He meiden, wanneer komt er nou een keertje goed nieuws hier.. pff anders moeten we nog een ander forum gaan openen!! Bekijk bijlage 4666 Hopelijk geeft dit meer geluk.. @ Calani.. Knuff @ Zoe.. ik duim voor je.. Liefs Sass
ik zit er nog steeds op.. zat gisteren op mijn 14e dag en mocht dus testen.. maarrrrr ik durf niet hahahahaha ik durf gewoon niet meer te hopen. ik doe het morgen...dan is mijn mannetje er ook weer! Voor mij is het nu wel een record op 1 x na dan.. langste was 6 weken zwanger en daarna op de 13e dag ongi.. ik zit nu dus op dag 15... spannend!!!!
Zo even weer naar boven gehaald... klopt dit lijstje verder nog?!?!? WACHTBANKJE: 13 Juli testen - Mounia 16 Juli testen - Dolfijntje74 17 Juli testen - Sass 17 juli testen - Dagmar1974 17 juli testen - Calani 18 Juli testen - Zora 20 Juli testen - Zoe1976 20 Juli testen - Linda
heeej sassss dat is k.t.. wanneer ben je er afgevallen? wij mochten beiden dus gistren testen, ben je daar aan toe gekomen of niet?
Jullie zijn ook al een tijdje bezig bij ons heeft het zo'n anderhalf jaar geduurt voordat we doorverwezen werden..
bij ons vrij snel... al na een half jaar.. ik zat toevallig bij de dok om iets anders en toen begon ik er over.. mijn 1e dochter uit eerder huwelijk was er gelijk binnen de maand stoppen met pil... ik had nu een heel regelmatig cyclus en goede curve.. toen zei ze gelijk ik wil je man testen en dat bleek dus niet goed, vandaar... zo snel.. onze eerste TP was 8 mei 2008.. we zijn nu al met al 2 jaar bezig om zwanger te worden....
Ik heb het lijstje ff aangepast! WACHTBANKJE: 17 juli testen - Dagmar1974 18 Juli testen - Zora 20 Juli testen - Zoe1976 20 Juli testen - Linda Allemaal succes, ik duim voor ROZE Sass ik ben benieuwd wat ze zeggen maandag! Dagmar succes morgen met testen.DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
heeej Dolfijntje ja bedankt voor het aanpassen.... ik ben zoooo zenuwachtig.. ben al 1 dag over mijn testdatum heen en het gaat nog goed... maarrrr nogmaals ik durf gewoon niet te hopen dat het goed is.... voor jou ook weer spannend zeg die test.. hoop dat de zwemmertjes dan beter zijn ivm niet roken...
WACHTBANKJE: 17 juli testen - Dagmar1974 20 Juli testen - Zoe1976 20 Juli testen - Linda Ik ben er af gavallen meiden.
OHNEEE ZORA jij ook al DIKKE KNUFF Op naar de IVF Hou je het nog een beetje vol tot morgen, Dagmar? Dat hopen wij ook, moeten nog wel ff geduld hebben
WACHTBANKJE: 17 juli testen - Dagmar1974 (getest: zwanger!!!) 20 Juli testen - Zoe1976 20 Juli testen - Linda Ik heb dus vanmorgen getest.. licht streepje.. ik kan het nog niet geloven en ben dus nog wat voorzichtig..
Whaaaa dagmar jij ook al... ik had ook een streepje vanmorgen, ik geloof het alleen zelf nog echt niet. Morgen opnieuw testen en een bloedtest op het ziekenhuis en mocht dat allemaal positief zijn dan klim ik op mijn roze wolk en kom er verlopig niet vanaf...Maar nog 1 dagje geduld. Maar jij onwijs gefeliciteerd, wat een super goed nieuws!!!! Linda 3 musketiers, Jij, Dagmar en ik, mijn duimen draaien keihard voor je en voor mijzelf, we gaan ervoor meid!!! XX
ooooohw zoeeeee van harte!!! wat een apart gevoel he.. ik besef het echt nog niet... moet jij ook progestran bolletjes nemen? en hoelang?