Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    denk dat je het beste kan gaan testen meid
    maar zag dat je dat zo ging doen dus wacht met spanning af

2. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Eigenlijk zit ik ook op het wachtbankje.
    Ik weet alleen niet wanneer mijn ongi gaat komen.

16 juli had ik nog hcg waarde van 6.8 in m'n bloed.
    Dus je zou zeggen dat m'n ongi een dezer dagen wel moet komen.

3. Elisa

Elisa Actief lid

6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Ik heb net getest. Negatief....
    Morgen maar het ziekenhuis bellen.
    Ik snap er niets meer van ik dacht dat je na IUI altijd na 14 dagen ongesteld zou worden en wist niet dat het ook langer kon duren.

4. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ja hoor, kan zeker.
    Ik mocht met mijn 1e IUI pas na 18 dagen testen en die was negatief...dag 19 wat bruinverlies en dag 20 kwam het goed doorzetten.

5. Elisa

Elisa Actief lid

6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Ginny, dank voor je reactie. Heb begint bij mij nu ook te komen...

6. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Meiden mag ik nog wel even aanschuiven zo 4 dagen voor NOD?

Hahahaha

Hoe is hethier dames? Bij mij even een dipje, temp is aan het zakken, vandaag 0.2... hoop echt dat ie weer omhoog gaat anders geen hoop meer... bleh!

7. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!!

Testdatum

Augustus
    21: Marion1971 (ICSI)
    22: Ginny (ICSI)
    22: Danjo (IUI)
    22: Marooz (IUI)
    23: Miepje1 (IUI)
    23: Winnie Pooh (Clomid)
    26: Brenda77 (Cryo)
    28: Inkie73 (IUI)
    29: Hope ( ICSI)
    31: Roosje (IUI)

September
    04: Belle (ZI-D)

Mezelf er nog net op het nippertje tussen gezet!

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de

8. Elisa

Elisa Actief lid

6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Net het zh gebeld omdat er nog niets is. Ze zeggen dat mijn nod gewoon laat kan zijn en dat ik nog een week moet afwachten.... Bah

9. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Jakkes elisa.... dat is echt niet wat je wil horen, kan je niet gewoon vargen om een bloedtest?

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hm das vervelend elisa bah
    Hier temp ook 0,3 gezakt ,pfff morgen maar weer afwachten

11. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    *** SOS *** SOS ***

Ik heb jullie hulp/ advies even nodig.
    Ik schreef net dit in mijn eigen topic, na aanleiding van de vraag hoe het gaat.

Ik moet zeggen dat het best moeilijk is.
    Ik voel me goed en ben gedurende de hele behandeling heel positief geweest, maar wordt nu regelmatig overmand door angsten.
    Pfff, en dat wil ik eigenlijk niet.
    Ik wil er gewoon in geloven dat het goed komt.
    Ginny, hoe doe jij dat? hoe kom je de dagen door?

Als we iets doen heb ik zeker afleiding, maar zo gauw als ik ook maar even zit, dan beginnen mjn gedachtes te draaien.
    Het is niet zo dat ik heel negatief ben, maar ik ben min of meer bang om te veel van het positieve uit te gaan.
    Is dat raar?

Iemand? de ideale tip? ;)

Liefs Hope

12. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Hope; ik herken mezelf hier zeker in, je gaat jezelf alleen maar beschermen, niet teveel denken dat het goed gaat, en niet teveel ermee bezig zijn, straks ben ik er teveel mee bezig en dan mag het van diegene daarboven nog niet... och wat ik me al niet in mijn hoofd gehaald heb,,, een slokje wijn en dan dnek ik zie je wel, nu dnekt die man daarboven dat ik er niet goed mee bezig ben en dan gaat het niet door... etc etc....

Dus meis ik denk dat het erbij hoort, en de gouden tip zou ik ook graag horen! hahahaha :-D

13. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Hope,

Zet de computer uit en ga naar buiten! Maak een stevige wandeling, probeer af te spreken met een vriendin, gezellig kopje thee drinken, samen middagbioscoop pakken.
    Ik weet als geen ander hoe moeilijk dit is...maar gewoon doen helpt soms echt.
    Ennuh (beetje pradoxaal nu) maar surfen op alle fora is juist wat je niet helpt.
    We denken allemaal aan je en duimen voor je maar probeer iets leuks te ondernemen stel jezelf als doel dat je pas vanavond weer het net op mag.

Ik zelf regel op zulke momenten altijd een heerlijke chinese voetmassage maar ik weet niet of je in een stad woont waar dat zo makkelijk te regelen is. Het werkt en ontspannend en is goed voor je lijf & ziel :)
    Of moeilijke recepten uitproberen, je man verassen met een 3-gangen menu, taarten bakken......Wandelen en jezelf daarna trakteren op een lekker boek, daarna op t bankje onder dekentje nestelen.

Ik wil je heel veel sterkte wensen...want het is soms ook gewoon bijna niet te doen....maar ik hoop dat je er een leuke week van maakt.

Liefs,
    Ciara

14. Elisa

Elisa Actief lid

6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Goede tips Clara.
    Sterkte Hope, weet precies hoe je je voelt.
    Zo ik ga ook maar eens van de bank af eerst even een lange douche nemen en dan actie!

15. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    JA ciara! dank je! Ik ga uit eten met het mannetje! even de zinnen verzette! heb namelijk ook al wat krampjes dat ik denk verdikkeme! Dus echt even eruit!

Dag dames en tot morgen!

16. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Bij mij alweer bruinverlies.
    Morgen komt het er vast helemaal door

17. Elisa

Elisa Actief lid

6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    He meiden hoe gaat het? Lekker avondje gehad?
    Bij mij nog steeds geen verandering. Ben wel misselijk vandaag. Maar dat heb ik ook wel eens als ik ongesteld wordt.
    Pfff. Vermoeiend dit. Hoe kan ik dit nog een week volhouden?

18. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    jakkes minou.... ik ga me helaas bij je aansluiten in de komende dagen, temp hier weer 0.1 gedaald... moet wel een wonder gebeuren wil ik zwanger zijn... voel me ook niet zwanger... grrrrr

Dus voor mij op naar poging 3.... zucht

Elisa, volhouden meis... is wel heel moeilijk dat begrijp ik... steun knuff voor jou...

19. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Pffff en weer een dag voorbij....
    Vanmorgen werd ik wakker en ging gelijk aan m'n borsten voelen...maar ik voelde niks :confused:
    Nu zit ik op de bank en het lijkt of ik wat voel in m'n linkertepel....argggg ik maak mezelf helemaal gek :confused:

Gelukkig vandaag een leuke dag voor de boeg...ik ga zometeen naar beste vriendin nr1 en we gaan de middag gezellig doorbrengen.
    Na werktijd komt beste vriendin nr2 (en met z'n drietjes zijn wij de 3 Mutsketiers :p) en gaan we ergens gezellig wat eten, nog voor de verjaardag van vriendin 1.

Maar ik ben in elk geval blij dat de wachtweken er bijna opzitten...pffff zooooo slopend.... :rolleyes:

20. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Minou en Marooz Pffff balen meiden, als het einde verhaal is...:cry:
    Veel sterkte!

Deel Deze Pagina