Helaas meiden ben ik gisteravond op dag 12 heel hard van de wachtbank gevallen ....had al zo'n vaag vermoeden....hele dag al en beetje 'vreemd' gevoel in m'n buik waar ik de 10 dgn daarvoor geen last van had. Gisteravond het eerste bruinverlies wat zich vandaag heeft doorgezet tot flink roodverlies. Volgens paperassen van bij de TP moet ik ondanks een ongi wel gewoon testen op dag 18. Vind het zelf wat overbodig, helemaal om de utrogestan dan ook nog in te brengen (bleghh). Zal van de week wel eens even het ziekenhuis bellen over hoe en wat..... Jullie allemaal nog heél veel succes met wachten!! M'n duimen draaien dat jullie meer geluk hebben, want dat heb je helaas wel nodig, een flinke dosis geluk!! Mezelf weer verwijderd van de wachtbank. Giegel, jij een fijne vakantie. Enne....MaaikEmile...jij maakt het wel héééél spannend zeg!! Zal over 2 dgn dan nog eens even een blik werpen hier!! Succes Dames!! WACHTBANKJE: 7 juli testen - MaaikEmile 13 juli testen - Mounia 16 Juli - Dolfijntje74 17 Juli - Sass 18 Juli - Zora
@ Majo: Balen zeg! Ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt over testen op dag 18 en wat de reden daarvoor is, als je toch ongesteld bent geworden. Bedankt! Ik hoop dat het de rest van de week wat beter weer is, want we blijven in Nederland (en vlakbij huis). @ MaaikEmile: Spannend joh! Ik hoop dat je met een goede reden overtijd bent Succes! Ik verwacht nog steeds de duivels morgen of vandaag. Maar dat zien jullie over een week wel.
Ooh Majo, wat ontzettend jammer.. die %$##@! duivels ook! :x @Giegel.. fijne vakantie.. en tja die regen zijn we nu weer zat! dus kom maar op met de zon.. @Maaike, spannend......
Nee toch, MaaikEmile...jij toch hopelijk niet ook? Het zag er zo positief uit bij jou!! Hopelijk valt het toch mee?! Giegel, weet nu van iemand van een ander topic dat het testen w.s. door moet gaan ondanks de ongi om een bbz uit te sluiten. Dus 'k ga zondag toch maar testen. Ik eb morgen met het zkh Nogmaals Succes Allemaal Verder!!!
dit gevoel heb ik altijd voordat ik ongi moet worden.. en ik had echt goede hoop dit keer. de 1e keer IUI voelde ik 2 weken lang van alles. nu voelde ik helemaal niks dus dacht dat het goed zat.. durf nog niet te testen bang voor de teleurstelling..
Hallo meiden is er nog plek?? Vanaf vanmiddag 14:00 mag ik ook op de bank!! Het wordt weer spannend. Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Testdatum 20-07-09.... Maaikemile: duimen draaien voor jou!! X
WACHTBANKJE: 7 Juli testen - MaaikEmile 13 Juli testen - Mounia 16 Juli testen - Dolfijntje74 17 Juli testen - Sass 18 Juli testen - Zora 20 Juli testen - Zoe1976 zo je staat erbij
dankje voor de lieve berichtjes maar ben helaas toch ongi geworden net baal echt enorm en ben er best wel van slag door.. iedereen die nog op het wachtbankje zit heel veel succes!
Nee he, ik vind het zo ontzettend rot voor je.. iedere keer weer die teleurstelling.. leef met je mee.. Dikke knuffel en sterkte.. Liefs Saskia
dankjewel volgende keer de 3e keer en 3x is scheepsrecht toch houd ik mezelf dan maar voor want ben er wel goed ziek van..
WACHTBANKJE: 13 Juli testen - Mounia 16 Juli testen - Dolfijntje74 17 Juli testen - Sass 18 Juli testen - Zora 20 Juli testen - Zoe1976
hoi allemaal, ja ik heb ook meer dan normaal gevoelige borsten, en ben idd ook moe en opstandig enzo hahaha ben niet de enige... ik moet nog 9 dagen wachten!!!!! ik vind het ook spannend hoor en zit ook nog thuis want heb overstimulatie.... op zich gaat het aardig hoor, nou succes allemaal knuffie Hellen
@MaaikEmile: Het is ook niet niks.. iedere keer weer.. En dan is het super moeilijk om positief te blijven!! Hoop dat je dit weekend fijn wat afleiding hebt..
@Hellen nog 9dgn wachten en overstimulatie? kun je dat uitleggen? Ik heb weleens overstimuatie gehad en moest toch stoppen met de behandeling..
Majo en MaikEmile, wat een domper zeg! Echt balen, geef de hoop niet op. Ik verwacht niks van deze ronde, door de aantallen, maar ik weet dat als het dichterbij komt het toch gaat kriebelen. je gaat toch stiekem hopen, je kan er echt niks aan doen. Succes voor de dames die erbij zijn komen zitten.