Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    afwachten helaas.....
    kan gewoon nog 2 kanten op sterkte

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik hoop voor je dat het een innestelbloeding is.... maar ik heb er eigenlijk geen verstand van, ik hoop over een poosje van wel zucht... lijkt me echt toppie om een innestelbloeding te hebben ;) ;) ;) .
    hoera nog maar 7 dagen te gaan.... en ik voel vandaag niks... hahahh zie je wel m,n gedachten gaan met me op de loop, gelukkig moet ik morgen weer werken dan gaat de tijd lekker vlug.
    en voor alle ander meiden op het bankje, ik stel mezelf echt zo voor dat er een bank van 100 meter lang staat waarop wij allemaal op en neer zitten te wippen van ongeduldigheid met aardbeien, milkshakes en ijsthee hahahaha

ik neem chips mee, daar ben ik aan verslaafd

groetjes jose

3. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    mama2be, hoop en duim voor je dat t een innestelingsbloeding is! :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

Hier dus inmiddels de trotse bezitters van een topembryo, klasse 1. Beter kan niet.
    Ik heb nachos-chippies meegenomen en verse guacemole, hmmm...

Liefs,
    Vietje

4. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hoe is het nu Mama2bee? Hopelijk is het de goede kant opgegaan...

Het is een smakelijke bedoening hier, op t bankje. Ik heb chocoladekoekjes (van die extralange, van Bolletje, met hazelnoot) in de aanbieding...

Goed zeg, Vietje, klasse-1! :) (tenminste, dat denk ik, ben nog niet zo thuis in de emmy's, maar het klinkt heel goed). Wanneer mag jij testen?

5. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    oh die koekjes lust ik wel srb! hmmm
    Ik mag de 19de testen...
    Jij al bijna zie ik... :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

xxx

6. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Nog een paar uur dan weet ik of ik het kritieke punt voorbij ben. De vorige 2 rondes ben ik op zondagavond ongesteld geworden. Ik voel wel van alles en ben steeds ook zo verschrikkelijk moe, maar soms denk ik ook, zou het psychish zijn, omdat ik het zo graag wil. Spannend. Morgenochtend testen.

Mama2be en SRB, hoe gaat het met jullie? Jullie NOD nadert ook met rasse schreden!

liefs,
    marykay

7. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Heel spannend Marykay! Sterkte!

Bij mij gaat alles nog goed (maar mijn NOD is door de progestan meestal pas op dag 15 en dat is dinsdag)

xxx

8. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    mama2b en srb:Spannend!ik duim voor jullie

Hier zijn we sinds een paar uur de trotse eigenaars van 2 emmy,s.De kwaliteit was B en C, dus ben zo heeeel erg bang dat het niet goed gaat komen.Ik probeer positief te blijven,maar is wel moeilijk.En dan moet ik nog 2 hele weken pffff.

geef die doos met chocokoekjes maar aan mij of is die inmiddels al op?

9. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    hallo,

ik zit ook op de wachtbank. vandaag op dag 11 van de 2e iui.
    vorige iui werd ik het op dag 11 in de ochtend al.
    had wat buikkrampen/ongiepijn. maar t is er en t is ook weer weg.
    doordat ik het vanmorgen nog niet ben geworden, krijg ik weer goede hoop!
    succes allemaal!
    liefs visje83

10. Mama2bee

Mama2bee Lid

5 jun 2008
    16
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben op dit moment echt heel erg onzeker, de zenuwen gieren door mijn lijf. Ik heb sinds gisteren en vandaag, bruin bloed (slijm) :oops: gepaard met licht bloed verloren het is maar een paar druppeltjes. Normaal heb ik dit nooit. Morgen moet ik ongesteld worden.

De terug plaatsing van 2 embry's heeft plaats gevonden op 30 Juni. De artsen vertelde ons dat ik pas 18 daarna mag testen. Ik durf morgen nog niet testen, ben zo bang voor negatieve uitslag. Ik moet gewoon nog even wachten hoe het verder gaat onwikkelen.

Zo dat is eruit...dat lucht op! :p

11. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    mama2b je bedoelt zeker 30 mei.Dan zit je nu pas 10 dagen na de teurgplaatsing toch?Dan zou ik nog niet testen nee, want dan zit er misschien nog niet genoeg hcg in je bloed.
    Spannend hoor!

12. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Koekjes zijn op helaas, maar ik heb wel brownies gebakken vanmiddag, wil je er daar eentje van?

Wat zegt dat, kwaliteit B en C? Ik ga heel hard voor je duimen in ieder geval. 2 weken duurt inderdaad vreselijk lang...

13. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Visje83: welkom op het wachtbankje. En succes met wachten!

@ Mama2bee: spannend zeg. Het is inderdaad beter om nog even te wachten, het kan innestellingsbloed zijn he. Ben het met Diana eens, test nog maar even niet, als je te weinig hcg aanmaakt, ben je helemaal teleurgesteld, terwijl het nog helemaal goed kan komen.

Sterkte!

14. Mama2bee

Mama2bee Lid

5 jun 2008
    16
    0
    0
    Ik ga ook op jullie advies in...alvast bedankt Diana26 en Srb.

Vandaag had ik ongesteld moeten worden......meestal draag ik de avond daarvoor al maanverband. Maar vanmorgen niks te zien. :D Ik wacht gewoon af tot volgende week.

@Sbr...voor jouw is het echt spannend morgen! Ik ga voor je duimen.
    @Diana26 voor je het weet is het al 23 juni....voor jou ga ik ook duimen.

Succes meiden!

15. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    maar mama2bee de terugplaatsing is pas 10 dagen geleden, waarom denk je dan dat ja vandaag ongi moest worden?Ik mag testen 18 dagen na de PUNCTIE, misschien heb je daar wat aan.
    Ik duim voor je

16. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    vanmorgen toch een clear blue digitale test gedaan, maar helaas.. toch maar wachten tot woensdag dan..

17. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    spannend hoor visje.Ik duim nog steeds hier voor je

18. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    heb je voor de clear blue digitale test, niet meer hcg nodig? het liefst doe ik nu nog een etos testje er tegen aan.. hihi
    kan gewoon niet meer wachten!

19. Mama2bee

Mama2bee Lid

5 jun 2008
    16
    0
    0
    diana26 ik was 18 mei voor het laatst ongie, en ik heb een cyclus van 22 dagen. Ja ik ga pas volgende week testen.

Visje83 spannend ik duim ook voor je! :D

20. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Visje; welkom op t wachtbankje. Maar je mag al bijna testen, spannend hoor!
    De duimen draaien voor je.

Mama2be; duim ook nog steeds hard voor jou! Ik ben het met Srb en Diana eens, volgende week pas testen. Spannend meis!

Srb; bijna mag je testen... :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

Diana: dat t er 2 van 'mindere' kwaliteit zijn wil nog niet alles zeggen hoor!
    Blijf positief denken. Die 2 blijven gewoon 9 mnd zitten! Gzellig bij hun mams!

Dikke kus
    Vietje

Deel Deze Pagina