Nou we zijn een lekker stel met z'n allen hihi! Hopelijk gaan er toch een paar meiden mazzel hebben! Heb vanochtend een afspraak gemaakt voor acupunctuur, dinsdag a.s. heb ik het eerste consult. Ik heb al vaker acupunctuur gehad voor andere klachten maar dat hielp toen niet dus ben benieuwd.
Haha, we zijn inderdaad een lekker stel samen. Hanneke, ik heb geen ervaring met een innestelingbloeding, maar dan moet het bruin toch niet zo lang door gaan? Heb vandaag weer bruin, net alsof ik ongi moet worden. Ik weet het niet hoor, ik wil het zo graag geloven, maar ik denk toch echt dat het een voorbode van de duivels is.
Nou inderdaad we zijn een lekker cluppie.. @Talulah, Waarvoor ga je acupunctuur doen? ik ben daar niet zo bekend mee.. dat zijn toch kleine naaldjes voor in je oor?? @ Miepje, kan dat niet 1 a 2 dagen zijn.. dus vanaf NU moet het wegblijven.. *Sass jaagt de duivels weg bij Miepje en stuurt ze naar zichzelf!*
@Sass: voor een betere vruchtbaarheid. De naaldjes gaan niet alleen in je oor. Volgens mij is het nu zo dat ze deze gaan plaatsen ter hoogte van mijn baarmoeder
Miepje volgens mij kan een innesteling ook 2 dagen duren. Ik ga ook een duivelverdrijvingsdansje doen. Dan is het echt een goed teken. Talulah ik heb ook een ronde acupunctuur gedaan. Inderdaad krijg je overal naaldjes. Het heeft bij mij alleen niet mogen helpen. Maar....ik ga duimen dat het bij jou wel gaat lukken.
Klinkt wel een beetje eng.. maar hopelijk helpt het wel.. Proberen kan geen kwaad.. baad het niet dan schaat het niet toch
haha, dank jullie wel meiden! Heb vandaag (tot nu toe) bijna geen bruin, dus hoop echt dat jullie gelijk hebben. Waaaaahhh, wat is dit erg zeg! Dat acupunctuur vind ik ook altijd een beetje eng, maar heb er al meerdere verhalen over gehoord en sommigen hebben er echt baat bij gehad. Dus als je erin gelooft, zou ik het zeker proberen. Heb nog nooit gehoord dat het kwaad kan, dus gewoon doen!
hoi Liann, met mij gaat het nu goed. ben vorige week zo ziek geweest heb alles uitgespuugd. maar ben nu weer opgeknapt. ben nu ruim 11 weken en alles gaat goed. het groeit goed en hartje klopt nog steeds gelukkig. is dit je laatste deca of heb je hierna nog andere suggestiies gehad? ik denk eg wel aan je hoor vind het zo rot voor je. hoop egt egt egt dat het een keer lukt voor je.!!! groetjes
Helaas ben ik van het bankje gevallen. Ik heb vanmorgen bloed laten prikken en ik ben niet zwanger. Het is zo moeilijk allemaal te bevatten. Ik wens jullie verschrikkelijk veel succes allemaal.
Ik kom vanaf dinsdag weer op het wachtbankje zitten. Vanmorgen heb ik een follikelmeting gehad en dinsdag heb ik de 3e IUI. Het is geen goede uitgangspositie, want ik heb aan de rechterkant twee dominante eitjes en dat is de kant van mijn dichte eileider. Maar we zien wel hoe het loopt.
Meiden, bedankt voor jullie medeleven, maar het heeft niet zo mogen zijn. Ik ben keihard gevallen vandaag. Sinds vanmorgen weer veel pijn en nu ook rood bloed. Laatste cryo-poging is dus mislukt. Nu eerst wachten tot mijn vriend door zijn medicijnstop is en dan mogen we in augustus weer verder. Hanneke, hoe gaat het nu verder met jou? Je hebt geen cryo's toch? Kun je nog een vierde behandeling doen? Vind het zo erg allemaal. Wens je heel veel sterkte! Alle andere meiden, veel succes nog!
Miepje ik had jouw berichtje helemaal niet gezien. Wat erg ook voor je meis. Jeetje he sterkte ook. Lekker stel zijn wij. Nee met zoveel bevruchtingen hebben we iedere keer geen cryo's helaas. Een 4e keer moeten we nog over nadenken. Mijn mannetje gaat mee met alles wat ik wil. En mij kennende wil ik toch nog een poging in Dusseldorf proberen. Maar eerst dit allemaal nog even verwerken.
Meiden veel sterkte allemaal!!!! Ik kom me volgende week weer melden, heb dinsdag misschien de punctie... Tot dan!
Nee hè.. wat ontzetttend vervelend!!! :x:x Weet niet wat ik moet zeggen.. Heel veel sterkte.. Dikke knuffelss