Sass, in Belgie en Duitsland doen ze assisted hatching. Dan maken ze een sneetje in het schilletje van de embryo om het innestelen te vergemakkelijken.
Waarom doen ze dat dan niet gelijk zou je denken hè.. Heb je een beetje een fijn weekend? Wij zijn gisteren een dagje weggeweest.. winkelen, uiteten.. Vandaag de papa's bezoeken.. Liefss Sass
Hanneke ,wat ontzettend kl*te zeg! Ik wens jullie heel veel sterkte Miepje,voor jou ook ontzettend kl*te,ik wens ook jullie heel veel sterkte Dikke knuffel voor jullie. Lindinha, spannend heb je a.s dinsdag de punctie ? Heel veel succes! Giegel, heel veel succes! Ik heb a.s dinsdag de 23e juni(mijn verjaardag) de uitgangsecho. Als het allemaal goed is mag ik beginnen met de menopur. Lfs LiAnn
Hallo meiden, Sterkte voor de meiden die eraf zijn gevallen. En heel veel succes voor de spannende dagen die komen, voor de meiden die nog op het wb zitten. Ik kom er weer gezellig bij zitten, ben vrijdag ongi geworden, dus na een kleine pauze gaan we maandag weer beginnen. Heb er nog een beetje een raar gevoel bij, probeer er niet teveel bij na te denken. Je blijft natuurlijk hopen dat het deze keer wel gaat lukken. We zullen zien. Mijn volgende NOD is 16 juli.
Vanmorgen voor een 2e echo geweest, maar mn eitjes waren niet echt hard doorgegroeid, er zaten nu ongeveer 4 grote en verder nog een aantal kleintjes... maar vind het zo raar, afgelopen vrijdag zag het er allemaal goed uit, moesten wel nog wat groeien, maar leek allemaal goed te gaan. Moest vandaag bij dr. T voor een echo, maar heb niet zoveel vertrouwen in haar, had het idee dat ze niet goed genoeg keek ofzo....misschien ligt het ook wel aan mij en wil ik dat alleen maar denken, maar ga morgenvroeg weer terug voor een 3e echo voor de zekerheid, heb dan ook een andere arts (dr. R.), dus ben benieuwd wat zij zegt. Heb ook nog bloed laten prikken vandaag, daarin kunnen ze zien of je eitjes nog meer gaan groeien of niet. Morgen de uitslag daarvan en dan die echo... anders is het mooi K*T, moeten we dus gaan beslissen of we de behandeling willen afbreken of toch wel de punctie willen laten doen. Als we het wel doen, kost het ons een behandeling, maar hebben we misschien geen of een paar emmies, breken we het af dan moeten we weer tot aug/sep wachten voor een nieuwe behandeling....pfffffffffffff..... word er zo gek van....
Hoi meiden... het wachten gaat mij niet snel genoeg!!! Zo, dat moest ik ff van me af zeuren!! Iedereen veel succes en sterkte met wachten!! Hopelijk mogen we straks allemaal door naar het verlengde wachtbankje!!! En iedereen die aan de verkeerde kant er van af is gevallen, veel sterkte!!
Ik ben er vrijdag ook van afgevalen helaas. Op naar IUI 6 nu! Meiden die er ook afgevallen zijn, heel veel sterkte! Liefs Zora
Hoi Meiden, ook ik zit nu op het wachtbankje! 10 juni heb ik mijn 3e IUI gehad. ik hoop echt dat 3x scheepsrecht is.... woensdag wil ik niet ongesteld worden!!!! ik hou jullie op de hoogte! Liefs, Kiezel
@ Wachtende!: nog een paar daagjes zeg zie ik zo.. spannend @ Voor iedereen die van het bankje is gevallen.. heel veel sterkte.. Liefss Sass
Zo vandaag de 1e prik weer achter de rug! Ik moet eerlijk bekennen, dat ik er wel tegenop zag. De laatste keren was niet echt succesvol en pijnlijk. De 1e was heerlijk pijnloos, nog maar ong. 9 te gaan
Sass: bedankt... gister weer echo gehad, had toen 5 grote eitjes en 4 kleine, we hebben besloten om de punctie toch te laten plaatsvinden, morgenochtend om 9 uur mag ik weer. Gisteren een peptalk van mn baas gehad, die zei: vorige keren ging het in het voortraject allemaal goed (10-12 eitjes) maar was de afloop niet goed, misschien moet het nu wel gewoon wat minder gaan, met een GOEIE afloop... Laat ik daar dan ook maar vanuit gaan, reken ook niet op cryo's, als dat wel het geval is dan is het mooi meegenomen! Maar zou wel balen zijn...maar goed laat ik maar rustig afwachten!
Dat is heel mooi gezegt van je baas.. Ik ga heel hard voor je duimen.. Ik ga vanavond weer de eerste prik zetten.. Ik sta er ook dubbel in omdat het al zovaak mis is, is het moeilijk om positief te bljven.. en dan denk ik al die @#$!! prikken straks weer voorniks..
Hey meiden. Lindinha, spannend morgenochtend de punctie. Wat fijn van je baas dat hij je even opgepept heeft. En ik ga helemaal met hem mee.. ik ga voor je duimen. Heel veel succes alvast voor morgenochtend. Sas, succes vanavond met de eerste prik. Ja het is ook allemaal niet niks he,je bent steeds zo bang voor de teleurstelling.Maar.. we proberen allemaal maar positief te blijven,toch . Dikke knuffel Liefs LiAnn
Hoi, Nou we zijn inmiddels alweer een paar dagen verder.... Punctie was niet fijn, vrij pijnlijk eigenlijk, en wat een beetje teleurstellend was was dat ze maar 4 goede eitjes konden vinden om te gebruiken voor ICSI. Dat was woensdag, het is inmiddels zondag en heb gister 1 emmie teruggeplaatst gekregen en.................... 2 IN DE VRIEZER!!!!!! Ben helemaal blij! Van de 4 eitjes dus 3 topembryo's!!!! Nu weer 2 weken wachten.... spannend!! Hoe is het bij jullie?? Groetjes Linda
Hey Lindinha, Wat goed zeg 3 toppers ! Ben je al wat bijgekomen van de punctie ? Fijn he dat je iets hebt om in te vriezen. Ook al had je er "maar" 4 het zijn wel 3 topembryo's geworden. Hou hem lekker warm bij je (dat gaat wel lukken metdit weer ) Ik duim voor je Lfs LiAnn