@ Giegel, Ja idd het circus!!! Balen hoor! hmm zijn ze bij jullie vroeger met de stop begonnen.. als er bij mij duivels komen deze ronde heb ik pech! omdat ze nog dicht zijn moet ik wachten en dan weer ongi opwekken. ben je zo weer anderhalve maand verder..
Hallo allemaal, Hoe gaat het hier?? stilletjes.. Bij mij vorige week toch de duivels op bezoek.. nu wachten tot na de zomerstop en dan weer gesprek met arts! Liefs Sass
Iedereen nog in de zomerstop? Hier zijn ze weer begonnen en ik heb afgelopen maandag weer een inseminatie gehad, op mijn verjaardag Ik kan 3 september testen. @ Sass: Balen dat de duivels weer op bezoek zijn en dat ze bij jullie nog een zomerstop hebben
hey giegel en sass hier ben ik ook nog eens, zit in de wachtweek voor bloedname op 24/08, van onze eerste cryo begin héél zenuwachtig te worden, morgen is voor mij D day omdat ik bij de ICSI dan ongi werd ondanks utrogestan... had wel van de dag ervoor al bruinverlies en vandaag NIET ik hoop het zooo...
Heey Ooh ik hoop het zo voor je.. hoe gaat het nu? zie dat we nu weer twee dagen verder zijn.. Ik ben heel hard aan het duimen voor je. Hier nog steeds zomerstop.. Giegel ik ga ook voor jou duimen.. 1 sept beginnen ze weer.. 2sept heb ik gesprek in zkh Liefs Sass
hey sass, nog steeds geen ongi te zien of te voelen... heel raar hoor... vraag me intussen een beetje af of ik wel een eisprong heb gehad met de pregnyl op 2 augustus... heb gisteravond negatief getest, ik test morgenvroeg nogmaals tenzij ik ongi voel of zie... zomerstop... hoe vervelend! maar bijna sept hé
Dat is zenuwslopend zeg. Ik voel de eisprong nooit, maar als je ongesteld word dan moet je een eisprog gehad hebben.. maar nu je het niet word! en dan nog nega test!! misschien issie wat later gekomen. Ik blijf iig nog voor je duimen hoor. eigenlijk vind ik de stop nu niet zo heel erg. kan ik even weer tot mezelf komen.. heb zo weinig rust de laaste tijd, zoveel emoties!
Ik vond de stop ook niet heel erg om dezelfde reden We zijn al een half jaar bezig met IUI en dat doet toch best veel met me, ook al had ik dat niet verwacht.
ja he je denkt het allemaal wel te kunnen handelen.. valt toch best zwaar! ben nu ruim een jaar aan het spuiten. en had vorige week het ook even helemaal gehad! me dus ook even ziek gemeld op werk! en dan baal je daar weer van.. gesprekken met leiding gevende.. maar komt goed. dus het is goed zo voor even..
verdorie 2e test was ook negatief en nog steeds geen ongi... en ja ik begrijp wel dat even wat rust deugd kan doen...
hey sass zoals je gezien hebt is het bij mij slecht afgelopen en ivm de voorlopige rust hier is een kalmte voor de storm denk ik want er zijn er heel veel die nu op beginnen staan of al begonnen zijn!
He balen zeg! Het wordt echt tijd voor betere berichten hier.. Ik heb volgende week gesprek in het zkh heb zoveel vragen.. misschien is pauze ook niet verkeerd! ben nu toch al 'gestopt' ivm zomerstop.. Knuff Sass
vragen, ja ik ken dat, moet dringend ook eens mijn vragen opschrijven, ga ook volgende week op gesprek en ja het is tijd voor beter nieuws!!
Suc6 Sass in het zh morgen. Wij hebben de 29e een gesprek, om vorderingen omtrent het niet roken te bespreken. Wat trouwens erg goed gaat Calani sterkte en ook suc6 met gesprek in zh! Ik zal voor iedereen duimen.