Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    We zijn weer een stapje dichter bij lady's:)
    want elke nieuwe dag zonder ongi is weer een overwinning:D

Alle toppertjes hier lekker in de buikjes blijven zitten want buiten is het toch maar vies weer!!!!!!!!!!!

mega dikke knuffel aan de dames!!!!

liefs sabje

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Inderdaad iedere dag zonder ongi voelt als een overwinning, pfffff vindt het zooooo spannend. Ik weet niet meer wat ik moet denken, positief, negatief, positief, negatief. Ben blij als we zekerheid hebben.

Ja blijf maar allemaal lekker warm zitten lieve emmy's, 9 maanden lang!!!!!!!!!!!!!!

Doet goed zo'n knuffel, knuffel terug!!!

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    aha, dus HIER zitten al die IVFICSI-chicks samen te wachten!
    :D

werkelijk waar, ik dacht toch dat ik alle topics van heel ZP nu wel eens een x gezien had, maar ik zie nu pas een heus massaal wachtbankje!

*gaat erop zitten voor die laatste paar dagen*

;)

posipowerrrrrr voor iedereen, babes!

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey die Klingel,

Gezellig :D! Welkom!!!!
    Kom maar samen met ons die verschrikkelijke moeilijke laatste dagen wachten!!!!!!!!!! Wanneer mag jij testen?

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    :( lees net toevallig dat bij Robing de ongi is doorgebroken :(.

Bah wat verdrietig, sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!

Las dat jullie nog 1 cryotjes over hebben he, hopelijk blijft 1 van die lekker bij jullie!

KNUFFFFFFFF

6. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Klingel welkom hier posipowerrrr terug!!!!!! hihi

spannend nog 3 nachtjes hoe voel je je voor de rest??

hoe zou het met robing zijnj a ben ook wel benieuwd ik hoop dat alles goed gaat!!!!!:(

liefs sabje

7. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Robing heel veel sterkte meid!! kl...ongi dikke knuffel!!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    dank voor lief welkom! :)

shit he van robin.. :(
    gelukkig kan ze meteen door naar volgende ronde. lang leve dusseldorf..

ik krijg morgen de uitslag al van de HCG (gisteren geprikt) bibberrrrr

en hoe gaat t met jullie?

9. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    He Robing, wat een teleurstelling meid; sterkte!!!!

Hier is alles redelijk oke. Wachtdag 8 vandaag, maar ik voel niets.... alleen mn borsten doen enorm zeer steeds (maar dat is van de bolletjes) en af en toe heb ik t na t fietsen heel warm ineens. Maar verder voel ik niets....pieker*pieker*pieker.

Maarrrr, ik weekend. En na het weekend is het alweer maandag en dan nog maar 3 nachtjes tot donderdag. Wat duren twee weken vreselijk lang....
    xxx hypo

10. jans1

jans1 Lid

27 okt 2009
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

vraag: ik heb al 2 jaar en regelmatige cyclus van 28 dagen.
    19 okt was de eerste dag van deze cyclus,
    mijn NOD dag is dus aankomende zondag.

afgelopen dinsdag en woensdag soms heel licht bloedverlies gehad, (roze-oranje) en vanmorgen wat meer, helder rood (zonder slijm brokken) nu niets meer....
    zou dit nu een goed teken zijn????
    (dat zou dan betekenen dat de eerste KID
    behandeling raak zou zijn)
    Of zou ik nu ineens na 2 jaar een onregelmatige korte cyclus gaan krijgen??????
    HELP (test was vanmorgen negatief)

liefs jans

11. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    hey meiden,

ja sorry had me net pas aangemeld en er nu alweer afgevallen ... had me er wel op voorbereid, maar het is toch balen, maar goed het was de eerste tp er zitten er nog 6 in de vriezer waar we nu mee aan de slag gaan, mag inderdaad meteen door dus das fijn en van 1 van die 6 komt toch wel een zwangerschap ?? daar geloof ik in....... lees alleen verschillende berichten over de cryo's, beter om een "verse`te doen of niet die van mij zitten al 2 jaar in de vriezer en toch was het een heuze topper, welliswaar niet gelukt, maar volgens ZH maakt het geen verschil, het voelt alleen voor mij wel een beetje anders..

nou ja zolang ie maar blijft zitten en niet meteen de afmeting van een 2 jarig kind heeft als ie eruit komt vind ik het best.....

verder ben ik nog altijd positief en dat moeten jullie ook zijn hoor, niet opgeven !!! hoop op mooie berichten de komende dagen.....

X Robing

12. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Robin, bahbahbah... Geen goed nieuws dus. Sterkte meid!

