@ Melek, o, dat zou geweldig zijn en ze zeggen toch, een streep is een streep? Ik ga je in ieder geval feliciteren!!!!!!!! @ Benthe, hoe gaat het nu?
Lieselot, dank je wel meid! nog even en jij mag ook gaan testen... hopelijk heb jij zondag ook een positieve test..
@Melek, dat klinkt echt super!!! Ik duim met je mee. Ik zit zelf nog maar 2 dagen na terugplaatsing en wordt gek van de switch in mijn hoofd van niet zwanger naar wel zwanger.....
@ Melek van harte meid ik zie hem ook hoor. waarschijnlijk zal tie over 2 dagen nog positiever zijn. maar een streep is een streep. geniet ervan. xxx meriam
@ Melek: Gefeliciteerd meid! Geniet ervan! Intussen ben ik nu definitief van het wachtbankje gevallen. Eerste IVF is dus mislukt... Gr. Benthe
@ Melek: Gefeliciteerd! Ik zie ook een streep @ Benthe: Balen dat het niet gelukt is Sterkte! Ook ik ben van het wachtbankje gevallen Morgenvroeg heb ik weer een uitgangsecho voor de 3e IUI poging. De twee afgebroken pogingen tel ik dus niet mee.
De 1e tekenen van de duivels zijn er.... Ben er kapot van van, voel me leeg en verdrietig.... Kan niet slapen, terwijl ik niets liever wil nu....
Benthe, Giegel en Lieselot, sterkte meiden! Vind het echt rot voor jullie ik had gehoopt op wat beter nieuws.
Mijn weekend zit er al weer bijna op!! mag morgen weer gaan werken.. Wat zijn jullie plannen voor het weekend?? Wat afleiding..
Wat vreselijk weer zeg, allemaal veel sterkte! Dikke knuffel Meiden die nog op het wachtbankje zitten veel succes met wachten en ik duim voor jullie. Liefs LiAnn
Is er al iemand die iets voelt? Heb vandaag het idee dat ik een paar keer steken onderin mijn buik voel, maar volgens mij zit het tussen mijn oren...... Gisteren dacht ik een spatje bruin/roze te zien, maar vandaag niets..... Zucht en moet nog zeker een week wachten... Hoe gaat het met de rest?