Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goedemorgen medewachtbankcollega's :D,

Hypo, het lijkt wel alsof je me de woorden uit mijn mond haalt, IK WORD OOK LANGZAAM GEK. Pffffffffffffffffffff, zeg dat wel!!!
    Heb ook nog steeds ongikrampen en heb soms het idee dat het erger wordt maar soms zwakt het ook af. Je weet het ook niet meer sommige dagen zie je het heel positief in en sommige dagen heel negatief. Vandaag zie ik het in ieder geval heel erg somber in :(.

Heb vannacht ook gedroomd dat ik helemaal onder het bloed zat, was gewoon kletsnat van het zweten. Ben meteen als een gek naar het toilet gerend maar was natuurlijk niets aan de hand. Hoezo gek :(.......... hahahahaha

Gelukkig staan we er niet alleen voor en hebben we elkaar :D.

Marj, kom gezellig bij de gekkenboel ;) hahahaha. Welkom!!!

Sabje, ik weet niet hoe het precies gaat na een cryoterugplaatsing maar ongikrampen hoeven niet altijd iets slecht te betekenen dit hebben ze op een ander topic ook tegen me gezegd!!!!! De 1e week voelde ik me eigenlijk nog heel "ziekjes"van de punctie had toen nog veel buikpijn. Kan me voorstellen dat het moeilijk is nu vrij te zijn, plan die week gewoon helemaal vol met leuke dingen dan gaat de tijd vast sneller!!!!!!!! :D

Dikke knuffel allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Hoi marj welkom hier gefeliciteerd met je tp!!!Hoeveel zijn er teruggeplaatst??

Hypo dit is mijn 3e tp en je wordt echt gek vooral om dat je weet dat het ook fout het kan gaan en eigenlijk niet meer durft te hopen (dat heb ik in ieder geval)bij mijn 1e poging had ik gelijk al het gevoel dat het niet goed zat en bij de 2e poging was ik zo positief en wist het deze is een blijvertje!! omdat ze in het zh over tp van een top cryo hadden maar daar geloof ik niet meer ook die ging mis:(en nu weet ik het niet de enne dag wil ik hoop houden en de andere dag durf ik niet te hopen wat moet je dan?? maar ik blijf tegen mijn toppertje praten!!! (al lijkt dat gek):(

sabrien ga vanavond uit eten en heb donderdag een bruiloft en heb heel veel filmpjes liggen om te kijken:) en mijn mannetje kwam met het idee om aan de badkamer te beginnen (verbouwen) nu ik toch thuis zit alleen het lichte werk natuurlijk!!!
    Ik heb vannacht ook naar gedroomd een stuk of 4 verschillende nachtmerries:( en werd gewoon misselijk wakker en ben dat nog steed!!! Wat kan je lichaam rare dingen met je doen hahaha
    IK BLIJF VOOR JE DUIMEN MEID!!!!!!

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lekker Sabje vanavond uiteten, jammie! Leuk donderdag een bruiloft en de badkamer nog verbouwen afleiding genoeg!!!! Ja die onzekerheid is echt het allerergste!

Ik duim ook voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!1

4. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meiden, leuk zo'n topic hier, kunnen we elkaar lekker gek maken, haha.
    de 1e week is vaak nog wel te doen, maar de 2e week is echt killing, ik probeer nuchter te blijven, maar dat zal volgende week wel anders worden.

x lisa.

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey daar is ze dan :D, hallo LISA !!!!!!!!!!

6. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames!
    Fijn dat dit topic weer een beetje leeft; toch fijn met mensen die hetzelfde meemaken op dit moment.
    Sabrien; eerder testen is idd heel verleidelijk ja. Ik ben bang dat ik ook niet zo lang wacht hoor. Ik heb woensdag de tp gehad, dus nu zit er 1 week wachten op. Maar ik mag pas volgende week donderdag testen. (dus na 15 dagen) Volgens mij is t bij jou 14 dagen toch?

Eerlijk gezegd voel ik me gisteren en vandaag supergoed! Gisteren voor het eerst weer de hele dag gewerkt na de punctie en was een prima dagje.
    Het enige dat ik tot nu toe voel zijn mijn borsten die enorm pijn doen. Maar dat heb ik eigenlijk altijd wel in mijn laatste cyclusweek. Ik denk dus dat t van die bolletjes komt.
    Nu gaat de spannendste week dus beginnen. Toch maar wat meer plannen maken voor het weekend; anders word ik gillend gek.

Succes dames; duim, duim, duim....

7. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    HALLO SABRIEN, :D:D:D, en de rest, hihihi.

8. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hoi meiden!

O, zo herkenbaar dit!
    Bij mij zijn er 2 teruggeplaatst.

Heb al ervaring met ICSI en zwanger worden, dus, kom maar op... (haha). Idd, krampjes, alsof je ongi wordt. Heb ik ook gehad, maar tot 2x toe kwam er geen druppeltje bloed, maar na zo'n 40 weken een heel mooi kindje!
    Helaas is het ook wel anders gegaan. Een cryo tp gehad, ongi was erg heftig toen, 1x tp gehad, maar niet ongi geworden. Bloedtest => bleek het alle kanten op te kunnen. Was wel ingenesteld maar HCG was nog niet hoog genoeg. Week later alsnog ongi...

