Weten jullie wat de beste tijd is om de pregnyl te spuiten?? heb hem nu al een keer sochtends gespoten, smiddags en ook een keer savonds...
Hoi Kiet, kom er gezellig bij zitten.. met meerdere wachten is gezelliger dan alleen.. en tja je kunt vanalles gaan voelen.. dat is normaal!
Hoi Sass, ja dat is zo! het is toch fijn als je met vrouwen kan praten die in het zelfde schuitje zitten hoelang zijn jullie al bezig?
Hoi Kiet, welkom hier en suc6! Wij zijn nu precies een jaar bezig in de MMM, maar daarvoor al bijna 2 jaar bezig! Sass heb je de pregnyl al gezet? Suc6
Met mij gaat het niet zo lekker. Ik ben vreselijk humeurig, chagrijnig, verdrietig en labiel. Ik weet vrijwel zeker dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden, ik heb dit altijd 1 of 2 dagen voor mijn ongi. Ik heb het de eerste 2 behandelingen niet zo moeilijk gehad zoals nu. Het werkt psychisch natuurlijk ook door dat het er nu 'op of onder' is, ik ben zo bang dat het weer misgaat, en dan? Feit is dat ik (na licht bruinverlies zondagochtend) geen bruin meer heb gezien en ook weinig meer voel dan wat gerommel in mijn onderbuik. Maar ik ben zo labiel dat ik uberhaupt niet meer positief en normaal kan denken. Angst kan je zo verlammen, vreselijk. Zelfs bij een zo (doorgaans) positief mens als ik...
@Annerie, Ik hoop zo voor je dat het goed blijft gaan.. en ken helaas je gevoel.. Hoop dat je iemand bij je hebt, je mannetje? om je gevoel te delen, om er nu voor je te zijn.. een hele dikke knuff en ik ga heeeel hard voor je duimen.
Wij zijn ook al een tijdje bezig.. zo'n anderhalf jaar op en neer naar het zkh! en jij Kiet? Jep de Pregnyl zit er in!! gisteren gezet! vanavond nogmaals klussen en dan wachten maar... Het is ook wat allemaal.. telkens weer.. *zucht*
Annerie, ik hoop zo voor je dat het goed gaat. De syptomen die jij noemt heb ik niet gehad, dus dat kan wel een positief iets zijn!!! Ook het bruinverlies afgelopen zondag kan positief zijn. Kop op meid!!! Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen!
Annerie@ Ik had precies hetzelfde. Ben in het hele traject niet zo negatief, opstandig, verdrietig en humeurig geweest...Het zegt natuurlijk niet alles, maar ik had het dus ook de laatste poging... Ik hoop het echt voor je meid!! Sikki voor jou nogmaals een hele dikke knuffel!! XX
Sikki, balen zeg, die ver*(&@%^$%@!$ duivels elke keer! GRRRRRRRR Sass veel plezier met klussen ;p Annerie ik duim ook heel hard voor je! succes met de spanning.
Hier zijn dus weer de duivels gekomen en ik heb het ziekenhuis weer gebeld voor IUI. De zomerstop is net afgelopen en omdat ik een korte cyclus heb met een vroege eisprong, heeft ze toch maar een afspraak gemaakt voor morgenvroeg voor een FM (tegen de regels omdat het weekend is). Het circus begint weer Binnenkort zit ik dus weer op het wachtbankje!