Hier inmiddels wachtdag 5. Schiet niet erg hard op... Tja, die borsten... Verder nog af en toe last van mijn buik, vooral als ik even teveel doe, loop of sta.

Schiet bij jullie al lekker op zeg, nog een paar dagen (tenminste, ligt er aan waar je de klemtoon legt...)

Groetjes!

13. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Hi Klingel heel!!!!!!!!! veel succes vandaag!!! en ga vor je duimen dat je naar het verlengde wachtbankje mag!!!!!!

Dames ik ga vandaag weer weer werken heb er wel zin in:) hoor je mij niet vaak zeggen!! haha blijf aan jullie denken en voor jullie duimen!!!

dikke knuffel sabje

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    thanx!
    ik zal wat HEEL geks zeggen, maar ik denk echt dat ik zwanger ben.
    heb ik nog nooit gezegd in 22 maanden!

ik weet het eigenlijk zeker....
    oei oei wat een gevaaaaaarlijke uitspraken.. als t niet zo is dan ben ik echt SO gefopt door lijf (slaapgaapaanvallen, dromerig, heel zere tittn) dan ben ik er echt klaar mee.

we zullen zien.. nog 1 uur en 44 minuten.

knuf voor iedereen!

15. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Je houdt/maakt t wel heel spannend Klingel! Het zou zo mooi zijn; we willen wel ff een feestje hier hoor! Succes!

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goeiemorgen ladies!!!

Klingel, AHHHHHHHHHHHHHHHH wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik hoop het zoooooooooooo voor jullie!!!!!!!

Vandaag wachtdag 11 en 14 dgn na punctie brrrrrrrrrrrrrr.
    Nog geen ongi in aantocht. Denk misschien zondagmorgen maar eens een test doen als er vandaag/morgen geen ongi komt!
    Pfffffffff wat is dit zenuwslopend zeg, voel van alles maar of dat wijst op een zwangerschap? Geen idee hahahahaha. We zien het wel, nog even volhouden die laatste daagjes!

Klingel, kom straks nog effe kijken!!!!!!!

17. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames!
    Hier ook heel spannend; voel steeds meer mijn borsten en begin een beetje hoop te krijgen dat t misschien wel gelukt is. Nu lekker weekend; en dan schiet t al op.
    Had net nog even mijn arts aan de lijn als controle, omdat ik me vrijdag nog niet top voelde. Nu voel ik me inmiddels stukken beter, dus was allemaal prima. Ze zei woensdag of donderdag testen tegen mij. Ik dacht zelf ook al dat ik woensdag best kon testen (2 weken na tp), hoewel donderdag officieel op de papieren staat. Nog een paar dagen geduld; ahhh!
    Sabrien: voor jou gaat t hard nu; succes meid! Test al in huis?

18. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hypo spannend he meis!!!

Mijn man kwam net thuis van het werk met een kruidvattest hij kon en wilde niet meer wachten. Net testje gedaan met avondurine (ja ik weet het (eigenwijs) maar was helaas negatief :(. Ik weet dat het misschien nog te vroeg is maar heb van sommige toch wel gelezen dat ze op 14 dgn na de punctie positief testen.

We wachten nog maar even af maar houden gewoon nog maar negatief aan.

Gelukkig hebben we de cryo's nog :D!

Dikke kus Sabrien

19. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hoi Sabrien,
    Ja, dat is een nadeel van toch vroeg testen; nu weet je niet of het negatief is of dat je gewoon te vroeg hebt getest.
    Ik duim voor je dat t maandag alsnog + wordt!
    xxx hypo

20. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Sabrien meid!!! kan dat je te vroeg hebt getest! beste wachten tot de testdag weet dat het moeilijk is:( heb ook de neiging om eerder te doen maar hou me zelf tegen!! we blijven gewoon positief meid kan nog alle kanten op!!! en maandag ochtend duim ik met je mee een minuut lang:) diike knufffel!!!!!!

Hypo spannend!!! testdag ook al voor jpuw inzicht:) blijf voor je duimen ik heb ook het gevoel dat het gelukt is zelfs mijn mannetje denkt het dus ik hoop het zo!!!!!!

Lisa hoe gaat het met jouw meid??? voel je je nog goed????

Klingel hoe is het?????

marj de eerste week gaat echt traag:( ben blij dat ik door die week heen ben:) wel rustig aan doen als je het niet vertrouwt! (als die mogelijkheid er is)

dames ik ga nu mijn 2e wachtweek in voel me nog steeds goed nergens last van ook geen ongipijn meer zal het een teken zijn??? fingers crossed ladys!!!!!!

knuffelllllllllllll

Deel Deze Pagina