Hoi dames ik kom me hier ook melden. Morgen worden er 2 emmy's teruggeplaatst. Heb vandaag het goede nieuws gekregen dat er 6 zijn bevrucht en 5 goed doorgedeeld. Ik ben benieuwt naar de kwaliteit maar dat zeggen ze morgen pas. Nu begint dat ellendige wachten weer en die onzekerheid. Zitten er meer meiden gelijk met mij op het wachtbankje? Dan kunnen we elkaar gek maken en hoop geven haha. Groetjes H
Hey Herma, Mag ik vanaf morgen naast je komen zitten? Ik heb vandaag te horen gekregen dat er 3 zijn bevrucht. Morgen worden er bij mij 2 Henkie's teruggeplaatst en 1 gaat de vriezer in. Jij bent nu toch al trotse bezitter van 2 kanjers? Groeten, Sikki
Hoi Sikki, gezellig. Jij hebt dus een hele goede embryo teruggekregen. Ik heb 1 gemiddelde( B) en 1 onder gemiddelde (C). Heb je nog last van de punctie? Ik niet gelukkig. Ik voel niks en merk ook niks. Ik hoop echt dat er wat gebuert daarbinnen. Groetjes Herma
Hoi Pegasus, welkom nu zijn we met zn 3tjes? Heb je bewust voor 1 emmy gekozen of had je er maar 1? Heb jij nog last van de punctie? Succes en lekker broedden he! Groetjes Herma
Hoi Herma, dit is een cryo uit de derde ICSI poging, dus heb geen punctie achter de rug dit keer! Ja, we hebben uit de derde poging twee emmy's teruggeplaatst gekregen en 3 ingevroren. Deze 3 hebben we per stuk laten invriezen en laten ze ook per stuk terugplaatsen. De kans op een zwangerschap met 2 emmy's is maar een fractie hoger dan bij terugplaatsing van 1 en we hebben dus bewust gekozen voor 3 x 1 kans!
Pegasus, ok dus zo zit het in elkaar haha ik snapte jouw onderschrift al niet. Ja dan zou ik ook zo gekozen hebben. Wanner mag jij testen? Ik vrijdag de 25e pas ,laat he. als de rode duivels zich niet eerder hebben aangediend ga ik 2 dagen eerder testen. X h
Herma, Ik mag twee weken na terugplaatsing testen, dus pas 29 september...... Jij mag dus wel eerder, spannend he? Maar bij jou is het al eens gelukt, bij mij na alle pogingen nog nooit....
Het is echt spannend ja. Voel helemaal niks, vorige keer had ik buikpijn soort menstruatie pijntjes op dag 5 begon dat. Heb er een hard hoofd in dat het dus weer lukt. Groetjes Herma
Gezellig Pegasus dat je er ook bij bent komen zitten. We liggen dan met z'n 3-en wel dicht bij elkaar! Hier is het 26 september D-Day. Kan niet wachten tot het zover is. Herma, ik had dat de vorige keer ook! Toen had ik ook al eerder een beetje een zeurende buik e.d. Een beetje krampjes gelijk na de tp en na een kleine week af en aan continue. En nu voel ik ook helemaal NIETS! Vandaag is het een week na de punctie en 5 dagen na tp. Dit is voor mij de eerste met ondersteuning van Utrogestan (eerder heb ik 4x Pregnyl gehad), maar daar merk ik ook niets van (afgezien van het gesmeer ). Geen zere borsten, vermoeidheid of wat dan ook, wat ik wel vaak lees bij andere meiden. Maar aan de andere kant, de vorige keer is het ook niets geworden dus wellicht is het op deze manier beter Houden jullie het een beetje vol? Ik vind het toch wel weer moeilijk hoor!
Nee ik hou het niet meer vol haha! We liggen inderdaad erg dicht bij elkaar ja. Ik zit nu op wachtdag 7 en voel niks nada noppes. en jij Pegasus? Ik heb ook geen last van de utrogestan. Killing die wachtweken. Nog een te gaan. Succes
Jij zit gelukkig al op dag 7, ik pas op dag 2..... Ik heb ook geen utrogestan bij een cryo terugplaatsing. Best een eng gevoel dat mijn lijf het 'alleen' moet doen. Ik voel ook niets, maar dat kan volgens mij ook niet na pas 2 dagen . Ha, ha irri die wachtweken!!! Ben deze keer wel gewoon gaan werken en moet zeggen, dat bevalt me goed. anders ben je er echt de hele dag mee bezig!
He meiden, Ik kom jullie even heel erg veel sterkte wensen! Die wachtweken zijn echt killing, ieder krampje of juist niet wordt geananyseerd en er is valt geen pijl op te trekken. Ik heb ook 3 mislukte (cryo) terugplaatsingen achter de rug en alle keren (ook beide keren dat ik zwanger was) voelde weer anders. Ik hoop jullie gauw bij het verlengde wachtbankje te mogen verwelkomen. Heel veel sterkte de komende week! Ciara
Nou Dames ik denk dat ik op dag 9 al van het wachtbankje ben gevallen. Vanmiddag menstruatie pijn en beetje roze op mijn inlegkruisje . Het zet nog niet door maar dat gaat vanavond wel gebeuren. kl**te gewoon. Groetjes Herma
Ik lees nu pas de berichten (op de een of andere manier krijg ik geen melding van deze topic). Herma, wat vreselijk! Hoe is het nu met je? Heeft het nog doorgezet of is het gestopt? Pegasus, hoe gaat ie bij jou? Ciara, bedankt voor je berichtje. Het is echt killing!!! Ik hoop dat wij ons ook snel op het verlengde wachtbankje mogen melden. De zenuwen gieren bij mij alweer door m'n lijf! Nog 5 dagen wachten... Gelukkig gaan we woensdag voor 5 dagen op vakantie. Lekker saampjes het resultaat op ons af laten komen. Ik moet er niet aan denken dat ik op mijn werk erachter kom dat het vooorbij is. Ik voel nog steeds niks, nakkes, nada. Wat ik wel anders heb tov de vorige keer is enorm veel afscheiding. Of dat nu allemaal komt door die vieze Utrogestan? Het is af en toe net alsof ik in m'n broek heb gepiest!
HOI Sikki, ja het is nu echt in alle hevigheid losgebarsten. Heb vanmorgen al een nieuwe afspraak gemaakt bij mijn gyn. van hoe nu verder. Jullie nog succes en alleen goed nieuws he! Groetjes Herma
Herma, wat vreselijk jammer! Heel veel sterkte met deze teleurstelling een plekje te geven en succes bij de gyn!