Ik voeg mij even toe WACHTBANKJE: 13 Juli testen - Mounia 16 Juli testen - Dolfijntje74 17 Juli testen - Sass 18 Juli testen - Zora 20 Juli testen - Zoe1976 20 Juli testen - Linda
Ik voeg mij even toe WACHTBANKJE: 13 Juli testen - Mounia 16 Juli testen - Dolfijntje74 17 Juli testen - Sass 17 juli testen - Dagmar1974 18 Juli testen - Zora 20 Juli testen - Zoe1976 20 Juli testen - Linda
Ben terug uit Noordwijk.. was erg leuk, maar door het weer van vandaag toch al naar huis terug gereden.. Heb trouwens een beetje buikpijn!! als die #&*%%$ duivels nou maar eens een keertje wegblijven!
Linda en Dagmar, welkom, het wordt weer oudwerwets gezellie druk, iedereen voorzien van lekkers? Sass, ik blijf voor je duimen, dat die duivels wegblijven.:x
weet niet of mounia hier nog komt, ze heeft het erg zwaar gehad (IVF) en is inmiddels ongi geworden, ze krijgt morgen nog wel een bloedtest
hey meiden, ik heb net deze topic ontdekt op aanraden van Majo ik wil mij graag ook bij jullie sluiten, mag ik mezelf gewoon op de lijst zetten ik ben de trotse bezitter van 1 emmy, eerste ICSI, testdag 17 juli....
Ik voeg mij even toe WACHTBANKJE: 13 Juli testen - Mounia 16 Juli testen - Dolfijntje74 17 Juli testen - Sass 17 juli testen - Dagmar1974 17 juli testen - Calani 18 Juli testen - Zora 20 Juli testen - Zoe1976 20 Juli testen - Linda
@Linda, Weinig klachten (gelukkig) Andere rondes TE veel klachten!! was ook geen pretje.. maar wel van die vage buikpijn klachten ofdat de duivels er aan willen komen!
hey meiden, Sass bedankt En ja ik heb sinds gisteravond de typische zeurende ongi-buikpijn die ik, zoals elke vrouw, al zo goed ken, voel me nogal down, meestal komen mijn regels binnen de 24uur, pffff hou jullie op de hoogte... succes allemaal!!