op het wachtbankje :)
    Ik heb gister (16 mei) de terugplaatsing van 2 emmy's gehad!
    Ik vind het heel erg spannend. En het is een apart gevoel dat ik nu emmy's in mijn baarmoeder heb. Op 2 juni moet ik te bloedprikken naar het zkh. Die datum hou ik eerst ook maar aan.

Iedereen hier heel veel succes!
    X Jewel

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Wachtbankje Mei

ricmar94: NOD 14 mei
    hanneke78: testen 15 mei
    Giegel: NOD 15 mei
    Zora: NOD 20 mei
    Dolfijntje74: NOD 24 mei
    Miepje: NOD 27 mei

Wachtbankje Juni

Jewel83: 2 juni, bloedprikken in het zkh

5. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    gefeliciteerd !!!! :D

6. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    nou ik zal dan toch maar morgen bellen voor
    een afspraak voor een hsg.

En dan maar hopen dat het meevalt,
    en dat de boel gewoon toegankelijk is ! :)

Ps: ik ben geloof ik vergeten te melden dat ik van het wachtbankje
    gevallen ben.
    Ben een paar dagen geleden ongi geworden, op cd 32.

Dit was mijn eerste cyclus zonder clomid, en hij was evensegoed
    netjes 32 dagen.
    Daar ben ik erg blij mee, want voor de clomid had ik lange onregelmatige cyclussen,
    dus ik hoop dat ie zo blijft ! :)

7. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Wachtbankje Mei

Wachtbankje Juni

Heb even het lijstje weer aangepast. Hoe is het eigenlijk met Hanneke? Negatief getest, maar is de ongi ook daadwerkelijk doorgebroken? Of is er nog een kleine kans?

8. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    @hanneke, Giegel en ricmar: balen meiden, had echt hoop voor jullie! Blijf jullie gewoon volgen en hoop dat het volgende maand wél raak is!

@Jewel: heel veel succes met wachten.

@kleintje: succes en sterkte met de HSG!

Hier alles nog steeds een beetje onwennig, lichte ongemakjes, maar verder net zoals anders.
    Geniet allemaal van een mooie zondag.

liefs,

stitchie

9. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    We kunnen hier wel meer goed nieuws gebruiken!
    Ik volg het nog niet zo heel lang, maar zie er meer van het bankje afkukelen dan dat er goed nieuws voorbij komt :(

Ik kreeg vandaag al een vraag of ik al wat voelde, als ik erbij nadenk voel ik vanalles, nog 1 week wachten. De afgelopen week is gelukkig wel snel gegaan ;)
    De spanning stijgt.....

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    Wachtbankje Mei

Luukske: NOD 27 mei

Wachtbankje Juni

hey meiden, ik zit ook weer op het bankje, zal wrs mijn laatste keer zijn....als ik hierna niet zwanger ben dan stoppen we (misschien tijdelijk). Mijn man vind de hele mmm niks, en we hebben een gezonde knul van 3,5 jaar waar we ook het nodige voor hebben moeten doen in de mmm....gezien de PCO en mijn overgewicht....tja, denk dat ik daar echt iets aan moet gaan doen, hoe moeilijk het ook is....

11. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    hoi hoi,

@stitchie, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

12. meske

meske Lid

19 jun 2008
    51
    0
    6
    Hoi,

Als jullie willen mogen jullie mij op het wachtbankje zetten voor 22 mei als NOD.
    Dit is de eerste maand met Menopur + Pregnyl spuiten voor mij.
    Momenteel heb ik wel al klachten als vaak naar de wc en hol gevoel in mijn maag, maar ik ga er maar vanuit dat mijn duivels gewoon komen opzetten op 22 mei.
    Lijkt het jullie ook niet erg vroeg voor zwangerschapskwaaltjes of zou het toch kunnen???
    Ik wens iedereen nog succes met het verder wachten!

13. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Wachtbankje Mei

Meske: NOD 22 mei

Wachtbankje Juni

Meske, je staat erbij hoor! Succes met je laatste dagen. Die zwangerschapskwaaltjes, tja het zou kunnen hoor. Ik heb wel meer gelezen van meiden die dat ook al vrij vroeg hadden. Zelf zit ik nog maar op dag 4 na mijn terugplaatsing en voel ook van alles. Maar ik weet dat het bij mij valse symptomen zijn hoor. Mijn lichaam kan me erg goed voor de gek houden. En je let nu natuurlijk ook overal op. Maar goed, ik moet nog even afwachten.

