Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey meiden,

ik heb nu mijn 1ste icsi erop zitten, en heb 2 emmy's vandaag teruggeplaats gekregen.
    ik durf niet te hopen (wat ik ergens stiekem toch wel doe natuurlijk!) want ben zo bang voor een teleurstelling!
    ik mag 13 juli testen.

meiden op het wachtbankje veel succes met alles!

ik zal vanaf nu alles goed bijlezen, liefs mounia

2. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    @Lindinha, vreselijk dat die punctie zo vervelend is. Zal denk nooit prettig zijn. Wel toppie die tp, nu ontspannen en duimen voor een goeie afloop. Wij duimen mee!

@Sass, hoe is het met de rest van de prikken gegaan?
    Bij ons was het vandeweek ook weer pijnlijk en net ook, mijn vriend doet het, want ik zou lopen te mutsen om het te doen(panisch voor naalden) en bovendien vind hij het niet erg. Erger nog hij vind het geweldig om te doen! Ik kijk ook niet, paar dagen geleden keek ik wel en deed GRRRRRR zeer, doe ik dus ook niet meer. Ik pak meestal hem ergens vast (gaat om het idee) deed ik nu dus ook niet, weer pijn. Is bijna een rutieel geworden...hahahaha NIET KIJKEN EN MIJN VRIEND VASTHOUDEN (KLEDING OF IETS DERGELIJKS)
    Morgenochtend de fm, vind het wel weer spannend! Het einde van de prikken is in zicht ;)

3. Kiezelsteentje

Kiezelsteentje Actief lid

23 sep 2008
    153
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Meiden,

Ik ben 4 dagen overtijd!

ik durf niet te testen!!!

Ik vind het zoooo spannend!

ik hou jullie op de hoogte, ik denk dat ik woensdag ga testen!

Liefs,

Kiezel

4. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oooh wat een ramp zeg..
    Ben je er ook zo mee bezig dat je de tijd in de gaten houdt (met zweet in je handen) wanneer je weer moet??
    Gelukkig gaat het deze keer best.. alleen 1ste prik was gelijk een blauwe plek!!
    Het lijkt wel of het scheelt hoe en waar je hem prikt.. langzaam of iets vlotter.. en iets hoger of lager..
    Ik ben ook als de dood voor naalden..kan zo stressen van te voren voor eigenlijk een mini prikje!! dat hou ik mezelf dan voor..
    Maar vind het nog enger als m'n man het zou doen.. hihi (ik ben verpleegkundige)
    Als de pregnyl er aan komt dan ben ik een hele dag aan het stressen... zie daar steeds weer zo tegenop :( en dan zit ik daar met m'n naald.. 1 2 nu... nee toch maar niet enzzzz
    Maar wel een overwinning dat we het gewoon doen! hoe dan ook toch?? ;)

5. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Super :D ik ga voor je duimen..
    (niet de punctie zelf hè.. dat lijkt me echt heel akelig... maar de uitkomst = top)

6. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ooooooh Waarom test je niet nu??????

7. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ook voor jou duim ik mee ;)

8. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    kiezelsteentje, whaaaa wat spannned! :D waarom zo lang nog wachten met de test???

sass dank je wel meid!

meiden ik duim voor jullie allemaal!

hebben jullie trouwens bijwerkingen van die zetpillen? (purogstan ofzoiets?)
    want mijn boobs en tepels doen onwijs zeer!!! (kan nog geen zwteken zijn he? dit is pas 2de dag na de terugplaatsing.)

liefs mounia

9. Kiezelsteentje

23 sep 2008
    153
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Meiden,

ik kan heel voorzichtig vertellen dat ik ZWANGER ben!!!!

maar nu begint het wachten!! hopen dat hij/zij dit x blijft zitten en zich lekker innesteld!

ik ben zoo bang dat het weer mis gaat, dus nu komen de slopende weken......

maar ik ga het positief tegemoet! 3x moet scheepsrecht zijn!

Jullie allemaal veel succes!

Liefs,

Kiezel

10. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    @kiezelsteentje: Wauw! Onwijs gefeliciteerd! Ga voorzichtig genieten:)
    Ik blijf voorlopig voor je duimen!

11. Kiezelsteentje

23 sep 2008
    153
    0
    0
    Noord-Holland
    @ stichie: Bedankt!

12. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Kiezelsteentje: Hier nogmaals, Gefeliciteerd! :)

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    kiezelsteentje, geweldig zeg! gefeliciteerd!

14. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Kiezelsteentje, van harte gefeliciteerd!!

15. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oozo.. maar ik wil je toch feliciteren..

Gefeliciteerd! :)

16. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hier meerdere groeiende eitjes.. 14, 13, 12, 12..
    Dus weer over twee dagen terug naar het zkh.. hopelijk willen ze niet allemaal tegelijk!! en kan deze poging doorgaan ;)

17. Kiezelsteentje

23 sep 2008
    153
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je!

ik ga duimen dat het door mag gaan voor je!

Liefs,

Kiezel

18. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Jij ook dank je wel.. :)

19. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Kiezelsteentje, wat geweldig. Gefeliciteerd!

20. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    @kiezelsteentje GEFELICITEERD!!! wat spannend weer, eerst wachten of je mag testen en nu de eerste 12 weken volhouden! Geniet ervan.

@Sass, elke dag weer zit je steeds op de klok te kijken, het begint pas echt als ik die naald zie brrrrr. Mijn vriend zit dan met een big smile, mij te plagen! Ik merk ook dat ik mijn adem inhou hihi maar elke dag is weer een overwinning en kan ik er weer 24uur tegenaan. We moeten er wat voor over hebben, elke keer hoop ik dat het de laatste keer is, maarja wie niet..

maar jij bent verpleegkundige, zou het dan niet makkelijker moeten zijn, of heb je in je werk niet met naalden te maken?
    Ik zou het zelf echt niet kunnen. De pregnyl hebben we pas 1 keer gehad en dat was in het zh gedaan, het ging ineens zo snel. We moeten nu zelf voor het eerst de pregnyl doen, vanavond om 23u, ik hoop dat ik tot die tijd wakker kan blijven hihi Daar ziet mijn vriend wel een beetje tegenop, meer het mixen, hij is bang dat dat niet goed gaat ofzo. Ik zal wel steeds tegen hem zeggen dat ie het langzaam moet doen. Van dat idee vanavond de pregnyl krijg ik wel zweethanden, ga mezelf vandaag goed bezighouden (ben lekker vrij)
    Ik ben heel trots op mijzelf dat ik alleen ga met bloedprikken, moet wel liggen en ik kijk niet, maar ik ga wel alleen. Gelukkig is er een vrouwtje die het ondertussen wel weet en ik was vandaag ook weer erg blij dat zij mij ging prikken, dat ontspant toch wel ietsjes meer. Stomme naalden.....grrrrrr

Maarre als ik niks meer hoor, dan gaat het vrijdagochtend 11.05 weer gebeuren. Spannend dus. Hopen dat mijn lh piek niet is geweest, anders moeten we morgen en moet ik vast en zeker gelijk spuiten dat zal betekenen dat ik het zelf moet doen OHNOOOOOOOOO!!!!! *niet aan denken, find a happy place*

Deel Deze Pagina