Potverdorie Tibisai. Zo had het niet moeten gaan. Sterkte. Meiden is mijn plekje al voorverwarmd. Ik hoop vanmiddag plaats te mogen nemen op het welbekende bankje. Moet ik nog iets meenemen? Tijdschriften, lekkere dingen, een masseur? Noem het maar, ik neem het mee. Tot later ( zegt ze heel positief ) Liefs Hope
Hoi meiden, Veel suc6 en geduld met het wachten, en hopend op een positieve test uiteindelijk. Mijn duimen draaien voor jullie allen! Gelukkig dat je het als gezellig ervaart Danjo. Voor jou ook niet lang meer. Spannend Hope! Tibisai, balen meid. Op welke cd heb jij getest? Probeer het anders een dag of 2 later nog eens? Dikke knuf. Liefs Roosje
Nog een beetje vol te houden meiden Ik moet zeggen de eerste 2 dagen dacht ik echt nee hoe ga ik deze 2 weken doorkomen Maar moet zeggen we zijn nu een week verder en het is echt goed te doen Moet ik ook wel zeggen dat mn gevoel zegt je word ongi
@ tibisai Wat ontzettend balen meid. Heel veel sterkte en veel succes voor de volgende ronde Mijn eerste wachtweek zit er bijna op. Spannend hoor. Heb nog geen symptomen, maar dat is natuurlijk ook niet zo raar in de eerste week. Op naar de tweede week dus!
Ja hoor, precies hetzelfde gedachte danjo. Ik dachtook hoe ga ik die dagen doorbrengen maar moet je zeggen dat het goed gaat. Suc6 allemaal dames!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA schuiven schuiven schuiven, ik kom eraan. *****Plof ***** Hope zit!
Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!! Testdatum Augustus 14: Tibisai 21: Marion1971 (ICSI) 22: Ginny (ICSI) 22: Danjo (IUI) 23: Miepje1 (IUI) 23: Winnie Pooh (Clomid) 26: Brenda77 (Cryo) 28: Inkie73 (IUI) 29: Hope ( ICSI) 31: Roosje (IUI) Wie volgt? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de
Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!! Testdatum Augustus 14: Tibisai 21: Marion1971 (ICSI) 22: Ginny (ICSI) 22: Danjo (IUI) 23: Miepje1 (IUI) 23: Winnie Pooh (Clomid) 26: Brenda77 (Cryo) 28: Inkie73 (IUI) 29: Hope ( ICSI) 31: Roosje (IUI) September 04: Belle (ZI-D) Wie volgt? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de
Hey meiden, iedereen nog voorzien van foliumzuur en fruitsalades? Ik kom er bij zitten, ik ben gisteren bij onze donor op bezoek geweest en nu is het wachten. Als het niks wordt, dan word ik met twee weken al ongesteld, maar als het wel iets wordt, dan test ik pas na drie weken positief. Tenminste, zo ging het de vorige keer, dus daar stel ik me nu ook maar op in. Belle, nu nog superrelaxt.
Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!! Testdatum Augustus 21: Marion1971 (ICSI) 22: Ginny (ICSI) 22: Danjo (IUI) 23: Miepje1 (IUI) 23: Winnie Pooh (Clomid) 26: Brenda77 (Cryo) 28: Inkie73 (IUI) 29: Hope ( ICSI) 31: Roosje (IUI) September 04: Belle (ZI-D) Wie volgt? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de
Goeiemorgen meiden! Allereerst Hope en Belle van harte welkom hier! Plof lekker neer meiden en pas eraf als de test positief is Hoe is het met de rest van de wachtmeiden? Smaakt al het lekkers hihi Wat ligt er allemaal in de snoepkast Vandaag alweer de 6e dag na TP. Het lijkt wel of ik sinds gisteren wat last krijg van m'n (.)(.) Af en toe gevoelig en soms een steekje....pffff maak me gek Onofficieel ben ik vandaag 3 weken en 1 dag zwanger hihi Hopelijk is het volgende week wel officieel haha We hebben de 2 emmy's trouwens omgedoopt tot Geer & Goor (Gerard Joling en Gordon van de Toppers) \/ Dus als ze beide blijven plakken (en dat doen ze....hebben ze beloofd) zijn dit de koosnaampjes hahaha Zo en vandaag een gezellig dagje....mijn vriendin en haar liefje komen vanmiddag deze kant op en vanavond lekker uit eten met z'n viertjes....ik heb er onwijs veel zin in!
Hoi Ginny, Veel suc6 met de overgbleven 6 dagen, duim op een positieve test voor je. Tjah Pregnyl heeft me goed in de maling, ik heb last van vermoeidheid, trek in alles, beetje steken (gisteren), en mijn temp die slaat op hol hahaha. Vorige keer met pregnyl, had ik last van pijnlijke boobs, misselijk, duizelig...etc. Ach we zien wel wat het wordt over 2 weken. Veel plezier vanavond, wij gaan vanavond (mijn man en ik) zwemmen voor 2 uurtjes in een afgehuurde privé sauna/zwembad in Antwerpen, met dit lekkere weer heb ik er zekers zin in. All, dikke knuff en mijn duimen draaien verder. Liefs,
Roosje heerlijk meid lekker genieten en relaxen Ginny spannend word het he Mijn duimpjes blijven draaien voor iedereen
Dag Meiden, ik schrijf jullie omdat ik helemaal gek wordt hier. Ik heb zaterdag de 2e mijn 2e IUI gehad. Vandaag is mijn NOD. Ik heb twee dagen geleden, zoals altijd twee dagen voor mijn NOD, buikkrampen gekregen. Vandaag om half 2 bruine afscheiding bij het afvegen. Het is nu 22:54 en nog geen echte pijn en bloed. Wat nu? Als het er om 24 uur niet is ben ik dan zwanger? Of kan het morgen ook nog komen? Hoop dat er iemand ervaring heeft met ongesteld worden na de IUI.... Ik dacht dat het dag 14 was na IUI dat was het de vorige keer ook (op het uur precies)... Groetjes, Elisa