Morgen zou volgens de kalender ook mijn duivels gepland staan, hopelijk zijn ze voorlopig op vakantie blijf maar dat leuke duivelsuitdrijfdansje doen....hopelijk helt het. Niet dat het ineens hard gaat regenen hahaha
hey meiden, wat een drukte hier bij mij ook geen klachten, buikpijn weg, wat grotere borsten maar geen pijn... spannend!
Ohjee..als het maar bij alleen regen blijft en geen duivels neerdalen vind ik het prima!! HAHAHA Bij mij begint de buikpijn weer een beetje....volgens mij kan je jezelf echt behoorlijk gek maken zo. Ik ga er verder geen aandacht aan besteden, vanavond lekker relaxen en misschien een kast opruimen! Toch nog een beetje bezig blijven, vandaag lekker vrij geweest. Morgen weer werken en tussendoor blijven duimen.
laat het dan maar heel hard regenen!!! vrijdag wordt bij mij ook erg spannend, is in principe mijn nod (van mijn zkh mag ik pas maandag testen) en bij ivf 1 werd ik ook op nod ongi dus... duimen!!!
Helaas helaas, de 1e verschijnselen van de duivels komen eraan!!:x Gelukkig had ik er niet op gerekend, dus ben ik niet te erg teleurgesteld! Nu de komende 3 mnd, beetje rust en blijven proberen. Dan word de 3e IUI scheepsrecht daar gaan we voor......
Ben er ook helemaal klaar mee.. voel me zo rot! Had eindelijk een keer geen klachten dit keer, dus wel hoop
tja.. maar ik ga hééél hard voor jou duimen hoor.. we kunnen toch niet allemaal van het bankje vallen..