Meiden, thanks voor de support. Ik denk dat ACTIE idd de enige oplossing is om deze slopende dagen door te komen. Dus ik blijf nu maar even op de PC en ga dan leuke dingen doen met mijn man. Ginny, nog 3 dagen ( wat ben ik jaloers , was ik maar al zover) Dat gek maken herken ik echt van de vorige keer. Ik heb zelfs staan kokhalzen boven de wasbak, en dacht dus echt dat het raak was, maar helaas. Wat kan je lichaam je voor de gek houden. Ik ga nu echt proberen om de tekens van mijn lichaam te negeren. Zover dat gaat natuurlijk. Maar aan mijn borsten voelen doe ik ook elke dag. Ze zijn nu echt mega dik Maar ziet wel goed uit. Dit mag van mij wel 9 maanden blijven en van mijn man ook, denk ik hahaha. Succes weer iedereen en sterkte voor diegene die bang is dat het voorbij is. Liefs hope
Hope en ginny dat zelf onderzoek van de borsten doe ik ook hoor hahahaha Ze zijn wel vol, maar ja kan van de pregnyl komen of omdat mijn ongi eraan komt... grrrr Ja dnek echt dat het voorbij is voor ons.... snik...nou ja nog 4 pogingen te gaan, alleen gaat wel snel dan heh.... Meiden mijn duimen draaien overuren!
PS mijn zus is bij de eerste ICSI poging zwanger geraakt van een prachtige tweeling, dus heb iig goed ehoop :-D
Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!! Testdatum Augustus 21: Marion1971 (ICSI) 22: Ginny (ICSI) 22: Danjo (IUI) 22: Marooz (IUI) 23: Miepje1 (IUI) 23: Winnie Pooh (Clomid) 26: Brenda77 (Cryo) 28: Inkie73 (IUI) 29: Hope ( ICSI) 31: Roosje (IUI) September 04: Belle (ZI-D) Mezelf er nog net op het nippertje tussen gezet! Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de
Het Wachtbankje - Hou je goed vast!!! Testdatum Augustus 16: Elisa (2e IUI) 21: Marion1971 (ICSI) 22: Ginny (ICSI) 22: Danjo (IUI) 22: Marooz (IUI) 23: Miepje1 (IUI) 23: Winnie Pooh (Clomid) 26: Brenda77 (Cryo) 28: Inkie73 (IUI) 29: Hope ( ICSI) 31: Roosje (IUI) September 04: Belle (ZI-D) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de
Mag er wel bij he... Wachten op de niet komen is echt te erg! Ik ben ook zo misselijk. Net bijna over mijn nek gegaan. Bah!
Meiden ik ben in shock.... Vanochtend temp 0.1 graad omhoog, dus denk gooi er een test tegenaan.... was rustig bezig en kijk na 1 minuut opzij, en zie daar een +..... ik halsoverkop naar mijn man.. roep zie jij dat ook! Hij helemaal slaperig, ja schat ik zie het ook..... Het is een beetje vaag nog, maar ja 2 dagen voor NOD! ...ik ben denk ik toch zwanger?......
Hoezo eigenwijs? Was vanmorgen om 6.30 en om 8.00 uur al wezen plassen. Om 9.00 uur kopje thee gedronken en daarna weer geplast en een test gedaan Natuurlijk negatief en dat is ook niet raar...sowieso 2 dagen te vroeg en dan ook nog eens na al 2x te hebben geplast en een kop thee Dus....al met al heb ik mezelf nog gekker gemaakt als dat ik al was. Ik weet het...dit zegt niks en de test kan vrijdag alsnog positief zijn. Pfff wat een doos ben ik soms toch ook he.....
Mjah ginny kan daar helemaal inkomen hoor! Had zelfs twee dagen terug al getest! haha die was dus ook negatief, ach achteraf maar beter want dan weet ik iig dat het streepje nu niet van de pregnyl komt :-D
Haha Ginny....je zegt het zelf al....wat een doos...hihi. Hopelijk test je vrijdag hartstikke positief. Ik ben mega ongesteld.......is in elk geval m'n cyclus weer op de rit...
Ik heb op 08-08-08 de punctie gehad en op 11-08-08 de terugplaatsing. Als het bij mij raak zou zijn ben ik vrijdag ook precies 4 weken zwanger (en jij dus ook volgens mij)
IDD! Moet tochgeluk brengen die 08-08-08? Dat zei de gyn gelijk... haha jij wordt zwanger hoor! pfff... nou ik hoop maar dat het blijft zitten... En hoop heeeeeeeeeel erg dat jij ook gewoon een dikke vette positest mag hebben meid! Hoe voel je je eigenlijk?