Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMy

MissMy Lid

19 okt 2009
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Voor ons de eerste keer op dit wachtbankje. Volgende week mag ik pas testen en bij elk dingetje denk ik...oh nee toch....wachten is normaal al moeilijk maar nu helemaal!

Veel sterkte wachtende dames

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hee daar,

ik heb gehoord dat de bloedtest van afgelopen woensdag negatief was.
    moet zeggen dat ik dat echt niet verwacht had, ik voelde me zo raar en net zoals vorige maand.

temperatuur doet ook verdacht, maar ja.

morgen nog eens testen, misschien was bloedtest 7 dagen na TP te vroeg..:(

valsehoop-knuffel

3. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Klingel: ja, gek hoor dat je gevoel zo anders was. Moet zeggen dat ik t ook raar vind dat elk zh het zo anders aanpakt. Ik moet gewoon 15 dagen wachten na de tp en jij 1 week. Dat is toch wel een groot verschil. Idd maar afwachten....zolang je niet ongi bent is er nog een kans toch?

Missmy: spannend he, ik begin er ook wel erg last van te krijgen. Denk bij elk dingetje dat ik voel "wat is dit?". Zit nu wel ff in een dipje hoor; het is ook zo irritant dat wachten.

xxx hypo

4. MissMy

MissMy Lid

19 okt 2009
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Klingel, ik hoop dat het inderdaad te vroeg was en dat de test gauw positief is!!

@ Hypo, de dip waar je in zit begrijp ik heeeeeeeeel goed! Iedereen zegt maar niet te veel bij nadenken:x alsof dat kan! Ik probeer mijn gedachten maar te verzetten door met zo veel mogelijk andere dingen bezig te zijn maar ach het blijft gewoon enrom k*t dat wachten Veel sterkte meid!8)

5. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Hoi lieve meiden!

Klingel 7 dgn na tp is er vroeg vindt ik maar dat maakt je nu wel onzeker vooral omdat je dat gevoel hebt dat het wel raak is! zolang er geen ongi is de hoop niet opgeven meid!! blijf ook voor jouw duimen posipower!!!! zeggen we dan he!!!!

Hypo en lisa denk aan jullie alles goed meiden?????

Sabrien ik vindt het ook zo spannend!!! kan niet wachten tot je morgen met goed nieuws komt!!! (ben lekker vrij dus kan de zp de hele dag in de gaten houden!!!!!!)blijf tot de laatste min met je mee duimen!!!!

mega knuffel!!!!!!!

liefs sabje

6. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hoi dames!
    Moet even mijn hart luchten hier hoor, want ik weet t even echt niet meer......
    Heb sinds kort hele gekke buikpijn en er spookt meteen van alles door mijn hoofd. Ik had vrijdagavond al een paar steekjes gevoeld maar gisteren en vandaag komt de pijn op 1 plek steeds terug. Het is alsof iemand met z'n duim lekker in mijn onderbuik drukt. De plek zit aan de rechter kant ongeveer 5 cm onder mijn onderbroekrand. Af en toe voel ik t steken, maar t is vooral een drukkende branderige pijn. Het is zeker niet ondraaglijk, maar wel vervelend. Ik maak me echt heel erg zorgen wat t zou kunnen zijn. Hoort dit bij zwanger zijn? Ik denk t niet. Of zou ik zwanger zijn en het een bbz zijn? Ik word hier zo onzeker en verdrietig van....weet niet wat ik moet doen.....

7. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    oooh!! meid ik zou het echt niet weten wat het kan zijn misschien wat pijn van het innestelen:( dat hoop ik echt!!
    Weet dat het heel moeilijk is maar nog 3 nachtjes slapen meid dan heb jij ook een positest in handen daar gaan we voor!!!!
    Als je het niet vertrouwt gewoon de dokter bellen daar zijn ze voor!dikke knuffel!!!!!

8. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Nou, ik heb redelijk geslapen. Was vanaf 5 uur wel geregeld wakker. Manlief heeft geprobeerd me gisteravond uit de paniekstand te halen, maar dat lukt dan wel moeizaam (moeilijk typje als ik dan ben).
    Gekke is dat ik de pijn nu links voel zitten, dus misschien is het toch iets in mijn darmen. Iig niet meer zo op 1 plek als gisteren, dus dat stelt me wel een beetje gerust.
    Als t zo blijft dan ga ik niet bellen en wacht ik gewoon rustig af!
    xxx hypo

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hypo, wat vervelend van die pijn. Als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor daar zijn ze voor!!!! Misschien is het juist wel een goed teken. Ik ga die laatste dagen nog keihard voor je duimen, deze laatste dagen zijn het moeilijkst. Je voelt van alles! Succes en sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sabje wat liefffffffffffffffffffffffffffffffff.

