Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Hier ook weinig hoop. Ik voel echt helemaal niets. Geen buikpijn meer, geen gevoelige boobs niets. Dat is zo irritant aan de Utrogestan dat dat mijn ongie onderdrukt. Hoe eerder we het weten hoe beter.

2. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    * Sass blijft duimen.. en duimen.. en duimen.. voor iedereen.. *

3. Deesjuhh

Deesjuhh Actief lid

24 nov 2008
    205
    0
    0
    @liann,

hoe is het met je meis?
    alles goed?

4. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Wachtbankje

Loesie: Testdatum 14 juni
    Zora: Testdatum 19 juni
    Hanneke: Testdatum 19 juni
    Talulah Testdatum 20 juni
    Biekie: Testdatum 22 juni
    Miepje: Testdatum 24 juni

Even het wachtbankje weer omhoog gehaald.
    Melek: Gefeliciteerd!
    Benthe, Giegel en Lieselot: wat verschrikkelijk rot zeg. Sterkte!

Hoe gaat het met de andere meiden hier? Ik zit nu 5 dagen na TP. Voel me wat grieperig, maar verder voel ik helemaal niets. Zal het weekend waarschijnlijk gewoon ongesteld gaan worden. Heb weinig hoop, denk om een teleurstelling te voorkomen. Hoe gaat het met de rest? Het wordt toch wel tijd voor goed nieuws hoor!

5. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dames, allemaal bedankt! ik duim voor jullie!!

Liefs Melek

6. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Heyy Deesjuhh,

Ik heb je al even niet gesproken
    Lief dat je naar me vraagt.!
    Ja ik ben weer aan het spuiten met de deca sinds vorige week zaterdag en 23 juni heb ik de uitgangsecho en dan begin ik ook met menopur 300e. Heel spannend hoor,zeker omdat dit de laatste poging is. Ik zie er ook best wel wat tegenop,we proberen zeker positief te zijn maar ja je hebt toch je gedachten van wat als...

Maar hoe gaat het met jou Deesjuhh?
    Dikke knuffel.

@Hanneke, ik blijf voor je duimen meid!

@ Zora, ook voor jou blijf ik duimen hoor.

Allemaal dikke knuffel
    Lfs LiAnn

7. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Dank je wel LiAnn. Voor jou gaat het ook allemaal weer beginnen. Het blijft spannend he? Ik heb vandaag een beetje een off-day.

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank je wel Liann! Andersom ook meid!

9. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Laatste pilletjes provera zitten er weer eens in!! nog even wachten en ik mag weer op het bankje.. ;)

10. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Spannend Sass succes!

11. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Wat goed Sass, wens je alvast heel veel succes!

Zit nu op dag 6 na TP en heb sinds vanavond wat bruin bij het afvegen. Heb ook ongi-krampen. Is dit niet veel te snel? Verwacht mijn ongi pas vrijdag of zaterdag, heb vaak wel bruin een dag van tevoren, maar niet zo vroeg al. Nou, hoop dat de duivels toch echt weg blijven.

12. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @Hanneke: ja wel fijn weer een nieuwe rond in te gaan.. vind het voor jou veel spannender!! mijn duimen draaien overuren..;)

@Miepje: dank je wel.. Kan het niet zo zijn dat het een innesteling is? hopelijk is het vals alarm en verlies je wat oudbloed..

Liefss Saskia

13. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    *Sass maakt een duivel verdrijf dansje*

Alleen bij mij mogen ze voor deze ene keer langs komen!! :D

14. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    @Melek: gefeliciteeeerd! Ik hoop dat wij je snel zullen volgen!!

@Miepje1: Is het niet zo dat je na een TP sneller ongi kan worden? Dus dat je dan 14 dagen niet red, dat hoorde ik vorige week namelijk van iemand.

@all: hier weinig nieuws, ik voel niks. Mijn temperatuur is nog nooit zo mooi geweest, maar het zal mij niks verbazen als hij morgen dan weer zakt *zucht*

15. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Nou zoals gewoonlijk dag 11 dpo en ik heb rood/bruin verlies, voor mij is het dus weer game over. Op naar IUI 5, ik ga nu eerst eventjes gefrustreerd, boos en verdrietig wezen een paar uurtjes.

16. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Balen Talulah, ik ga je vrijdag volgen helaas, dus ik weet hoe je je voelt. Sterkte meis.

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoi meiden!! Ik zou graag voor de 28e op de lijst willen. Ik zit nu in de 2e ronde met clomid. Deze maand heb ik daarnaast ook progesteroncapsules, die moet ik 3 x daags inbrengen. Ik heb namelijk een progesterontekort waardoor ik anders te vroeg bloedverlies. Ik heb als het goed is deze ronde 2 eisprongen gehad. De 28e mag ik dus testen... Ik heb nu echt het gevoel een kans te hebben :)

Iedereen veel succes op het bankje!! Hoop dat we snel allemaal naar het verlengde wachtbankje mogen!!!

18. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Talulah, wat balen zeg. Sterkte!
    In principe wordt je 14 dagen na je eisprong ongesteld en dus niet 14 dagen na de terugplaatsing, dat red je inderdaad niet. Dit is mijn 5e TP en bij mij begint het bruin meestal op dag 13 na de eisprong. Dat zou donderdag pas zijn. Nou ja, ga er nu gewoon van uit dat dit geen goed voorteken is. Maar ik blijf nog even duimen...~

@Hanneke: hou nog even vol meid! Ik hoop echt dat je het mis hebt en dat je gewoon met goed nieuws komt. Dat wordt ook wel eens tijd voor jou.

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bah meiden geen leuke berichten hier. Knuffels en sterkte!

Miepie: Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is. Duim, duim, duim...

Waarschijnlijk word ik ook gewoon ongi vrijdag heb puistjes, krampjes en een pesthumeur. Ik blijf nog even zitten voor spek en bonen maar heb geen hoop meer.....

20. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Miepje, dank je wel. Maar dit is de perfecte timing voor een innesteling. Ik vind het alleen maar een goed teken hoor.

Deel Deze Pagina