Ook nu weer kleine pijntjes onder in mijn buik. Hoop zo dat er heel hard wordt gewerkt binnenin mij om daar een heerlijk bedje te regelen voor mijn 2 toppertjes (of voor 1, is ook goed).

9. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    hoi dames

kom er nog ff bij, mag over 2 dagen testen, na 3 mislukte IUI's heb ik een toppertje teruggeplaatst gekregen (die al een jaar of twee in de vriezer zat) dus hope for the best..

weet het niet, heb ongie krampjes niet heel erg, maar verder helemaal nergens last van, gisteren temp omlaag en vandaag weer temp omhoog (hele cyclus niet getempd dus weet niet of het wat zegt...)

ik wacht met jullie mee en hoop op mooie verhalen !

gr robing

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Herkennen jullie dit toevallig?
    Vanmorgen en net gefietst en ik heb t me toch warm als ik van de fiets af kom! Pffff....lijkt wel of ik geraced heb. (maar dat heb ik dus niet!)
    Ga je toch weer denken he!
    Slaap lekker dames!
    xxx hypo

11. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Robing; welkom op t wachtbankje; idd maar kort! Hoop dat je snel + test. Zo te zien heb je al e.a. voor de kiezen gehad!
    Hypo

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Robing, WELKOM. Hopelijk een dikke + test!!!!!!!!

Hypo, hihihi spannend allemaal he, je gaat echt op alles letten!!! Hoe voel je je verder?

Sabje, hoe gaat het met jou meis?

Marj, het is inderdaad zo spannend. Het kan inderdaad allebei de kanten op als je krampen voelt. Pffffffffffffffff......... Hopelijk is je buikkie druk aan het werk en krijgt het de komende tijd nog veel werk te verduren ;) :).

Update wachtdag 9:
    Meiden ik denk dat deze poging echt game-over is :(. Heb sinds gisteravond echt ontzettende ongi-pijn en mijn boobs doen nagenoeg geen pijn meer en ik krijg hoofdpijn...... Heb nog geen bruin/bloedverlies gehad maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Heb gisteravond effe flink uitgehuild bij mijn hubbie, alle spanningen van afgelopen weken kwamen er uit. Mijn man en ik hebben sowieso besloten niet op te geven, hoe dan ook wij gaan door!!! Ik hou jullie op de hoogte!

Kus Sabrien

13. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    en sabrien hier ook nog een keertje, zoef even naar het november topic en klim weer overeind ;)

14. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Sabrien geef de moed niet op!!! weet dat het moeilijk is om hoop te houden!! ik zou ook zo reageren dus je reactie is wel begrijpelijk!! maar meid wel blijven vechten voor jullie toppertje!!!
    die stomme ongi mag niet komen:x

Ik was gister de hele dag misselijk heb alleen twee beschuitjes kunnen eten s'ochtends echt raar:( s'avonds dat etentje gehad(ook niet veel gehad) was super wel gezelli:D even alles vergeten vandaag voel ik me goed!! gelukkig nergens last van ff afkloppen:)

Robing welkom hier!!! spannend!!! laat ons maar zien hoe het moet over 2 dgn:)we kunnen wel wat popsitief nieuws gebruiken!!!!

15. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    JAAAAAH positief nieuws, daar ben ik ook wel voor in :D

sabje, gelukkig voel je je vandaag weer wat beter, wat een ellende he' die wachtweken.

sabrien, joehoe, hoe gaat ie, ik hoop dat je lekker aan het werk bent, en veels te druk om hier te komen ;)

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Ja Lisa het is gelukkig ontzettend druk op mijn werk dus heb wel afleiding dat scheelt! Ik moet zeggen dat ik me eigenlijk nu weer wat beter voel. De hoofdpijn is weg, zal inderdaad wel door alle spanningen komen. Op wat gerommel in mijn darmen na is mijn buik nu rustiger. Ik weet het ook niet meer....... Ik blijf nog wel even hoop houden Lisa! Jouw berichtje heeft me echt goed gedaan. Ik moet nog niet opgeven, ik blijf nog even doorvechten........dat ga ik zeker proberen!!!!!!!!!!!!!! Pfffffffff wat is dit toch een verschrikkelijk gevoel, je kunt maar beter weten waar je aan toe bent.

Lisa nogmaals bedankt :D.

17. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    niks te danken sabrien, daar zijn we voor, we slepen elkaar erdoor heen ;)
    je doet het hardstikke goed, wees trots op jezelf meid!
    fijn dat je lekker wat afleiding van je werk hebt.
    nog een paar daagjes meis.

dikke knuf ;)

18. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goed nieuws!!! Er zijn 4 CRYO's !!!!!!!!!!!!!
    YOEHOEOEOEOEOEOOE.........

Dit geeft ons toch wel meer rust!

19. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    en ook hier nog even, hihihi :D:D:D voor jou sabrien :D:D:D

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Hoe is het hier? Hoop dat het iedereen goed gaat. Het is ook allemaal zo spannend!!

Door Lisa voel ik me stukken beter :D, heb weer een beetje hoop gekregen!

Hier is wachtdag 10 aangebroken en gelukkig nog geen ongi! Soms nog wel een lichte ongisteek maar gelukkig weer iets minder. We wachten maar af, over een paar dagen weten we meer!

Robing is vandaag jouw testdag? SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk kom je ons snel verblijden met goed nieuws.

Deel Deze Pagina