Klingel, ik hoop ook dat het echt te vroeg was en dat je nog een knallende positieve test in je handen krijgt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pfffff wat is dat moelijk he?

Meiden ik ben keihard van het bankje gevallen!!!! Kruidvattest was vanmorgen wederom negatief. Moet om half 12 nog een test doen in het ziekenhuis omdat hun natuurlijk ook een bevestiging willen. We zijn er echt kapot van.........Ben gewoon naar mijn werk gegaan maar wat is het moeilijk allemaal. Gelukkig hebben we onze 4 cryo's nog en liggen daar hopelijk nog wat kansen in.

Op naar de Captain Iglo's!!!!!!

Ik ga keihard voor jullie duimen de komende dagen en hoop alleen maar goed nieuws hier te lezen!!!!!

Dikke kus, bedankt voor jullie steun en voor het duimen!!

10. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    sabrien neeeeee!!!!!!! ik was er zo van overtuigd van dat het raak was:(ik blijf nog door duimen!!en er is ook nog geen ongi????
    superrrrrrrrrrrr mega knuffel voor jouw alleen!!

liefs

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lieve Sabje,

Nee inderdaad nog steeds geen ongi, maar ik gebruik Utrogestan bolletjes en het kan heel goed dat die de ongi tegenhouden. Daar hebben ze ons ook voor gewaarschuwd. Dan was ik veel liever gewoon ongesteld geworden, want hier krijg je toch valse hoop van!

Ik ga keihard duimen voor jullie hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    sabrien dat wist ik niet:) want ik gebruik helemaal niks! ja laat dan de ongi gewoon komen bahhhhh!!! blijf toch nog ff duimen voor jullie als je het niet erg vindt? gaat het goed met je meid?

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Dat maakt toch niet uit lieve Sabje, je kunt niet alles weten ;)!
    Tuurlijk mag je nog duimen hoor!!!!!!!!! Lieffffffffffffffff.
    Ja en hoe het gaat, heb net even goed gehuild. Ben gewoon op het werk. We moeten dit verwerken en met goede moed verder gaan met onze cryo's. No matter what, wij gaan door!!!!!!! We geven niet zomaar op!!!!!!! We moeten dit weer een plaatsje geven!

Kus!!

14. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Wat een power girl!!!!
    captein iglo's hihi leuk bedacht:)

liefs

15. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames!
    Sabrientje; wat een ongelooflijke teleurstelling! Ik had t jullie zo gegund na al dat gedoe van de verschillende pogingen! 4 cryo's is wel heel veel hoor; maar je hoopt natuurlijk altijd dat je ze niet nodig hebt! Veel sterkte meid!

Hier wordt het idd erg spannend. Gisteren was ik echt aan het flippen; heb volgens mij aan een stuk door gehuild. Ik had gewoon zulke rare buikpijn (op 1 plek, heel raar) dat ik t al helemaal mis zag gaan.
    Maar ja, vanmorgen zat de pijn ineens aan de andere kant en de rest van de dag heb ik vooral mijn darmen gevoeld die een beetje te keer gaan.
    Ik heb dus nog hoop dat t misschien wel gelukt is, maar ik ben ook erg gereserveerd hoor! Ik spring niet meteen een gat in de lucht dan, ik moet eerst maar eens zien of t echt goed blijft gaan. Want die buikpijn....dat zat me helemaal niet lekker!
    Hopelijk komt die buikpijn niet terug.

Nog eventjes.....spannend!!!!!!!!

xxx hypo

16. mamamandy

mamamandy Actief lid

27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    ik geloof ik mag hier ook komen zitten
    hev vrijdag op zaterdag mijn eisprong gehad
    zaterdag en vandaag geklus ervoor jammer genoeg niet
    maar heb toch beetje hoop

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    #4257 Bright, 16 nov 2009
    Laatst bewerkt: 16 nov 2009
    Meiden, allemaal veel succes op het wachtbankje!!!

Liefs

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @bright: ik heb je berichtje voor de wijziging nog gelezen, mee eens opzich! ;)

knuff @ allemaal

19. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hypo, veel succes en sterkte met testen morgen!!

Lisa, sterkte deze komende moeilijke, lange en ongeduldige wachtdagen!!! Ik hoop dat ze snel voorbij vliegen en dat jullie het weekend goed nieuws krijgen, ik hoop het zoooooooooooo. Het moet gewoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sabje en Marj, wanneer mogen jullie testen?

heel veel succes allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Ik mag maandag testen!
    Het begint steeds spannender te worden nu. Denk dat ik dit weekend alvast een testje er tegenaan gooi, heb ik de vorige keer ook gedaan... Maar durfde toen nog niet positief te zijn, dacht nog alsmaar dat ik te vroeg had getest etc. Het bleek dus uiteindelijk lekker 9 maanden (en nu nog steeds) genieten te zijn!

Deel Deze Pagina