@ Zora, nee idd niet iedereen is zwanger.. was dat maar zo he? dat je gewoon naar de supermarkt kon gaan en zeggen mag ik wel een kindje?!?!? doe dit keer maar een jongen, neem ik de volgende keer een meisje.. helaas zijn er nog teveel mensen die daar veeel te gemakkelijk over denken (niet hier hoor, maar gewoon in het dagelijks leven) hoe vaak ik wel niet naaar mijn hoofd krijg... ach joh je hebt het er toch 1?!!? ja ok, maar ik wil gewoon graag een groot gezin en een broertje of zusje voor mijn dochter... en mijn huidige man heeft nog geen eigen kindje.. hoe kan iemand anders daar nou over beslissen???? ik erger me er weer dagelijks aan maar goed voor jou Zora en de vele anderen die helaas nog moeten wachten: DIKKE DUIM!!!! en wij denken aan jullie en hopen dat het snel gaat lukken.. ps ik ga zo nog een keertje testen, heb nu een kruidvat opgehaald. durf niet... ben bang dat het niet goed is (kan t gewoon echt nog niet geloven....
pfffffff ik hield het niet meer en heb net getest, had de stick er net goed en wel uit en BAAAATSSSSS en dikke vette kruis!!!! tis echt!!!!!!!!!!!!!!!!!! ooooohw waaaauwwwww nu hopen dat het blijft zitten, en over ruim 3 weken de echo...
Gefeliciteerd Dagmar, Je hebt het dubbel en dwars verdiend! Lekker genieten van de vakantie en probeer zo positief mogelijk te zijn. Liefs Davalee
Zijn er nog meiden op het wachtbankje?!?!?! Ik zit vandaag op dag 7 na tp en ik hou het nu al niet meer!!! Zou fijn zijn om lotgenotenpraat te hebben
Even het wachtbankje naar boven gehaald.. WACHTBANKJE: 03 augustus testen - Sikki 08 augustus testen - Annerie 13 augustus testen - Sass
Gezellig gedrieen op de bank, ta da da da da ! Vanmorgen flinke steken in m'n onderbuik, laten we hopen dat mijn Jantjes (variant op Henkie) lekker aan het innestelen zijn...