sass en dolfijntje, sterkte! wat oneerlijk, die pech altijd wanneer komt onze tijd nu eindelijk eens?
Meiden wat een ellende hier, allemaal heel veel sterkte...Ik word hier echt zo verdrietig van, waarom moet het bij sommige stellen zo moeilijk gaan het is echt niet eerlijk Dikke knuffel voor jullie allemaal, jullie zijn stuk voor stuk keisterke meiden!!! XXX
zoe wat lief en linda ook al ik had tp op dag 5, op 7 juli... normaal moest ik de 19e bloed laten nemen, maar ben dan op reis dus vervroegd naar de 17e...
Calani nee, he bah... dat kan niet hoor! hoop dat je het mis hebt.. vanaf vandaag moet het echt roze worden hoor... dat zei ik vandaag op een ander forum.. en even later was daar dat ook al het geval.. 2 zwangeren vandaag!! 1tje ronde 1!! vind het wel en beetje confronterend.. ik (wij mogen) mag al dat gerompslomp aan m'n lichaam weer eens een keer aangaan! Maar ik ga hier heeeeeeeel hard duimen voor roze!!! Zoe lief van je.. KnuFF aan iedereen xx
Heb je geaccepteerd hoor als vriendje. Ik weet al een tijdje dat ik ongi ga worden. Ik denk morgen. Maar ben er heel nuchter onder, heb nu al mijn hoop gevestigd op IVF.
nee zora dat kan ik niet over m'n hart verkrijgen, ik stuur de ongi gewoon weg met de noorderzon, hopelijk vliegt die van jou er achteraan mee
Sass, Calani DIKKE KNUFF!!!!!!!!! Ik weet hoe teleurstellend dat moment kan zijn, als het echt doorbreekt! Ik was er al op voorbereid, maar ben toch een klein beetje verdrietig. Vooral ook omdat het bij jullie ook rood is, het is toch zo $#^@#$!@# oneerlijk. Waarom nou?:x En dan heb je ook nog eens buikpijn (ik ook altijd pijn in mijn onderrug) alsof die verd... duivels alleen al niet genoeg zijn:x Sass, ik heb je toegevoegd als vriendinnetje Linda ik blijf toch heeeel hard duimen voor jullie en ook uiteraard de andere meiden. Er moet toch iemand roze wolkjes krijgen!!!!
Stuur alle duivels maar naar mij toe.. hier zijn ze toch al!! Ik wil gewoon NIET hebben dat ze naar jullie toe gaan :x zo! Als ze nu niet bang worden.. dan weet ik het ook niet meer!
Afspraak met het ziekenhuis is alweer gemaakt.. voor maandag Ik ben benieuwd hoelang we nog zo door gaan.. He Zora.. een hele dikke KnuFF weet gewoon even niks te zeggen..
bloedname toont geen zw aan... zoals verwacht zucht sass ik heb je ook aanvaard natuurlijk tgaat hier slecht hé de volgende tester is vast zw! ik wens iedereen veel geluk/ sterkte calani
He Calani, Waarschijnlijk ga ik je achterna, ik kon het vanmorgen niet houden en heb bij de kruidvat toch een paar testjes gehaald. En een nega test. Had toch al een beetje een voorgevoel dus het komt niet als een totale verrassing. Morgen nogmaals testen als die negatief is dan ga ik er eigenlijk vanuit dat poging 4 mislukt is.... Hou jullie op de hoogte!! Zijn er eigenlijk nog testers vandaag??? XXx