Luukske, succes met je laatste poging. Hoop dat het gaat lukken en dat je niet meer hoeft na te denken over het wel of niet verder gaan met de mmm.

Zora en dolfijntje natuurlijk ook veel succes nog. Hoe gaat het met jullie?

14. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik mag ook op het bankje, ik had het al in eerder berichtje gemeld maar is niet door gekomen denk ik, ik mag 26 mei testen.
    en hopen dat ze allebij blijven zitten.

gr regi

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wachtbankje Mei

Meske: NOD 22 mei
    Regi: NOD 26 mei

Wachtbankje Juni

Regi, ik heb je erbij gezet.

Meiden die ongi zijn geworden, balen, en een dikke knuffel vanaf heir, ik hoop op snel meer roze.

Hier komt ook ongi eraan, helaas, ik blijf even voor spek en bonen op het bankje tot ongi er ook daadwerkelijk is.

16. meske

meske Lid

19 jun 2008
    51
    0
    6
    Hoihoi,

Dank je wel voor je reactie. Ik houd me ook telkens maar voor dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Maar diep van binnen hoop ik natuurlijk anders. Het zijn ook van zulke spannende dagen...wachten wachten wachten..........

17. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    ff snel in mijn pauze ;)
    Ik werk op een kdv en vanmorgen moest ik erg kokhalzen van die poepluiers, had ik nog maar 1 keer gehad, maar dat was echt heeeeel ranzig. Zelfs al zaten ze onder, en stonken ze was er niks aan de hand!
    Vanmiddag nog maar een poging wagen en maar hopen dat het niet zo de hele tijd blijft.
    Stiekem hoop ik dat het voor mij goed nieuws betekend ;) moet nog tot zondag wachten....ben ook zo ongeduldig. Zou het allerliefst nu al in mijn bm willen kijken.

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo,

Stichie, van harte gefeliciteerd met je zwangeschap!! Hopenlijk volgen we je snel!

Luukske, hopen dat het deze keer wel raak is! Ik snap dat je man het helemaal niks vind. Is toch moeilijk om te zien hoe je vrouw alles moet doorstaan!

Dolfijntje, wordt ook spannend voor jou! Toch wle apart dat je nu in een keer kokhalzen moest van de poepluiers....Die laatste dagen wachten zijn volgens mij het moeilijkst of niet?

Meske, jij ook al in je laatste wachtdagen...En sommigen voelen idd al heel snel zwangerschapsverschijnselen. Maar je lichaam kan je soms ook wel voor de gek houden..tenminste bij mij wel ;)

Regi, hoe voel je je? Ik voel constant wat, steeds een soort van ongi gevoel. Niet echt kramp. Volgens mij is het mijn baarmoeder...misschien komt het ook wel door de utrogestan bolletjes hoor? Ik zou me niet druk maken, maar ik heb nu steeds het gevoel dat mijn ongi eraan komt.....pfff, dit worden nog lange weken.

Iedereen op het wachtbankje succes! En we duimen voor iedereen een posit test!! :D

x Jewel

19. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hey jewel,

ik voel eigenlijk niks, ik heb wel zere borsten maar dat heb ik
    al vanaf vorige week dus daar geef ik de hormonen maar de schuld van, verder word ik bijna gek van mezelf haha pfff wat duurt wachten dan lang he.
    en die bolletjes ben ik ook wel zat maar ja dat moet nog wel ff.
    we houden vol meid. ja die ongie krampen zegt niks geloof ik dat kan 2 kanten op,
    maar ja je gaat je van alles in je hoofd halen he. la s je ff van je af wil kletsen je weet me te vinden we zitten tenslotte in dezelfde spanning hihi

gr regi

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey Regi,

Je zou zeggen, we hebben al zo lang gewacht in de hele mmm, dan zouden we deze twee weken ook wel door moeten komen...
    Mijn borsten deden gister een beetje zeer met het afdrogen, maar dat komt van die bolletjes denk ik, en daar heb idd ook al schoongenoeg van, wat een bende...Was zondag vergeten een inlegkruisje in te doen...bah...
    Gelukkig kan ik hier lekker klagen :) En idd we zitten allebei in dezelfde spanning...:)
    Trouwens, ik praatte vanochtend met een vriendin die jaren in de mmm gezeten heeft, nu een kindje van 5 jaar heeft. Maar die heeft nooit die utrogestan bolletjes hoefen gebruiken, ook geen pregnyl injecties...kun je zien dat in die paar jaar zoveel al weer veranderd!

x Jewel

Deel Deze Pagina